Festival ULTRA Europe zaplovio je najljepšim hrvatskim otocima. Brač, Hvar i Vis.

0
665

Zagreb, 18. srpnja 2019. – Nakon tri povijesna dana na Parku Mladeži, festival ULTRA Europe zaplovio je najljepšim hrvatskim otocima. Brač, Hvar i Vis ispunili su sva očekivanja brojnih fanova koji su, osim mega spektakla na splitskom stadionu, osjetili sve ono po čemu je hrvatska inačica najpoznatijeg svjetskog festivalskog brenda, jedinstvena u svijetu glazbene industrije. ULTRA Europe najavila je datum novog susreta u Splitu, a u prodaju je krenula i prodaja early bird ulaznica po cijeni od 139 eura za tri festivalska dana na Parku Mladeži.

Rekordne brojke, milijunti posjetitelj i nova lokacija, koja je donijela svježinu i novo festivalsko iskustvo, obilježili su sedmu godinu ULTRE, a iako se dojmovi još zbrajaju, organizatori su najavili datum novog susreta – Split će od 10. do 12. srpnja 2019. godine biti domaćinom osmog izdanja festivala ULTRA Europe, a u prodaju je pušten i prvi kontingent early bird ulaznica po cijeni od 139 eura! Krenula je prodaja i VIP ulaznica, a za sva tri dana, u najranijoj fazi, mogu se kupiti po cijeli od 369 eura. Objavljena je i ponuda za grupnu kupnju, pa će tako na pet kupljenih, šesta ulaznica biti besplatna. Sve informacije o ulaznicama dostupne su na službenoj stranici www.ultraeurope.com, a od ove će ih godine biti moguće kupiti uz depozit, na rate.

Destinacijska avantura krenula je u ponedjeljak na otoku Braču. Jedan od najljepših otvorenih klubova na Mediteranu, 585 Club, ugostio je Vanillaze i američku grupu Cheat Codes, a već se sljedećeg dana ULTRA ludnica preselila na najsunčaniji hrvatski otok. Već je u 13 sati započeo glazbeni program ispred kaskadnih bazena hotela Amfora Grand Beach Resort u Hvaru, a predvodili su ga Sigma te dvojac Europa kojeg čine Jax Jones i Martin Solveig. Party se nastavio u Carpe Diem Beach Clubu, uz fantastični underground program Sci + Tech. Riječ je o imenu iza kojeg stoje Dubfire, Technasia i Carlo Lio, a prepuni klub plesao je do zore u ritmu ovih zvjezdanih izvođača.

Posljednja stanica ovogodišnje ULTRA Europe avanture bila je Vis gdje se u intimnoj i ekskluzivnoj atmosferi održao RESISTANCE Closing Party. 200 godina stara tvrđava Fort George, poznatija pod imenom Fortica, sinoć je predstavila odličnog Mikea Valea, Kryomana te Nica Fanciullia. Uz house i dance ritmove ove britanske zvijezde, tisuću je posjetitelja u velikom stilu dočekalo kraj sedmog izdanja jedinstvenog destinacijskog festivala u svijetu.

Ulaznice za osmo izdanje festivala ULTRA Europe mogu se kupiti na službenoj web stranici. Sve ostale informacije o festivalu mogu se pronaći i na službenoj Facebook stranici, Twitter profilu, Instagram profilu te putem aplikacije na iTunesu.

Festival ULTRA Europe ima atribut svjetski poznate atrakcije, koja je značajno pridonijela globalnom pozicioniranju Hrvatske kao atraktivne festivalske destinacije, što je prepoznala i Hrvatska turistička zajednica koja je ponosni partner projekta. Službeno pivo festivala ULTRA Europe je Heineken, najinternacionalnije premium pivo na svijetu. Suradnja između ova dva brenda traje već sedmu godinu zaredom. Pivo i zabava odlično idu zajedno, a Heineken sa svojim odraslim potrošačima dijeli i strast prema glazbi. To dokazuje i glazbena platforma Live Your Music koja omogućava uživanje u vrhunskim glazbenim doživljajima. Festival ULTRA Europe izvrsno se uklapa u ovaj koncept jer posjetiteljima, osim sjajnog iskustva, nudi i priliku da istinski i kolektivno žive glazbu te odgovorno uživaju u vrhunskom pivu. MasterCard je korisnicima MasterCard® i Maestro® kartica na festivalu osigurao brojne pogodnosti. Beskontaktne i standardne MasterCard i Maestro kartice bile su službeno sredstvo plaćanja na festivalu te ih se moglo koristiti za kupnju hrane i pića na festivalskim lokacijama.


ULTRA WORLDWIDE™ je međunarodni brend vodećeg svjetskog događanja elektroničke glazbe, ULTRA Music Festivala®. Brend ULTRA osnovao je 1997. godine izvršni producent, predsjednik i CEO Russell Faibisch koji je počeo organizirati glazbena događanja u južnoj Floridi što je dovelo do organiziranja prvog izdanja ULTRA Music Festivala 1999. godine na pješčanoj plaži u Miamiju.

S jedinstvenom i kreativnom vizijom te organskim rastom temeljenim na iskrenoj ljubavi prema glazbi, izvođačima i obožavateljima, brendovi ULTRA i ULTRA Worldwide™ predstavljaju ne samo najveći i najuspješniji svjetski neovisni brend festivala elektroničke glazbe, već i festival koji se održava u najviše zemalja svijeta. Organizatori bez prestanka nastavljaju prenositi iskustva najpoznatijeg festivala iz Miamija u sve veći broj destinacija te Ultranautima diljem svijeta.

ULTRA brendovi su prvi uveli revolucionarni online prijenos uživo, “ULTRA LIVE” (s više od 650 milijuna prijenosa uživo i pogledanih snimaka setova s festivala ULTRA Miami, počevši od 2013. godine) i audio prijenosom putem platforme „UMF RADIO“ (povezane s FM Radijem u više od 62 zemlje s dosegom od 22 milijuna slušatelja tjedno). Također, suradnja UMF FILMS s FINAL KID zaslužna je za neke od vizualno najdojmljivijih festivalskih video uradaka koji ostavljaju, uključujući i dokumentarni film naziva CAN U FEEL IT™ u kojem je prikazana sva čarolija dance glazbe. Premijera filma se održala na crvenom tepihu Klipsch Amphitheatera u Miamiju 2012. godine, a dokumentarac je prikazan u više od 500 kina diljem Sjedinjenih Američkih Država.

U posljednjih 20 godina tisuće svjetskih DJ-a, producenata i bendova oduševljavali su obožavatelje svojim sjajnim nastupima uživo na festivalima ULTRA u Argentini, Baliju, Brazilu, Čileu, Hrvatskoj, Ibizi, Japanu, Koreji, Singapuru, Južnoj Africi te naravno u Miamiju, kao i na događanjima ROAD TO ULTRA u Boliviji, Čileu, Kolumbiji, Japanu, Koreji, Makau, Paragvaju, Peruu, Filipinima, Puerto Ricu, Tajvanu, Tajlandu i u SAD-u. Svako novo globalno izdanje temelji se na istom uspješnom receptu koji je do posljednjeg detalja usavršen tijekom posljednjih 20 godina u Miamiju, a koji kombinira nastupe brojnih talenata elektroničke glazbe s najnaprednijom festivalskom produkcijom na svijetu.


Tvrtka MPG osnovana je 1997. u Zagrebu, kao prva agencija u regiji specijalizirana za evente i promociju, s uredima u Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji i Makedoniji sa stručnim timom koji broji više od 350 stalnih zaposlenika. 2004. godine tvrtka MPG se širi osnivajući specijaliziranu tvrtku MPG Live koja organizira te promovira najveća glazbena događanja u regiji garantirajući najviše globalne standarde i vrhunsku produkciju poput festivala MTV Summerblast, Umagination, Big Beach, koncerata Justina Biebera, Stinga, Will Smitha i Simple Mindsa. MPG Live je od 27.04. 2017. ekskluzivni organizator i promotor festivala ULTRA EUROPE koji se u svom sedmom izdanju održava u Splitu, na Braču, Hvaru i Visu od 11. do 17. srpnja 2019. godine.

RADIO ENTER ZAGREB
Sve novitete festivala i dalje će pratiti i Enter Zagreb, prvi je i jedini lifestyle i current hit radio za mlade u Hrvatskoj, orijentiran na najnovije hitove svjetske elektroničke scene. Na temelju ekskluzivnih ugovora s najboljim svjetskim DJ-ima kao što su Martin Garrix, Armin van Buuren, Hardwell, Tiesto, Fedde Le Grand, Oliver Heldens i Nicky Romero, Enter Zagreb na dnevnoj bazi u večernjem terminu postaje prava festivalska oaza. Osim toga, svake nedjelje od 19 do 21h emitira se specijalni radijski program, ULTRA MUSIC FESTIVAL Radio Show u kojem slušatelji imaju priliku čuti najjače i najbolje festivalske hitove izvođača koji stižu na festival ULTRA Europe u Splitu. Program radija Enter Zagreb dostupan je na 97 ili 99 MHz, putem Livestreama na enterzagreb.hr ili preko nove Enter ZG aplikacije, kao i na svim društvenim mrežama te na WhatsApp broju 09 97 97 99 99 koji je dostupan od 0 do 24.

Bez komentara

Ostavi komentar