Kako zaspati po ljetnim vrućinama?

0
118

Upaljen ventilator koji puše direktno u vas i nije najbolje riješenje za miran san po “paklenim ljetnim” vrućinama, a ni zujanje elisa propelera nije baš “uhu milo”.

Klimu tek rijetki ostavljaju uključenom čitave noći, a oni malobrojniji je namještaju na učestalo paljenje i konstantno održavanje jednake temperature u prostoriji u kojoj se spava.

Što ako nemate klimu, i niste ljubitelj bolova u vratu i rukama uzrokovanih propuhom koji stvara ventilator?

The Independentov stručnjak za spavanje Dave Gibson savjetovao je kako preko dana treba držati prozore zatvorene da vrućina ne ulazi u prostoriju te da zavjese uvijek trebaju biti navučene. Navečer u tijelo nikako ne bismo trebali unositi mnogo proteina jer oni mogu zagrijati vaše tijelo i ubrzavaju metabolizam. Savjetuje se posljednji obrok oko 19-20 sati – povrtni mix ili ljetna salata.

Znanstvenici upozoravaju kako bar tri sata prije spavanja ne jedete ljutu hranu, te hladne obloge stavite na vrat, koljena, zglobove, gležnjeve i laktove.

Prema Dr. Nerini Ramlakhan, stručnjakinji za spavanje u Silentnightu, optimalna temperatura u spavaćoj sobi kreće se između 16°C i 21°C stupnja. “Dobar san je važan da normalno procesuiramo informacije kroz dan i popravimo psihičku i fizičku neuravnoteženost tijela. Kako bismo dobro spavali, idealno bi bilo postići frakcijsku temperaturnu razliku između našeg tijela i našeg mozga – toplo tijelo i hladna glava.

Drugi praktični savjeti uključuju vježbanje ujutro, a ne noću, držanje stopala izvan pokrivača te ispiranje zapešća i stopala hladnom vodom prije nego što uđete u krevet.

Za miran san svakako je najbolji recept – mir u duši – bez obzira na temperature u zraku. Kratka meditacija, izgovaranje pozitivnih afirmacija i nekoliko misli na kojima smo taj dan bili zahvalni – djelovat će na vaše tijelo ali i psihu bolje od bilo kojeg izlaganja hladnom zraku prije noćnog odmora.

Bez komentara

Ostavi komentar