Elon Musk obrisao Facebook profile

24 Ožujak 2018

Poduzetnik Elon Musk izbrisao je službene Facebook stranice za tvrtke Tesla i SpaceX.

Kretanje pokreta i hashtaga #deletefacebook naraslo je nakon što je podatkovna tvrtka Cambridge Analytica optužena za preuzimanje osobnih podataka od oko 50 milijuna korisnika.

Jedan od najuspješnijih poduzetnika današnjice, vlasnik Giga poduzeća koji će 2024. na Mars poslati prvu skupinu ljudi u želji za kolonizacijom, tako se priklonio i brendu  Sonos čiji vlasnici su izjavili kako će obustaviti oglašavanje na Facebooku tjedan dana.

Njegovi sljedbenici su ga izazvali da  izbriše i on stranice svojih tvrtki, što je učinio za nekoliko minuta.

tesla 1724773 1280

G. Musk je rekao da "nije shvatio" da je njegov brand SpaceX imao Facebook stranicu. "Doslovno nikada nisam vidio tu službenu stranicu", napisao je na Twitteru. "Uskoro će nestati."

Drugi sljedbenik istaknuo je da njegova tvrtka Tesla također ima profil na društvenoj mreži.

"Izgleda jadno", odgovorio je. Oba profila nestala su za nekoliko minuta od objave.

Stranice su imale više od 2,5 milijuna sljedbenika prije nego što su deaktivirane.

spacex 693229 1280

Godine 2016. Facebook je pomoću SpaceXa pokrenuo novi komunikacijski satelit vrijedan više od 200 milijuna dolara.

Međutim, raketa je eksplodirala na lansirnoj ploči i uništila satelit.

Nakon što je jedan novinar napisao kako je  "Elon Musk raznio Zuckerbergov satelit", Elon Musk je odgovorio: "Da, moja krivnja što sam idiot, dali smo im još jedno besplatno lansiranje kako bismo nadoknadili štetu, a mislim da je FB imao i neko osiguranje."

Rekao je da će za sada nastaviti s korištenjem Instagrama koji bilježi porast angažmana korisnika u odnosu na društvenu mrežu facebook i to za više od 70% u odnosu na isto vrijeme prošle godine.  

mobile 2598295 1280

Procjenjuje se kako Instagram dnevno ima oko 990 milijuna aktivnih korisnika dnevno. Facebook je Instagram kupio za bilijun dolara, a kroz vrijeme mu je vrijednost toliko narasla da se danas procjenjuje na oko 90 bilijuna američkih dolara. U ciljnoj skupini, prema posljednjem istraživanju Lewisa Howesa iz veljače 2018. korisnici ispod 25 godina provode na Instagramu prosječno minimalno  32 minute na dan.

Neno H

Molimo Vas da se prilikom komentiranja članaka pridržavate Internet bontona, odnosno da poštujete tuđe mišljenje te da vam kritike budu konstruktivne. U komentarima je zabranjena samopromocija bilo koje vrste. Svako kršenje pravila komentiranja rezultirati će brisanjem komentara ili zabranom daljnjeg komentiranja.

HR News

HRnewHR logo

HR News je neovisni istraživački portal u vlasništvu fizičke osobe. Svi objavljeni članci činjenično su potkrijepljeni dokazima. Svaki autor osobno odgovara za iznesene neistine suprotno objavljenim Uvjetima korištenja i stavci o odgovornosti.

Web stranica HRnews.hr koristi kolačiće kako bi omogućili bolje korisničko iskustvo. Više o kolačićima. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice HRnews.hr kliknite na Slažem se