Hrvatska

  • 03
  • Ruj

Istarski župan Valter Flego primio je u Puli, veleposlanika Narodne Republike Kine u Republici Hrvatskoj Nj.E. g. Hu Zhaoming-a i suradnike, kojima je ovo drugi posjet Istri, ističu iz Istarske županije.

Župan je uvodno predstavio gospodarske i turističke rezultate Istarske županije kao i vrlo nisku zaposlenost: „Iako smo mala regija, s malim brojem stanovnika u odnosu na Kinu, trenutno u Istri boravi 1,5 milijun turista, a ova turistička godina ide u jako dobrom smjeru“ istaknuo je Flego te se zahvalio na dugogodišnjoj suradnji s veleposlanstvom NR Kine, kao i međunarodnoj suradnji s kineskim provincijama i gradom Ningbo koji je posjetio prije dvije godine s istarskim izaslanstvom.

Ključna tema sastanka bila je mogućnost i daljnji razvoj gospodarske suradnje, posebno na području međusobnog uvoza i izvoza proizvoda, koja je već ranije započela. Veleposlanik Kine je naglasio da su Kinezi postali veliki svjetski potrošači kvalitetnih proizvoda, stoga postoji veliki interes za uvozom istarskih vina, maslinovog ulja i drugih vrhunskih proizvoda iz Istre.

Razgovarajući o turističkom aspektu suradnje, stavljen je naglasak na činjenicu da kineski turisti dolaze sve više u Hrvatsku te se raspravljalo o tome kako dodatno povećati njihov dolazak. Naime, prošle je godine zabilježeno 100 tisuća kineskih gostiju, a u prvome dijelu ove godine ta je brojka porasla za 16%, dok se do kraja godine očekuje brojka od 150 tisuća posjetitelja iz Kine.

Prisutni su se posebno osvrnuli na veliki potencijal u razvoju suradnje na području zdravstvenog turizma, onog medicinskog, u smislu nuđenja usluga i prakticiranja tradicionalne kineske medicine u Istri, za što su se prisutni složili da bi dodatno doprinijelo privlačenju kineskih turista. Istarski je župan sugerirao da Veleposlanstvo čim prije uputi službeno Pismo namjere Istarskoj županiji kako bi se započelo s ispitivanjem mogućnosti takve suradnje.

Mogu li u Istri pojačati pred i posezonu ciljajući na veliko kinesko tržište od 1,3 milijardi stanovnika tek ćemo vidjeti, no svakako jedan od preduvjeta je uvesti što prije direktne letove prema Kini kako bi pojačali i dolazak kineskih turista u Hrvatsku.

Možda na tom tragu može biti i najava dolaska u Hrvatsku sljedeće godine niskobudžetnog avioprijevoznika Thai Air Asia X iz Tajlanda, koji trenutno povezuje 23 destinacije diljem Azije (Tokio, Osaka, Sapporo, Seoul, Busan, Taipei, Xian, Peking, Hangzhou, Chengdu, Šangaj, Chongqing, New Delhi i Kathmandu), Australija (Sydney, Melbourne, Perth i Gold Coast) , Aucklandu, Bliskom Istoku (Jeddah, Teheran i Muscat) i Africi (Mauricijus).

Izvor: hrturizam.hr 

  • 02
  • Ruj

Youtube Screenshot

Unatoč još uvijek velikim vrućinama, neki su kafići u Zagrebu ovih dana posluživali pića bez leda.

Uz piće su dobili samo slamku s natpisom «Pitate se zašto nema leda? Bilo bi više cool kada biste učinili nešto po pitanju globalnog zatopljenja». Poruka je to i nova kampanja WWF-a, jedne od najvećih i najuglednijih svjetskih nezavisnih organizacija za zaštitu prirode uz koju su gostima kafića podijelili i nekoliko jednostavnih savjeta kako svatko od nas može svakodnevno utjecati na smanjenje klimatskih promjena.

Gosti kafića mogli su pak dobiti led samo ukoliko bi podijelili fotografiju svojeg pića i poruku putem društvenih mreža i tako proširili informaciju svojim prijateljima. Akciji su se za početak priključili Brewbites Zagreb, a akciju je osmislio tim agencije Bruketa&Žinić OM. „Klimatske promjene velik su problem današnjice, a ako nešto ne napravimo, još će veći problem biti sutra. Ovime provodimo akciju osvještavanja ljudi o tome kako svatko od nas može pomoći. Nemojte samo sjediti i gledati kako se led topi!“, poručuju iz WWF Adrije.

Koliko god se WWF i drugi ekološki aktivisti, kao i razni znanstvenici trudili nekako je dojam da su građani ravnodušni i na klimatske promijene gledaju kao da je to mit. Naravno, veliki utjecaj na takvo mišljenje imaju razni lobiji i mediji, no opet stvar svakog pojedinca je da se informira i educira, pogotovo kada pričamo o budućnosti Zemlje, ako ne zbog nas, onda zbog naše djece.

Odgovorni i održivi turizam je jedini smjer i sama esencija turizma, jer ukoliko je suprotno uništava se destinacija i resursi te tako i turizam. znate onu poznatu: Ne sijecite granu na kojoj sjedite. Naravno kao klimatske promijene globalno direktno utječu na cijelu Zemlju pa tako i na turizam. Više suša dolazi do kolapsa poljoprivrede kao i većeg opterećenja na cijelu infrastrukturu mrežu, kao i obrnuto kada imamo više padalina, podizanje razine mora, velike oluje, promjena temperatura mora koja mijenja cijeli ekosustav Jadrana što se nažalost pomalo i događa dolaskom invazivnih vrsta koji nemaju prirodne neprijatelje itd...

Moramo se pripremiti, napominje Vjeran Piršić, predsjednik udruge Eko Kvarner, poljoprivreda i turizam za 20-ak godina više neće biti isti. “Mi možemo zamisliti da uz podizanje razine mora, uz veće ekstreme, više padalina koje uzrokuju pljuskove i poplave u našim priobalnim mjestima, duža su sušna razdoblja – neće biti moguće imati poljoprivredu i turizam na dosad poznati način. Treba vidjeti što je moguće napraviti na lokalnoj razini da se spriječe moguće posljedice klimatskih promjena” rekao je Piršić u najavi serije predavanja: Zašto smatramo da već započete klimatske promjene prijete slomom gospodarstva u Hrvatskoj?. Predavanje iz Pule možete pogledati OVDJE ili i dalje možete držati status quo i praviti se kako je sve uredu i kako su klimatske promijene mit.

Klimatske promijene su događaju, kako globalno tako i u Hrvatskoj, samo ih nažalost ne želimo vidjeti.. Upravo je čovjek glavni krivac, pa tako i čovjek svojim djelovanjem može popraviti stvari na bolje ili barem se pripremiti i ublažiti posljedice, naravno ako već nije kasno.

Izvor: hrturizam.hr 

  • 02
  • Ruj

Patrik Maček/PIXSELL

Premijer Andrej Plenković održao je ovog četvrtka u Banskim dvorima prvi put sastanak sa svim ministrima na temu poreza na nekretnine, a rasprava je pokazala kako će on vrlo vjerojatno biti odgođen do daljnjega, i to u promijenjenom obliku.

Kako doznaje Jutarnji list u kontaktu s nekoliko istaknutih članova Vlade, u jednom trenutku je na sastanku čak bilo predloženo da se donese odluka prema kojoj se porez na nekretnine ne bi odgodio privremeno, nego sve do kraja mandata ove Vlade, ali takva odluka još nije donesena.

Osim tehničko-stručnih argumenata protiv uvođenja poreza na nekretnine, u Banskim dvorima je bilo govora i o političkim posljedicama donošenja ovog poreza, pa je to više naglašeno kako se baš zbog osjetljivosti takvog poteza čitav proces mora dodatno pripremiti.

Stručno-tehnički argumenti se kreću od toga da za porez na nekretnine nije napravljena procjena fiskalnog učinka te da se u zakonu o lokalnim porezima navelo kako će se procjena fiskalnog učinka napraviti naknadno, dvije godine od stupanja zakona na snagu.

Ministri koji su se zalagali da se u primjenu zakona ne smije krenuti bez procjene fiskalnog učinka, sada su inzistirali da se napravi procjena po svakom gradu i ooćini o tome koliko na godišnjoj razini iznose prihodi od komunalne naknade i poreza na vikendice te da se napravi procjena koliko bi se ti prihodi mogli povećati ili smanjiti primjenom novog poreza.

Neki članovi Vlade nisu bili zadovoljni niti odredbom zakona da u slučaju da se ne može utvrditi obveznik poreza na nekretninu država postane vlasnik nekretnine te su predložili da se utvrde neki drugi modeli koji bi prethodno riješili takve probleme.

U jednom od prijedloga se navodi kako bi se trebao dati rok od godinu dana da se svatko tko se ne slaže s postojećim stanjem stvari po tom pitanju pokrene tužbu jer ona ima prioritet u rješavanju te da se mora riješiti u roku od godinu do najviše dvije godine.

Tek nakon toga bi se, po tim ministrima, moglo krenuti u konačnu izradu zakona o porezu. Jedan od glavnih prigovora nekih ministara bio je da se jedinicama lokalne uprave ostavlja prevelika mogućnost raspona u određivanju koeficijenta namjene što bi neke lokalne čelnike moglo navesti da prekomjereno oporezuju turističke i druge tvrtke koje u svom vlasništvu imaju zemljište.

Raspravljalo se i oko toga da se porez ne odnosi na ruševne nekretnine u "pasivnim" krajevima koje nitko ne korisiti te da bi se trebalo naći dodatno rješenje. Na sastanku je čak bilo i prijedloga da se, u slučaju da se donese odluka o primjeni poreza na nekretnine, kad-tad, promijeni ime tog poreza (koji se nalazi u okviru Zakona o lokalnim porezima), jer se za njega veže previše negativnog društvenog naboja, piše Jutarnji list.

Izvor: viijesti.hr 

  • 02
  • Ruj

Luka Stanzl/PIXSELL

Ekstremno sušno ljeto je iza nas, a pred nama vikend kiše i osjetno nižih temperatura. Slavonija, Gorski krajevi i Dalmacija lokalno u subotu mogu dočekati i više od 20-ak, 30 pa čak i preko 50 litara kiše po četvornom metru. A glavnina se zapravo očekuje tek navečer i u noći na nedjelju.

Promjenljivo, ponegdje i pretežno oblačno, povremeno s kišom, pljuskovima i grmljavinom, već od jutra na zapadu, zatim i u ostatku zemlje, izvijestili su iz Državnog hidrometeorološkog zavoda Hrvatske te naglasili kako će kiša biti češća u drugom dijelu dana.

Moguće je grmljavinsko nevrijeme te obilna kiša, osobito u Dalmaciji, navečer i u Slavoniji.

61402656 meteoalarm 02092017

Vjetar slab do umjeren sjeverni i sjeveroistočni. Na Jadranu umjereno do jako jugo i južni vjetar, navečer i u noći na sjevernom dijelu bura. Najviša dnevna temperatura između 17 i 22, na krajnjem istoku i na sjevernom Jadranu do 25, a u Dalmaciji od 25 do 30 stupnjeva Celzijusovih.

U nedjelju umjereno do pretežno oblačno, u većini krajeva povremeno s kišom i pokojim pljuskom te grmljavinom. Posvuda osjetno svježije.

U prvim danima tjedna manje oblačno i uglavnom suho.

Izvor: dnevnik.hr 

  • 01
  • Ruj

vijesti.rtl.hr 

Zdravko Mamić ponovno se pobrinuo za predstavu u nastavku suđenja njemu i suradnicima za izvlačenje 116 milijuna kuna iz nogometnog kluba Dinamo. Na Županijskom sudu u Osijeku svjedočio je bivši Dinamov stoper Dejan Lovren, uz Luku Modrića jedan od ključnih svjedoka tužitelja. Unatoč sučevu upozorenju na početku ročišta, Zdravko Mamić opet je u svom stilu reagirao na, kako je to nazvao, manipuliranje svjedokom.

Zdravko Mamić, kao i Dejan Lovren, u međuvremenu su se vratili u Maksimir, gdje za nekoliko minuta počinje trening reprezentacije koja sutra igra kvalifikacijsku utakmicu protiv. Reakcije Vatenih po običaju nema, iz HNS-a su poručili da su u potpunosti fokusirani na sutrašnju utakmicu i trenutačno samo o tome razmišljaju. A čini se da četverosatno svjedočenje nije iscrpilo Lovrena, a ročište je izgledalo nalik onome na kojem bio Luka Modrić. Na štakama je prvi ušao u sudnicu Mamić, da bi ga sudac odmah upozorio da ne radi ispade: "Ako se ne bude pridržavao reda u sudnici, da će biti udaljen do okončanja dokaznog postupka. Jeste li razumjeli", poručio mu je. Na ovoj je raspravi konačno na red došao jedan od najatraktivnijih i za tužitelje najvažnijih svjedoka. Bivši stoper Dinama rekao je kako je sve ugovore i anekse vodila njegova majka koja je sa Zdravkom Mamićem dogovorila da mu pripadne 50 posto od transfera.

"Sada točno iskreno se ne mogu sjetit kada sam to potpisao, ali sam siguran da sam to potpisao ranije nego 2009.", izjavuio je svjedok Dejan Lovren.

Tu su Lovrenu tužitelji predočili drugačiji iskaz o istoj stvari koji je dao pred USKOK-om. A onda je glavnu ulogu ponovno preuzeo Mamić i optužio sud za manipuliranje svjedokom.

"Jeste sad sretni svi? Jeste sretni koliko manipulirate svih svjedoka! Hoćete krvi moje, hoćete džigerice moje? Sramite se svi koliko vas ima! Sramite se svi koliko vas ima!", povikao je okrivljenik Zdravko Mamić.

U nastavku je Lovren pokušao objasniti i zbog čega je pred USKOK-om govorio drukčije.

"Gledajte, taj dan kad su oni mene pozvali na ispitivanje, mislim ovo nema veze s vezom. Meni je kćerka, kao prvo, bila na operacijskom stolu, oni su me izvukli iz oblnice, došao sam prviatnim letom u Zagrebu, nisam igrao utakmicu, bio šest sati na ispitivanju. Meni mozak uopće u tom trenutku nije funkcionirao. Očito sam mislio da sam tad to potpisao, šta ja znam", rekao je Lovren. Rekao je i zašto je 25 milijuna kuna koje mu je Dinamo uplatio nakon transfera u Lyon istog dana proslijedio Zoranu Mamiću.

"Ja i Zoran smo bili suigrači i prijatelji prije toga. On je u jednom trenutku došao do mene i pitao o posudbi novca. BLIC Sad ne znam iz kojeg razloga je on tražio taj novac, u vezi nekih poslovnih ulaganja, nemam pojma, tako da sam bez razmišljanja posudio novac", kazao je Lovren. Lovren je priznao da je za vrijeme postupka kontaktirao sa Zdravkom Mamicem, ali tvrdi da se nisu dogovarali kako će svjedočiti. Nakon gotovo četiri sata u sudnici, sjeo je u automobil u koji se malo kasnije ukrcao i Mamić. Obojica su napustili sud bez komentara.

Izvor: vijesti.hr 

  • 01
  • Ruj

Patrik Maček/PIXSELL

Saborski zastupnik Živog zida Ivan Pernar prošlog tjedna je obznanio da će u sabor doći u majici s natpisom uzvika zbog kojeg je 18-godišnji Marko Starčić zaradio prekršajnu prijavu.

Naime, tijekom prošlotjednog Plenkovićevog posjeta Istri, u Poreču mu je Starčić, dok se premijer rukovao s gradonačelnikom, viknuo "HDZ lopovi! Lopine", nakon čega su mu prišla dva policajca u civilu i upozorila ga da se utiša.

Dva sata kasnije na poslu su mu policajci uručili poziv za sud zbog remećenja javnog reda i mira. Ovaj čin revoltirao je Pernara pa je on danas u Sabor došao s majicom na kojoj piše "HDZ lopovi. Lopine", što ni ne čudi s obzirom da je Pernar u sabornici često kritizirao HDZ. 

Pernara u majici s natpisom možete pogledati OVDJE

Izvor: vijesti.hr

  • 01
  • Ruj

S pet jednominutnih filmova o Zadru koji prikazuju vrhunsku gastronomiju, kulturu, avanturizam, slavni zadarski zalazak sunca i Maraschino kao autentični zadarski proizvod, Turistička zajednica grada Zadra krenula je u marketinšku video kampanju „Osjeti Zadar“ kojom se želi predstaviti jedinstvena zadarska turistička ponuda i do konca listopada produžiti glavna sezona.

Korištenje moći filmskog medija nije novost u marketinškim kampanjama, ali ono što zadarsku priču u ovom slučaju čini posebnom upečatljiva je atmosferičnost i poetičnost uratka kojega potpisuje ekipa koju je okupila redateljica Andrea Buča. Snimatelji su Milan Latković i Duje Kundić, montažerka Koraljka Maričić i producentica Mirta Mirt. Na svakom od filmova čita se raspoloženje, senzacija, ambijent i poseban doživljaj Zadra, odnosno nešto sasvim drukčije od uobičajenih turističkih filmova. Zato je „Osjeti Zadar“ (#FeelZadar) bio pravi izbor za naslov kampanje. „Kreativni senzibilitet redateljice Andree Buče savršeno odgovara poruci i osjećaju Zadra kojega želimo podijeliti s publikom. Nismo željeli napraviti trendovski turistički film, već stvoriti prepoznatljivost i posebnost kao cjelogodišnji turistički adut u kontekstu potencijala kojega Zadar evidentno ima. Željeli smo da se osjeti Zadar“, kaže direktor zadarskog TZ-a Ante Rados za projekt koji je od utorka krenuo u osvajanje hrvatskog, a nakon toga europskog i turističkog tržišta cijelog svijeta.

Film koji glorificira besprijekornu čistoću mora čak i usred grada, bogato kulturno naslijeđe, crkvenu tradiciju i baštinu, muzejske prostore, sportske sadržaje i prirodne ljepote koje ga okružuju, namijenjen je svima – kažu u TZ-u – ali prije svih publici koja traži i želi nešto više. Time se, dodaje direktor Rados, postavljaju viši ciljevi i imperativi. „Zadar ima potencijal na temelju kojega se može graditi politika destinacije s kvalitetnijom razinom ponude. U turističkom smislu, bio bi grijeh ne isticati kvalitetu autohtonih namirnica iz tla i mora kojima je Zadar okružen, ili jedinstvene recepture za autentična jela i pića našeg podneblja. Uvjereni smo, a ovakvim kampanjama to i poručujemo, kako je Zadar atraktivna cjelogodišnja destinacija za goste iz Hrvatske i one koji dolaze iz svih krajeva svijeta“, ističe prvi čovjek zadarskog turizma.

Pet filmova, pet poruka o Zadru

Svaki od pet filmova nosi različito raspoloženje i drukčiji doživljaj grada, pa su različiti i slogani koji se pojavljuju na kraju jednominutnih turističkih filmova. „Jednom kad ga probaš, zaljubit ćeš se“, „ Dom najljepšeg sunčevog zalaska na svijetu“, „Flaming Sunset. Iskustvo zbog kojega nikad nećeš požaliti“, „Shvatite svoju zabavu ozbiljno“ i „Idi gdje pobjednici idu“ – poruke su kojima filmovi efektno zaključuju prikazane jedinstvene doživljaje Zadra.

Kampanja prvo u Hrvatskoj, potom u Velikoj Britaniji, Njemačkoj i Francuskoj

Prvi dio kampanje kojoj je osnovni cilj predstavljanje Zadra u osjećaju i doživljaju te produženje glavne turističke sezone do kasno u listopad, odnosno daljnji razvoj potencijala cjelogodišnje destinacije, zasniva se na malo poznatoj činjenici kako 11 posto komercijalnih noćenja zabilježenih u Zadru čine domaći gosti. Zato će u početnoj fazi od tri tjedna ova kampanja biti prije svega namijenjena Hrvatima, i to sa svim elementima kampanje: filmovima, vizualima, PR člancima i posebnom web stranicom. „Nakon što analiziramo kampanju sa sakupljenim iskustvima i zaključcima, pozitivnim ili negativnim, okrećemo se prema tri ključna vanjska emitivna tržišta odakle nam dolaze letovi niskobudžetnih avio-kompanija, a to su Velika Britanija, Njemačka i Francuska“, kaže direktor Rados.

„Osjeti Zadar“ radio je pored filmske ekipe i cijeli tim iz zadarske Turističke zajednice, a uspjeh ovakvog turističkog predstavljanja Zadra značio bi nastavak kampanje s pet do deset novih turističkih filmova. I to vrlo brzo. „Za razliku od nekih drugih vrsta promocije, kod on-line kampanja lako je pratiti mjerljivost i uspješnost procesa. Ako ona pokaže dobar rezultat, već u kasnu jesen planiramo napraviti nove filmove. Oni bi bili jesenskog i proljetnog ugođaja kojima bi početkom sljedeće godine odradili širu i ekstenzivniju promociju na vanjskim tržištima s ciljem što ranijeg početka glavne sezone“, kaže PR zadarskog TZ-a Ante Galić uz napomenu kako se paralelno s kampanjom „Osjeti Zadar“ pripremaju promocije na domaćem i stranom tržištu za „Advent u Zadru“ i „Tuna, Sushi & Wine Festival 2018“.

feelzadar2

Tako će ovogodišnji adventski program konceptualno donijeti novine vezane za termine te proširenje programa unutar povijesne jezgre, a odmah nakon Adventa i dočeka Nove godine počinju pripreme za četvrto izdanje „Tuna, Sushi & Wine Festivala 2018.“ koji će se odvijati od 2. do 11. veljače. „Festival ima svoj razvojni put, pa smo sigurni kako će ovaj četvrti još više doprinijeti atraktivnosti Zadra kao destinacije u zimskom razdoblju“, zaključuje Rados.

Više o kampanji saznajte OVDJE

Izvor: hrturizam.hr 

  • 01
  • Ruj

Zagrebački hotel Esplanade svojim gostima nudi novu jedinstvenu uslugu koji boravak u Zagrebu i ovom povijesnom hotelu žele obogatiti profesionalnim fotografijama sa svojeg putovanja.

S fokusom na stvaranju posebnih iskustava i doživljaja, nastavljajući s trendom inovacija u cilju da ponudi više od očekivanog, zagrebački hotel Esplanade uvodi u svoju ponudu uslugu profesionalnog fotografiranja gostiju. Ideja usluge nastale u suradnji s fotografskim studijom MyTripographer je ponuditi gostima opušteni obilazak Zagreba, uživanje u parkovima i gradskim znamenitostima uz pratnju profesionalnog fotografa koji će sretne trenutke ovjekovječiti vrhunskim fotografijama i pretvoriti ih u jedinstvene trajne uspomene, a usluga je namijenjena svim gostima hotela koji žele sa svojeg putovanja ponijeti više od selfie fotografija.

„Kako profesionalno fotografiranje ne bi bilo rezervirano samo za vjenčanja i posebne prigode, odlučili smo takvu uslugu ponuditi našim gostima i omogućiti im da postanu zvijezde na jedan dan, da dožive destinaciju na poseban način i ponesu sa sobom prekrasne trajne uspomene na nezaboravan boravak u Esplanadi.“ istaknuo je generalni direktor hotela Esplanade, Ivica Max Krizmanić. Također, kao dodatni prihod i uslugu hotela za one goste koji žele zablistati u punom sjaju hotel nudi i dodatne usluge kroz profesionalnog vizažista i frizera.

Pet kreiranih paketa zadovoljit će želje gostiju ovisno o njihovim potrebama te vjerno prikazati emocije na fotografijama uz pomoć profesionalne fotografske opreme i rasvjete te stručnog oka fotografa, ističu iz hotela Esplanade .

Tako jednostavno i genijalno, osim dodatne vrijednosti kao i dodatnog prihoda koji se kreće od 1.500 do 5.500 kn zavisno od odabranog paketa, hotel se pametno pozicionira na svjesnoj i nesvjesnoj razini. Gosti hotela će slike sigurno staviti slike na vidljivo mjesto, a pokazati će je i svojim bližnjima tako da se slika tj. vidljivost hotela i tog trenutka multiplicira. Naravno, kako će gostima hotel Esplanade ostati u lijepom sjećanju, a slika će ih dodatno tijekom godine podsjetiti na taj trenutak. A zbog cijele priče gosti će se vratiti u hotel Esplanade i to je to – krug je zatvoren i ono najvažnije dobili su vjernog gosta.

Izvor: hrturizam.hr

Stranica 9 od 305

HR News

HRnewHR logo

HR News je neovisni istraživački portal u vlasništvu fizičke osobe. Svi objavljeni članci činjenično su potkrijepljeni dokazima. Svaki autor osobno odgovara za iznesene neistine suprotno objavljenim Uvjetima korištenja i stavci o odgovornosti.

Web stranica HRnews.hr koristi kolačiće kako bi omogućili bolje korisničko iskustvo. Više o kolačićima. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice HRnews.hr kliknite na Slažem se