Tehnologija

  • 22
  • Ožu

Tržišna vrijednost Snapchata pala je gotovo milijardu dolara nakon što je Rihanna preko društvenih kanala kritizirala ovu platformu i pozvala svoje fanove da izbrišu aplikaciju iz svojih uređaja.

Poznata pop zvijezda napala je kompaniju zbog reklamnih kampanja koje su naljutile i nju i njezine obožavatelje. Kampanjama naziva  “ošamari Rihannu” i “udari Chrisa Browna” Snapchat  potiče svoje korisnike na - obiteljsko nasilje  tvrdi razočarana pjevačiva koja je ovoj društvenoj mreži zadala jak udarac!

Rihanna se svojim fanovima obratila putem Instagrama navodeći kako je “kompanija potrošila znatne svote novaca kako bi animirala nasilje koje bi inače donijelo veliku sramotu žrtvama.”

Iz Snapchata su potom objavili ispriku, napomenuvši da je “oglas odvratan i da se nikada nije trebao pojaviti na njihovoj usluzi”, no šteta je već bila nasesna a zvijezdina reakcija imala je golemi odjek.

Ova kontroverza dovela do je 6-postotnog smanjenja vrijednosti dionica kompanije te da se od petka (16. ožujka) kada je Rihanna podijelila objavu, prebrisalo oko 800 milijuna dolara tržišne vrijednosti Snapchata.

Ovo je već drugi vrijednosni rapidni pad dionica ove društvene mreže. Podsjetimo, prošlog je mjeseca i Kylie Jenner, sestra Kim Kardashian, srušila tržišnu vrijednost aplikacije za milijardu i 300 milijuna dolara nakon štio je u jednoj objavi na Twitteru konstatirala kako nakon kontroverznog redizajna ove društvene platforme više nitko ne otvara Snapchat.

U mjesec dana dvije nasumične objave pop zvijezda i celebritya koštale su Snapchat čak dvije milijarde dolara.

  • 09
  • Ožu

Svježe i inovativne ideje o poboljšanju visokog obrazovanja iznijeli su studenti iz više zemalja 27. i 28. veljače u Bruxellesu kroz inicijativu Europske komisije HEInnovate Hack (HEI-Hack), a među njima je bio i Filip Rašković, student druge godine diplomskog studija Ekonomskog fakulteta u Rijeci, koji studira na programu International Business na engleskom jeziku.

U briselskom prostoru koji se zove The Egg ("jaje"), a naziv je dobio zbog toga što u njemu start up-ovi sazrijevaju u mlade tvrtke, Filip Rašković je s kolegicama i kolegama iz Škotske, Mađarske, Portugala, Njemačke i Irske prezentirao rješenja za problem nedostatka vremena profesora te korištenja neadekvatnih metoda učenja.

Filip Brux

„Fokus studiranja u budućnosti stavili smo na "Human engagement". Naše prijedlog za rješenje problema bilo je stvaranje takozvanih "Learning Communities", odnosno, zajednica za učenje. Zamislili smo da bi prvi korak bila promjena učionice. Trenutačno je u učionicama profesor na jednoj strani, a studenti na drugoj. Način prenošenja znanja tako je vertikalni, odnosno, profesori prenose znanje na studente. Ideja mog tima je bila da bi se stolovi trebali rasporediti u krug kako bi studenti imali veći osjećaj pripadnosti te ujedno dijelili znanje međusobno” – prepričao je Filip dio atmosfere s ovogodišnjeg HEI-Hacka.

Njegov tim prezentirao je potom i drugi korak u svojoj ideji, a riječ je o stvaranju E-learning platformi gdje će profesori s dobrim prezentacijskim vještinama snimiti svoje predavanje i potom ga staviti na platformu.

heinnovate 9750
„Studenti bi kod kuće pročitali teoriju i pogledali predavanja, a svrha dolaska na predavanje bi bila diskusija, pitanja studenata o onome što im nije bilo jasno ili onome o čemu bi htjeli znati više. Također bi se studentima trebalo omogućiti više izbornih predmeta, jer netko koga možda zanima marketing ne bi htio učiti statistiku ili računovodstvo” – rastumačio je Filip stavove i metodiku svoga tima te dodao da su dan nakon prezentacije svi sudionici dobili povratne informacije o svojim idejama od brojnih profesora i stručnjaka.
Ovaj uspješni student kaže kako je u Bruxellesu shvatio da Hrvatska po obrazovanju kotira jednako dobro kao i druge zemlje, ali da ipak trebamo pokazati inicijativu za daljnjim razvojem. Također je, smatra Filip, bitno naglasiti da se poduzetničko ponašanje može naučiti i ono ovisi o pojedincu i njegovom angažmanu.

U Bruxellesu su na ovom događanju studenti, njih 30 iz više zemalja, bili raspodijeljeni u pet timova. Svaki tim imao je i trenera koji je mladim sudionicima dao smjernice za prezentaciju ideja i rješavanje problema. Osnovni cilj ovog događanja je omogućiti studentima da se čuje njihov glas, a njihovi prijedlozi daljnje su niti vodilje za obrazovne ustanove koje će prema tomu prilagođavati svoj rad i metodologiju obrazovanja. HEI-Hack inicijativom želi se ustanove visokog obrazovanja učiniti inovativnijima i učinkovitijima te unaprijediti njihov rad.

heinnovate 9793

HEI je skraćenica za Higher Educational Institutions, dok je HEInnovate inicijativa Europske komisije koju podržavaju neovisni stručnjaci, a mogu joj pristupiti sve ustanove visokog obrazovanja. Inicijativa raspolaže brojnim alatima unapređenja i vrednovanja obrazovnih institucija te omogućava edukacije, treninge i radionice koje institucijama visokog obrazovanja znatno mogu pomoći u daljnjem radu i podizanju vlastite kvalitete.

Poziv za sudjelovanje na HEI-Hack inicijativi došao je profesorici Danijeli Sokolić, prodekanici za suradnju s gospodarstvom na Ekonomskom fakultetu u Rijeci. Ona je potom predložila četiri studenta, od kojih je odabran Filip Rašković. Kako je pojasnila prof. dr. sc. Sokolić, suradnja s Europskom komisijom (EC) po pitanju snažnijeg povezivanja visokog obrazovanja i gospodarstva započela je kroz organizaciju University-Business Foruma, projekta Europske komisije te Opće uprave za Obrazovanje i kulturu (DG EAC) u čijoj je organizaciji i provođenju sudjelovao i Ekonomski fakultet u Rijeci.

„Na tom Forumu koji se održao u listopadu prošle godine po prvi put u Hrvatskoj te na kojem je sudjelovalo tridesetak pozvanih izlagača iz cijele Europe, iskustva Ekonomskog fakulteta u Rijeci predstavio je doc. dr. sc. Igor Cvečić, predsjednik Povjerenstva za međunarodnu suradnju fakulteta. Imala sam priliku u ime Centra za karijere Ekonomskog fakulteta u Rijeci moderirati panel na temu Učenje kroz rad te predstaviti model po kojem radi Ekonomski fakultet u Rijeci predstavnicima sveučilišta iz Belgije, Amerike, Slovačke i drugih zemalja. Naš Centar za karijere jedan je od najstarijih i najaktivnijih takvih centara u Hrvatskoj čija je osnovna svrha povezati studente s poslodavcima još tijekom studija te im olakšati prijelaz iz studentskih klupa u svijet rada.” – rekla je prof. dr. sc. Sokolić.

Nakon uspješno realiziranog projekta Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta dobilo je priliku uključiti nekoliko predstavnika iz Hrvatske u radnu skupinu HEInnovate-a, krovnog projekta EC-a i OECD-a za poticanje poduzetničkog impulsa europskih sveučilišta te je poziv za sudjelovanje na edukaciji u Bruxellesu stigao i prof. dr. sc. Sokolić s Ekonomskog fakulteta u Rijeci.

„Cilj OECD-a (Organizacija za ekonomsku suradnju i razvoj, engl. Organisation for Economic Cooperation and Development) i EC-a je poticati kreativno i proaktivno ponašanje nastavnika i studenata koje bi posljedično stvorilo preduvjete za povećanje inovativnosti i poduzetništva na sveučilištima diljem svijeta. Ekonomski fakultet u Rijeci podržava takva nastojanja kroz uključivanje profesora i studenata u projekte čija je svrha preuzimanje inicijative te poticanje inovativnosti i kreativnosti. HEI-Hack je upravo jedan od takvih projekata na koji je ove godine, po prvi puta, pozvano riječko Sveučilište, odnosno Ekonomski fakultet u Rijeci. Stoga je Filip, kao naš predstavnik, imao prilike razgovarati i raditi na projektima sa studentima prestižnih europskih sveučilišta te s njima razvijati ideje kojima će unaprijediti i svoj fakultet.”– rastumačila je prof. dr. sc. Danijela Sokolić.

  • 02
  • Velj

Konferencija TMT TRENDOVI će i 2018. godine okupiti vodeće ljude sektora tehnologije, medija i telekoma. U organizaciji PwC Hrvatska i poslovnog tjednika Lider 6. veljače predstavit će se rezultati aktualnih globalnih istraživanja provedenim među izvršnim direktorima i predsjednicima kompanija izravno vezanim uz tehnološke transformacije.

Prezentacija „Trendovi u tehnologiji, medijima i telekomunikacijama“ će dati svjež i originalan pogled na ključne trendove u digitalu, telekomunikacijama, medijima za 2018. Neke od tema koje  će se pojaviti u prezentaciji su promjena poslovnih modela uslijed utjecaja digitalizacije, problem nedostatka inovativnosti u sektoru, globalna konsolidacija sektora i utjecaji na SEE regiju, promjena TMT ekosistema, promjene navika kupaca i kako se sa time nose igrači na tržištu.

Izrezak Tele2

Panel TMT CEO's je tradicionalni panel vodećih ljudi tehnoloških kompanija i telekom operatora koji će pokazati kako se vodeće kompanije nose s tržišnim trendovima, regulatornim izazovima, promjenom navika i očekivanja kupaca, te će auditoriju dati uvid u to što planiraju za 2018. godinu te koji će im biti glavni strateški izazovi.

Primjena novih tehnologija u praksi je tema drugog panela. Neke od dominantnih tehnoloških promjena su dijelom uključene u poslovne modele kompanija u Hrvatskoj i regiji, a neke tek očekuju punu primjenu. O njihovoj implementaciji govore vodeći ljudi kompanija koje su napravile iskorak u primjeni.

Program počinje u 09:30 uz pozdravnu riječ organizatora – PwC Hrvatska i Lider te završava u 13:10. Teme panela su raznovrsne gdje je riječ o trendovima u Tehnologiji, Medijima i Telekomunikacijama u 2018 godini. Govorinici panela su: Dejan Ljuština, PwC Hrvatska  Jiří Dvorjančanský, VIPnet, Adrian Ježina, Telemach Slovenija, Gordana Kovačević, Ericsson Nikola Tesla, Krešimir Madunović, Iskon, Viktor Pavlinić, Tele2, Ivan Čulo, Hrvatska Pošta, Mladen Fogec, Siemens, Mladen Pejković, Atlantic Grupa, Slavko Vidović, InfoDom, Mario Žižek, Addiko, a moderator je: Tin Bašić.

  • 23
  • Sij

Nova godina osim novog početka donosi i puno planiranja, a kako bi svi planovi bili ostvareni na vrijeme potreban je neograničeni pristup internetu i kvalitetni mobilni uređaji kao što su Huawei P9 Lite Mini ili Samsung Galaxy J5 2017. Tele2 tarifa EKIPNA s BEZBROJ GB donosi upravo to, te će ova ponuda podjednako razveseliti privatne, kao i poslovne korisnike.

Imate ekipu? Kod kuće, u uredu ili u teretani? Okupite dva do četiri člana, te kao nositelj Tele2 tarife EKIPNA za mjesečnu naknadu od 150 kuna osiguravate svima neograničen broj minuta i SMS poruka. Podatkovne pakete birate za svakog člana posebno, a možete ih mijenjati iz mjeseca u mjesec, bez ikakve naknade. Ako za svakog člana odaberete BEZBROJ GB, mjesečna naknada može iznositi već od 122 kune po članu.

Uštedu uz tarifu EKIPNA i BEZBROJ GB, bez obzira kojoj ekipi pripadali, donosi i dodatna ponuda mobitela za 1 kunu, ostatak se plaća na rate uz pretplatu. U ponudi su Huawei P9 Lite Mini i Samsung Galaxy J5 2017.

Tele2 kampanja siječanj

Samsung Galaxy J5 ima prednju i stražnju 13 MP kameru s LED bljeskalicama što ga čini idealnim za selfije, a Huawei P9 Lite Mini s 2 GB RAM-a i 5-inčnim HD zaslonom sa zaobljenim rubovima omogućit će vam vizualno uživanje u multimedijalnim sadržajima.

Budući da je Tele2 jedini teleoperater koji omogućuje neograničen internet na mobilnim uređajima, ne trebate brinuti o tome koliko je podatkovnog paketa preostalo, niti tražiti Wi-Fi šifru u restoranima i kafićima.

Odaberite ekipu, Samsung Galaxy J5 2017 ili Huawei P9 Lite Mini mobilni uređaj te surfajte i komunicirajte neograničeno. 

  • 19
  • Pro

Nove tehnologije mijenjaju ponašanje potrošača sve brže i brže, čineći marketinšku komunikaciju sve kompleksnijom.

Tele2 Hrvatska,kao izazivač u vrlo dinamičnom sektoru, toga je više nego svjestan te je, nakon provedenog natječaja za digitalnu

agenciju, odabrao partnersku agenciju za novo doba digitalnog marketinga – iProspect.

Strateški pristup iProspecta, temeljen na dubinskom poznavanju potrošača te marketingu temeljenom na podacima, bili su ključni

elementi kod sklapanja ovog partnerstva.

Izrezak Tele2 1

 

Važnost ove sinergije prepoznala je i direktorica komunikacija u Tele2 Hrvatska, Sonja Miočić: „Tele2 prati trendove kako u svom core

businessu tako i u komunikaciji prema našim korisnicima. Nama je korisničko iskustvo izuzetno važno i na njemu temeljimo naše

ponude. Digitalno poslovanje danas više nije trend već potreba i zato smo u tom segmentu tražili partnera koji može, zajedno s našim

timovima osigurati najviši nivo usluge. Vjerujemo da ćemo s iProspectom ostvariti naše ambiciozne ciljeve u idućem razdoblju.“

 

Iz iProspecta poručuju kako su vrlo ponosni na početak suradnje s jednim od najpametnijih oglašivača u vrlo izazovnom,

telekomunikacijskom sektoru. “Veselimo se suradnji. Tele2 je vrlo napredan i zahtjevan oglašivač te se radujemo budućim zajedničkim

projektima, na kojima ćemo demonstrirati svu inovativnost i efektivnost koju pružamo kroz globalne alate i lokalnu ekspertizu!”, izjavio je

Vjekoslav Srednoselec, voditelj agencije iProspect.

 

Potencijal iProspecta sadržan je u iskustvu i fokusu na ostvarenje prodajnih ciljeva klijenata. iProspect je dio Dentsu Aegis Networka,

jedne od vodećih globalnih marketinških grupacija. U Hrvatskoj je prisutan od 2015. godine te je u kratko vrijeme napravio revoluciju na

tržištu uvođenjem programatskih tehnologija i fokusom na automatizaciju marketinga.

  • 15
  • Pro

Zagreb je dobio novu mobilnu aplikaciju Pozdrav iz Zagreba. Aplikacija korisnika vodi u povijesnu šetnju na deset najatraktivnijih gradskih lokacija, uz šetnju otkriva njihovu prošlost, može slati personalizirane digitalne razglednice te otkriti više o duhu Zagreba kroz ostale funkcionalnosti koje aplikacija nudi.

Pozdrav iz Zagreba ili Greetings from Zagreb prva je mobilna aplikacija nastala u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu kao rezultat dugogodišnjeg rada Knjižnice u digitalizaciji, uspostavi digitalne knjižnice i izradi virtualnih izložbi.

Izrađen u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu, uz tehničku izvedbu Plave tvornice i uz podršku Turističke zajednice Grada Zagreba, jedinstven je to kulturni i turistički proizvod koji povezuje stare karte, razglednice, fotografije i znanje stručnjaka o kulturno-povijesnoj baštini hrvatske metropole. Danas su ga u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici predstavile njegove idejne začetnice dr. sc. Sofija Klarin Zadravec i Dragana Koljenik iz Hrvatskog zavoda za knjižničarstvo NSK.

Izrezak pozdrav iz zg 1

 

„Projektom Pozdrav iz Zagreba željeli smo izraditi inovativni digitalni proizvod koji povezuje turizam i kulturnu baštinu te promovira ljepote našega glavnog grada zabilježene na razglednicama iz fonda Grafičke zbirke Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu, rekla je na predstavljanju dr. sc. Sofija Klarin Zadravec.

Mobilna aplikacija Pozdrav iz Zagreba jednostavna je za upotrebu, a prati je i zanimljiv portal Pozdrav iz Zagreba. „Nakon što korisnik preuzme aplikaciju može odabrati staru ili novu kartu grada i prošetati Zagrebom istražujući deset najljepših lokacija. Pritom može poslati ili podijeliti čak 50 razglednica s obitelji ili prijateljima. Aplikaciju smo napravili tako da je zanimljiva i onima koji nisu u Zagrebu, jer mogu pogledati kako se grad mijenjao u jedinstvenom spoju slika Nekad&Sad kao i  u galeriji sa 150 starih razglednica Zagreba s kraja 19. i početka 20. stoljeća“ objasnila je Dragana Koljenik.

Aplikacija je dostupna na Android uređajima, a može se preuzeti na Google playu i mikrostranici Pozdrav iz Zagreba. Dostupna je na hrvatskom i engleskom jeziku i besplatna za korisnike. 

  • 26
  • Kol

newsroom.fb.com

Turizam bez društvenih mreža je nezamisliv, a slike i video glavni su promotivni alati. Danas je biti prisutan na društvenim mrežama stvar osobne higijene, kao što je i posjedovanje web stranice. “ ističe Ilija Brajković, suvlasnik digitalne agencije Kontra te dodaje kako danas ne biti prisutan digitalno, pogotovo u turizmu, je siguran smjer propasti.

Od danas na Facebook-u možete direktno snimiti i upload-ati fotografije od 360 stupnjeva, nova funkcija koja će svakako biti jako prisutna upravo kroz sektor turizma. Fotografiju od 360 stupnjeva možete postaviti i kao naslovnu fotografiju na svojem profilu, a opcija je dostupna kako za iOS tako i za Android uređaje.

Panorame, plaže, pogled s balkona... kreativnosti nema kraja. Igrajte se i ispričajte dobru priču. 

Video možete pogledati OVDJE.

Izvor: hrturizam.hr 

  • 03
  • Kol

Nešto slično kao Facebookova aplikacija Safety Check, razvit će i sam Google. Naime, ako tijekom krizne situacije kao što je požar ili teroristički napad korisnici potraže lokaciju događaja ili sam događaj, na vrhu ponude pronađenih rezultata pojavit će se hitno upozorenje.
Upozorenje će sadržavati važne hitne telefonske brojeve, mape, nova izvješća te informacije vlasti. Također, korisnici koji posjeduju pametni telefon, a nalaze se u blizini mjesta događaja te imaju aktiviranu lokacijsku funkciju, bit će informirani upozorenjem. Hitne informacije kao što su požari, blokirane ceste ili kontakti hitnih službi biti će također dostupni putem mobilne verzije Googleovih mapa.
Organizacije kao što su Crveni križ, meteorološke agencije ili vlast te drugi pouzdani izvori prosljeđivati će korisnicima informacije. Googleovi servisi kao što su Google News, Maps ili Waze također će služiti kao izvor informacija.
Da bi se mogle primati informacije s upozorenjima potrebno je instalirati posljednju verziju Googleove aplikacije za Android ili operativni sustav IOS. 

Autorica: Danijela Simović

Stranica 2 od 5

HR News

HRnewHR logo

HR News je neovisni istraživački portal u vlasništvu fizičke osobe. Svi objavljeni članci činjenično su potkrijepljeni dokazima. Svaki autor osobno odgovara za iznesene neistine suprotno objavljenim Uvjetima korištenja i stavci o odgovornosti.

Web stranica HRnews.hr koristi kolačiće kako bi omogućili bolje korisničko iskustvo. Više o kolačićima. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice HRnews.hr kliknite na Slažem se