Novo doba digitalnog marketinga u Tele2.

19 Prosinac 2017

Nove tehnologije mijenjaju ponašanje potrošača sve brže i brže, čineći marketinšku komunikaciju sve kompleksnijom.

Tele2 Hrvatska,kao izazivač u vrlo dinamičnom sektoru, toga je više nego svjestan te je, nakon provedenog natječaja za digitalnu

agenciju, odabrao partnersku agenciju za novo doba digitalnog marketinga – iProspect.

Strateški pristup iProspecta, temeljen na dubinskom poznavanju potrošača te marketingu temeljenom na podacima, bili su ključni

elementi kod sklapanja ovog partnerstva.

Izrezak Tele2 1

 

Važnost ove sinergije prepoznala je i direktorica komunikacija u Tele2 Hrvatska, Sonja Miočić: „Tele2 prati trendove kako u svom core

businessu tako i u komunikaciji prema našim korisnicima. Nama je korisničko iskustvo izuzetno važno i na njemu temeljimo naše

ponude. Digitalno poslovanje danas više nije trend već potreba i zato smo u tom segmentu tražili partnera koji može, zajedno s našim

timovima osigurati najviši nivo usluge. Vjerujemo da ćemo s iProspectom ostvariti naše ambiciozne ciljeve u idućem razdoblju.“

 

Iz iProspecta poručuju kako su vrlo ponosni na početak suradnje s jednim od najpametnijih oglašivača u vrlo izazovnom,

telekomunikacijskom sektoru. “Veselimo se suradnji. Tele2 je vrlo napredan i zahtjevan oglašivač te se radujemo budućim zajedničkim

projektima, na kojima ćemo demonstrirati svu inovativnost i efektivnost koju pružamo kroz globalne alate i lokalnu ekspertizu!”, izjavio je

Vjekoslav Srednoselec, voditelj agencije iProspect.

 

Potencijal iProspecta sadržan je u iskustvu i fokusu na ostvarenje prodajnih ciljeva klijenata. iProspect je dio Dentsu Aegis Networka,

jedne od vodećih globalnih marketinških grupacija. U Hrvatskoj je prisutan od 2015. godine te je u kratko vrijeme napravio revoluciju na

tržištu uvođenjem programatskih tehnologija i fokusom na automatizaciju marketinga.

Neno H

Molimo Vas da se prilikom komentiranja članaka pridržavate Internet bontona, odnosno da poštujete tuđe mišljenje te da vam kritike budu konstruktivne. U komentarima je zabranjena samopromocija bilo koje vrste. Svako kršenje pravila komentiranja rezultirati će brisanjem komentara ili zabranom daljnjeg komentiranja.

HR News

HRnewHR logo

HR News je neovisni istraživački portal u vlasništvu fizičke osobe. Svi objavljeni članci činjenično su potkrijepljeni dokazima. Svaki autor osobno odgovara za iznesene neistine suprotno objavljenim Uvjetima korištenja i stavci o odgovornosti.

Web stranica HRnews.hr koristi kolačiće kako bi omogućili bolje korisničko iskustvo. Više o kolačićima. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice HRnews.hr kliknite na Slažem se