Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći!

26 Svibanj 2018

Hrabri telefon je povodom 20 godina djelovanja tijekom kampanje „Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći“ u jedinstvenom partnerstvu s Viberom otvorio tromjesečni komunikacijski kanal putem javnog računa, uključujući besplatan paket stickera s hrabrim medvjedićem kao zaštitnim znakom kojim djeca i mladi mogu u svakom trenutku pružiti podršku svojim prijateljima te potpuno anonimnim chatbotom kako bi svoju savjetodavnu liniju 116 111 još više približili djeci, mladima i posebno adolescentima.

Uspješne rezultate kampanje pokazuje prije svega broj preuzimanja sticker paketa koji iznosi više od 214.000 puta, te stickeri koji su podijeljeni više od 923.000 puta. Također kada govorimo o broju interakcija s chatbotom, ostvareno je 200.000 započetih upitnika. Važan uspjeh pokazuje i javni račun na kojem su predstavljeni volonteri Hrabrog telefona, ali i 12 hrabrih priča kojeg je pratilo oko 185.000 pratitelja s više od 1.000 reakcija tjedno. U usporedbi s periodom od 3 mjeseca prije početka kampanje, tijekom provođenja kampanje u partnerstvu s Viberom, broj poziva prema Hrabrom telefonu povećan je za 33%, dok je broj kontakata putem chat poruka porastao za čak 69% te putem e-maila za 43%.

„Svjesni činjenice kako djeca i mladi svakodnevno koriste mobitele za komunikaciju, istraživanje, igre itd., odlučili smo se partnerski povezati s Viberom kako bi im na kanalu na kojem provode svoje slobodno vrijeme pokazali kako nisu sami i da mogu pronaći podršku u rješavanju svojih problemima, kao i pronaći i inspiraciju ili rješenje. Vrlo nam je važno kao organizaciji pronaći nove načine komunikacije s djecom i mladima, posebno onda kada se radi o temama o kojima je često teško govoriti i odraslim osobama. Zato za njih, kada riječi nisu dovoljne, govore naši stickeri s hrabrim medvjedićem koji se, kao i oni, nalazi u različitim emotivnim situacijama i kojeg se lako podjeli s prijateljem koji ima problema ili kojem želimo pružiti podršku u teškoj situaciji. Posebno mi je drago pratiti ove uspješne rezultate naše kampanje jer oni ne predstavljaju brojke, već svaku pojedinu osobu koja podržava naše aktivnosti, kojoj smo imali prilike pomoći ili onu koja je sada barem malo svjesnija svoje okoline i može uspješnije prepoznati svoje probleme, probleme svog djeteta ili svojih bližnjihrekla je Hana Hrpka, prof. psihologije, predsjednica udruge Hrabri telefon.

Djeca i mladi sve češće se susreću sa suvremenim problemima vršnjačkog nasilja i društvene izoliranosti, lošim ocjenama u školi kao i osjećajem usamljenosti, potištenosti te bi željeli podijeliti svoje probleme s nekim, no često nailaze na nerazumijevanje i zatvorena vrata. Korisnici su zato imali priliku saznati više o volonterima Hrabrog telefona te pročitati sveukupno 12 priča nastalih iz iskustva Hrabrog telefona i onoga što im djeca i mladi pričaju. Upravo je iskrenost, odnosno priče pozivatelja ono što može pomoći djeci i mladima koji trenutno prolaze kroz jednu od sličnih situacija i potaknuti ih da potraže pomoć, da potaknu prijatelja koji se možda nalazi u sličnoj situaciji, a one istovremeno potiču i roditelje da lakše razumiju probleme svoje djece.

Nama u Viberu iznimno je važno podržavati i biti partneri društveno odgovornih projekata poput ovog koji jednostavno mijenja društvo oko sebe na bolje. Odgovorni smo prema više od milijardu naših korisnika diljem svijeta da kao jedna od najsigurnijih komunikacijskih platformi, ali i najutjecajnijih, nastavimo graditi sigurno okruženje za komunikaciju svih, a posebno djece i mladih. Upravo zato mi je drago što smo ovim projektom s Hrabrim telefonom osvijestili tako velikom broju korisnika važnost problema kroz koje prolaze djeca i mladi, ali i njima pružili podršku ili ih potaknuli da potraže pomoć. Također, iskreno vjerujem kako smo na ovaj način pomogli širenju vizije Hrabrog telefona i izvan velikog broja naših korisnika prema javnosti i društvu općenito kako bi svako dijete, svaki adolescent i svaki roditelj znao da nije sam i da postoje oni koji će mu pružiti podršku“ – naglasila je Daniela Ivanova, Viberova menadžerica za strateška partnerstva za CEE regiju.

Podsjetimo kako se kampanja provodila zahvaljujući partnerima, donatorima i sponzorima Hrabrog telefona: Viber, Señor, Outdoor Akzent, Hrvatska elektroprivreda, Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva, Grad Zagreb, Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, T-Hrvatski telekom, B1 plakati, Teen385, Mediacor te pod medijskim pokroviteljstvom Nove TV i Dnevnik.hr-a. Posebno nam je drago što je u ovoj kampanji sudjelovalo čak 31 influencera te da su važnost ove kampanje prepoznale mnoge javne osobe koje su i podržale projekt poput Ide Prester, Ane Bučević, Ivana Šarića, Lane Klingor Mihić, Nike Ilčić, Maje Galbe, Maše Zibar i mnogih drugih.

O Hrabrom telefonu

Od svojeg osnutka 1997. godine Hrabri telefon djeluje sa svrhom pružanja izravne pomoći i podrške djeci i njihovim obiteljima. Vizija Udruge je pridonijeti stvaranju društva u skladu s najboljim interesima i potrebama svakog djeteta. Pomoć preko Hrabrog telefona djeca mogu potražiti svakim radnim danom od 9 do 20 sati na besplatnom broju 116 111. Za one koji se radije koriste drukčijim oblikom komunikacije tu je savjetovanje preko chata (na www.hrabritelefon.hr/chat) i e-maila (Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.). Osim Hrabrog telefona za djecu, roditeljima, stručnjacima i drugim osobama iz djetetove okoline dostupan je Hrabri telefon za mame i tate na broju 0800 0800.

O Rakuten Viberu:

Rakuten Viber spaja ljude bez obzira na to tko su i odakle dolaze. Više od milijardu naših korisnika diljem svijeta ima pristup cijeloj paleti usluga, kao što su razgovori licem u lice, videopozivi, grupni razgovori ili praćenje omiljenih brendova i poznatih osoba. Svojim korisnicima pružamo sve potrebne alate kako bi se izrazili uz najvišu dozu sigurnosti.

Neno H

Molimo Vas da se prilikom komentiranja članaka pridržavate Internet bontona, odnosno da poštujete tuđe mišljenje te da vam kritike budu konstruktivne. U komentarima je zabranjena samopromocija bilo koje vrste. Svako kršenje pravila komentiranja rezultirati će brisanjem komentara ili zabranom daljnjeg komentiranja.

HR News

HRnewHR logo

HR News je neovisni istraživački portal u vlasništvu fizičke osobe. Svi objavljeni članci činjenično su potkrijepljeni dokazima. Svaki autor osobno odgovara za iznesene neistine suprotno objavljenim Uvjetima korištenja i stavci o odgovornosti.

Web stranica HRnews.hr koristi kolačiće kako bi omogućili bolje korisničko iskustvo. Više o kolačićima. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice HRnews.hr kliknite na Slažem se