Tehnologija

  • 26
  • Svi

MobiTelka je nova ponuda Tele2 koja omogućuje neometano uživanje u beskonačnom surfanju bilo gdje i bilo kada na novim mobitelima i gledanju programa na Sony Smart TV-u.

Kako bi svatko uživao u gledanju omiljenog programa na velikom ekranu u udobnosti doma i neograničenom surfanju bilo gdje i bilo kada, nova Tele2 ponuda MobiTelka uključuje Sony Smart TV te mobilne uređaje Samsung Galaxy J3 2016 ili Huawei P Smart DS za 199 kn odmah i ostatak na rate, uz tarifu RASPALI s BEZBROJ GB.

Skorašnje svjetsko nogometno prvenstvo prikovat će uz ekrane većinu građana, posebno za vrijeme utakmica naše reprezentacije. Međutim, uživanje u gledanju programa ograničeno je vrstom uređaja. Oni koji su navikli na funkcionalnost Smartphonea sigurno isto očekuju i od svojih TV uređaja budući da žele pristup internetu, ali i mogućnost reprodukcije različitih audio, video i slikovnih materijala.

Mobitelka 2

Sony Smart TV KDL43WE755, veličine 108 cm, visokim dinamičnim rasponom (HDR), Full HD rezolucijom (1920 x 1080), zaslonom TRILUMINOS™ i tehnologijom X-Reality PRO™ oduševit će sve koji žele otkriti svijet prirodnih boja te uživati u kristalno čistoj slici. Samsung Galaxy J3 2016 nudi živopisno iskustvo gledanja na svom 5“ Super AMOLED ekranu, a Huawei P Smart DS daje fantastične fotografije kombinacijom čak dvije kamere koje se mogu pregledati na 5,65“ 2.5D ekranu s posebno oblikovanim rubovima.

Zahvaljujući Tele2 MobiTelki, korištenjem mobilne aplikacije Shazam i skeniranjem audio zapisa Tele2 reklame, svi korisnici Shazam aplikacije mogu sudjelovati u nagradnoj igri i svaki dan osvojiti jedne Sony bežične slušalice vrijednosti čak 499 kuna.

  • 26
  • Svi

Hrabri telefon je povodom 20 godina djelovanja tijekom kampanje „Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći“ u jedinstvenom partnerstvu s Viberom otvorio tromjesečni komunikacijski kanal putem javnog računa, uključujući besplatan paket stickera s hrabrim medvjedićem kao zaštitnim znakom kojim djeca i mladi mogu u svakom trenutku pružiti podršku svojim prijateljima te potpuno anonimnim chatbotom kako bi svoju savjetodavnu liniju 116 111 još više približili djeci, mladima i posebno adolescentima.

Uspješne rezultate kampanje pokazuje prije svega broj preuzimanja sticker paketa koji iznosi više od 214.000 puta, te stickeri koji su podijeljeni više od 923.000 puta. Također kada govorimo o broju interakcija s chatbotom, ostvareno je 200.000 započetih upitnika. Važan uspjeh pokazuje i javni račun na kojem su predstavljeni volonteri Hrabrog telefona, ali i 12 hrabrih priča kojeg je pratilo oko 185.000 pratitelja s više od 1.000 reakcija tjedno. U usporedbi s periodom od 3 mjeseca prije početka kampanje, tijekom provođenja kampanje u partnerstvu s Viberom, broj poziva prema Hrabrom telefonu povećan je za 33%, dok je broj kontakata putem chat poruka porastao za čak 69% te putem e-maila za 43%.

„Svjesni činjenice kako djeca i mladi svakodnevno koriste mobitele za komunikaciju, istraživanje, igre itd., odlučili smo se partnerski povezati s Viberom kako bi im na kanalu na kojem provode svoje slobodno vrijeme pokazali kako nisu sami i da mogu pronaći podršku u rješavanju svojih problemima, kao i pronaći i inspiraciju ili rješenje. Vrlo nam je važno kao organizaciji pronaći nove načine komunikacije s djecom i mladima, posebno onda kada se radi o temama o kojima je često teško govoriti i odraslim osobama. Zato za njih, kada riječi nisu dovoljne, govore naši stickeri s hrabrim medvjedićem koji se, kao i oni, nalazi u različitim emotivnim situacijama i kojeg se lako podjeli s prijateljem koji ima problema ili kojem želimo pružiti podršku u teškoj situaciji. Posebno mi je drago pratiti ove uspješne rezultate naše kampanje jer oni ne predstavljaju brojke, već svaku pojedinu osobu koja podržava naše aktivnosti, kojoj smo imali prilike pomoći ili onu koja je sada barem malo svjesnija svoje okoline i može uspješnije prepoznati svoje probleme, probleme svog djeteta ili svojih bližnjihrekla je Hana Hrpka, prof. psihologije, predsjednica udruge Hrabri telefon.

Djeca i mladi sve češće se susreću sa suvremenim problemima vršnjačkog nasilja i društvene izoliranosti, lošim ocjenama u školi kao i osjećajem usamljenosti, potištenosti te bi željeli podijeliti svoje probleme s nekim, no često nailaze na nerazumijevanje i zatvorena vrata. Korisnici su zato imali priliku saznati više o volonterima Hrabrog telefona te pročitati sveukupno 12 priča nastalih iz iskustva Hrabrog telefona i onoga što im djeca i mladi pričaju. Upravo je iskrenost, odnosno priče pozivatelja ono što može pomoći djeci i mladima koji trenutno prolaze kroz jednu od sličnih situacija i potaknuti ih da potraže pomoć, da potaknu prijatelja koji se možda nalazi u sličnoj situaciji, a one istovremeno potiču i roditelje da lakše razumiju probleme svoje djece.

Nama u Viberu iznimno je važno podržavati i biti partneri društveno odgovornih projekata poput ovog koji jednostavno mijenja društvo oko sebe na bolje. Odgovorni smo prema više od milijardu naših korisnika diljem svijeta da kao jedna od najsigurnijih komunikacijskih platformi, ali i najutjecajnijih, nastavimo graditi sigurno okruženje za komunikaciju svih, a posebno djece i mladih. Upravo zato mi je drago što smo ovim projektom s Hrabrim telefonom osvijestili tako velikom broju korisnika važnost problema kroz koje prolaze djeca i mladi, ali i njima pružili podršku ili ih potaknuli da potraže pomoć. Također, iskreno vjerujem kako smo na ovaj način pomogli širenju vizije Hrabrog telefona i izvan velikog broja naših korisnika prema javnosti i društvu općenito kako bi svako dijete, svaki adolescent i svaki roditelj znao da nije sam i da postoje oni koji će mu pružiti podršku“ – naglasila je Daniela Ivanova, Viberova menadžerica za strateška partnerstva za CEE regiju.

Podsjetimo kako se kampanja provodila zahvaljujući partnerima, donatorima i sponzorima Hrabrog telefona: Viber, Señor, Outdoor Akzent, Hrvatska elektroprivreda, Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva, Grad Zagreb, Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, T-Hrvatski telekom, B1 plakati, Teen385, Mediacor te pod medijskim pokroviteljstvom Nove TV i Dnevnik.hr-a. Posebno nam je drago što je u ovoj kampanji sudjelovalo čak 31 influencera te da su važnost ove kampanje prepoznale mnoge javne osobe koje su i podržale projekt poput Ide Prester, Ane Bučević, Ivana Šarića, Lane Klingor Mihić, Nike Ilčić, Maje Galbe, Maše Zibar i mnogih drugih.

O Hrabrom telefonu

Od svojeg osnutka 1997. godine Hrabri telefon djeluje sa svrhom pružanja izravne pomoći i podrške djeci i njihovim obiteljima. Vizija Udruge je pridonijeti stvaranju društva u skladu s najboljim interesima i potrebama svakog djeteta. Pomoć preko Hrabrog telefona djeca mogu potražiti svakim radnim danom od 9 do 20 sati na besplatnom broju 116 111. Za one koji se radije koriste drukčijim oblikom komunikacije tu je savjetovanje preko chata (na www.hrabritelefon.hr/chat) i e-maila (Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.). Osim Hrabrog telefona za djecu, roditeljima, stručnjacima i drugim osobama iz djetetove okoline dostupan je Hrabri telefon za mame i tate na broju 0800 0800.

O Rakuten Viberu:

Rakuten Viber spaja ljude bez obzira na to tko su i odakle dolaze. Više od milijardu naših korisnika diljem svijeta ima pristup cijeloj paleti usluga, kao što su razgovori licem u lice, videopozivi, grupni razgovori ili praćenje omiljenih brendova i poznatih osoba. Svojim korisnicima pružamo sve potrebne alate kako bi se izrazili uz najvišu dozu sigurnosti.

  • 15
  • Svi

Vatrogasnim društvima održana stručna edukacija o upravljanju dronovima

Jedna od temeljnih vrijednosti Tele2 je stvari raditi otvoreno i odgovorno pa je tako društveno odgovorno poslovanje dio poslovne strategije. Prošle godine, umjesto kupnje božićnih poklona partnerima, taj su novac usmjerili vatrogasnim društvima donirajući im prijeko potrebne bespilotne letjelice Yuneec H520.

U želji da ova inicijativa ne ostane samo na jednokratnoj donaciji te kako bi našim herojima vatrogascima dodatno olakšali posao, u četvrtak 10. svibnja 2018., predstavnicima Dobrovoljnog vatrogasnog društva Stari Grad Faros Hvar, Javne vatrogasne postrojbe Grada Rijeke, Vatrogasne zajednice Grada Omiša, Javne vatrogasne postrojbe Grada Zadra te Dobrovoljnog vatrogasnog društva Selca na Braču, održana je stručna edukacija o upravljanju dronovima u trajanju od 8 sati u organizaciji tvrtke Geomatika-Smolčak d.o.o. Zahvaljujući ovoj edukaciji vatrogasci su se upoznali s funkcionalnostima i prednostima ovog drona koji će im pomoći u sprječavanju požara tijekom nadolazećih ljetnih mjeseci.

„Od 1. lipnja do 31. kolovoza 2017. u priobalju je buknulo više od 1300 požara. Zahvatili su površinu od gotovo 60 000 hektara te je na njihovom gašenju bilo angažirano više od 18 000 vatrogasaca. Zahvaljujemo Tele2 što su prepoznali potrebu za dronovima i važnu ulogu koju oni imaju u borbi s ponekad nemilosrdnom prirodom. Ova donacija i edukacija uistinu nam je vrijedna i od srca im hvala“, izjavio je Željko Mavrinac iz Javne vatrogasne postrojbe Grada Rijeke.

Donirane bespilotne letjelice izuzetno su korisne za rano otkrivanje mjesta požara i praćenje napretka s udaljene lokacije. Čak i u uvjetima jakog vjetra uspijevaju držati poziciju te mogu letjeti čak i kada se smatra nesigurnim da ekipe na terenu fizički odlaze u inspekciju područja.

  • 10
  • Svi

SPARKov i Sportradarov Innovation Hack je spreman i za 2018. godinu, ovoga puta u nešto drugačijem formatu. Bez obzira sudjelujete li drugu godinu za redom, ili ste novi kolačić, trebate znati samo jedno: to je najbolje mjesto na kojem možete pokazati svoje tehnološke i poslovne vještine te istovremeno osvojiti vrijedne nagrade. Innovation Hack hackathon se održava 16. i 17.6.2018. u SPARKu (Mostar).

Što se promijenilo? Ove godine će to biti 24-satno natjecanje, ne samo za IT profesionalce, nego i za studente završnih godina ili bilo koga zainteresiranog za startupe ili sportske podatke. Tražimo programere i gamere, ali isto tako i ljude s poslovnim štihom, marketingaše, projekt menadžere koji bi mogli doprinijeti poslovnoj strani rješenja. Isto tako, s obzirom na kraći period samoga natjecanja, ne morate razvijati prototip, već samo koncept i mockupe, s naglaskom na tehnološke i poslovne strane rješenja.

Što je ostalo isto kao prošle godine? Nagrade su i dalje fantastične:

1. mjesto - 4500 BAM
2. mjesto - 3000 BAM
3. mjesto - 1400 BAM.

Uz nagrade, teme za vaš mobilne, web ili desktop aplikacije bazirane na sportskim podacima su ostale iste.

1. Sportsko klađenje (in-play betting, mini igre, virtualne igre, e-sportovi)
2. Gamificiranje sportskih podataka (second-screen, predviđanja, društveni mediji, coach fan, dnevna fantazija, natjecanja fanova, skill igre, aktivacija sponzora, smart TV, multi-kanali)
3. Sportski podaci budućnosti (umjetna inteligencija, strojno učenje, praćenje podataka, prediktivne analitike, chatbot, virtualni asistenti, artikli, virtualna realnost, proširena realnost)
4. Sportsko novinarstvo (automatsko stvaranje sadržaja, automatsko stvaranje videa, vizualizacija budućih generacija, novinarski alati, aktivacija sponzora, smart editorials).

Nemojte propustiti vikend prepun sportskih podataka, natjecanja, zabavnih aktivnosti, Red Bulla i Illy kave! Prijavite se ovdje. #SPARKevent #sportsdata #SRhackathon2018

innovation hack hackathon spark sportradar 2018 3

  • 10
  • Svi

Planine, zanosne ravnice, rijeke ili prekrasno plavo more samo su neka od bogatstava naše zemlje.

Tele2 poziva sve građane da snime najljepši dio svoga kraja i pokažu gdje se sve krije #BeskonačnoLijepaNaša.

Baš poput potrebe za uživanjem u neograničenoj slobodi komunikacije, uvijek postoji i potreba za neograničenim uživanjem u ljepotama krajolika, gradova, sela i skrivenih mjesta diljem Hrvatske.

Svjesni da takvih, beskonačno lijepih mjesta ima mnogo, Tele2 poziva sve zaljubljenike u lijepu našu da postanu njeni promotori.

Tele2 BeskonačnoLijepaNaša 2

U našoj zemlji postoje brojna tajna mjesta, skriveni prolazi u stijenama, dvorci na obroncima ili plaže za koje još nitko nije čuo. Kako bi se svatko od nas upoznao s manje poznatim lokacijama iz bilo kojeg dijela Hrvatske, Tele2 na internetskoj stranici organizira nagradni natječaj #BeskonačnoLijepaNaša.

Snimanjem i učitavanjem video snimke manje poznatih lokacija iz bilo kojeg dijela Hrvatske na www.beskonacnolijepa.hr u razdoblju od 10.5. do 14.6.2018. svatko može postati promotor #BeskonačnoLijepeNaše te osvojiti vrijedne nagrade.

Svaki dan, za vrijeme trajanja natječaja, video s najviše oznaka 'sviđa mi se' u tom danu osvaja vrijednu nagradu, 12 mjeseci korištenja tarife RASPALI s BEZBROJ GB bez naknade.

Glavna nagrada

Nakon završetka natječaja Tele2 će između svih najboljih videa dana, izabrati najbolji video i nagraditi ga glavnom nagradom, korištenjem tarife RASPALI s BEZBROJ GB bez naknade ZAUVIJEK.

Zakoračite neutabanim stazama i pokažite skrivene ljepote #BeskonačnoLijepeNaše.

 

Tele2 BeskonačnoLijepaNaša 3

  • 03
  • Svi

FER otvara svoja vrata svim ljubiteljima energetike i znanosti na Dan energetike, u ponedjeljak, 7. svibnja 2018. godine. Cjelodnevni događaj (od 10:00 do 16:00 sati) organizira Zavod za visoki napon i energetiku (ZVNE) u okviru 9. Zagrebačkog energetskog tjedna. U sklopu Dana energetike u Sivoj vijećnici FER-a održat će se okrugli stol o “Demokratizaciji i decentralizaciji elektroenergetskog sektora” na kojem će sudjelovati predstavnici iz vodećih hrvatskih institucija, poduzeća i udruga koja se bave energetikom.

Oprema u Laboratoriju za visoki napon

Rasprava na okruglom stolu namijenjena je stručnjacima iz energetike s pozivnicom te zainteresiranim medijima. Na Danu energetike posjetitelji će moći rukovati "svjetlosnim mačevima" u Laboratoriju za visoki napon, prisustvovati pogonu male hidroelektrane u Laboratoriju za napredne mreže, posjetiti zračni tunel na 13. katu nebodera FER u Laboratoriju za obnovljive izvore, provozati se u malom električnom vozilu te se upoznati sa znanstveno istraživačkim projektima iz područja energetike na FER-u.

  • 19
  • Tra

Uz Tele2 tarifu RASPALI s BEZBROJ GB svatko može izaći iz WiFi zone i postati neustrašivi surfer, a uz nove Samsung mobilne uređaje i neustrašivi fotograf.

Svi žele imati vrhunske fotografije, snimiti odlične kadrove prirode, portrete ljudi ili selfije bez obzira na to koje je doba dana. Neovisno o tome koliko je netko vješt u fotografiranju, novi mobilni uređaji Samsung Galaxy S9 i Samsung Galaxy S9+ osiguravaju fotografije visoke kvalitete zahvaljujući kameri sa Super Speed Dual Pixel senzorom stvorenim za iznimnu kvalitetu obrade fotografije.

Kako bi svatko uživao u vrhunskim fotografijama i video uspomenama te neograničenoj slobodi komunikacije, Samsung Galaxy S9 ili Samsung Galaxy S9+ dostupni su uz Tele2 tarifu RASPALI s BEZBROJ GB za 344 kuna mjesečno. Uz to, sve kupce koji se registriraju na Samsung stranici čeka i poklon paket dodatne opreme - autopunjač Mini, stalak za bežično punjenje i prijenosna baterija.

Uz pomoć dvojnog otvora na kameri Samsung Galaxy S9 s 5,8-inčnim zaslonom omogućuje oštre i jasne fotografije, bilo da su snimljene u svijetlim ili tamnijim uvjetima, danju ili noću, dok Samsung Galaxy S9+ sa 6,2-inčnim zaslonom zahvaljujući dvostrukoj stražnjoj kameri osigurava jedinstveno iskustvo snimanja portretnih fotografija.
Osim uživanja u vrhunskim fotografijama, oba mobilna uređaja osiguravaju i uživanje u gledanju omiljenog filma i preslušavanju najnovijeg glazbenog albuma zahvaljujući surround zvuku Dolby Atmos koji isporučuje bogat i živopisan zvuk osiguravajući pravo filmsko zvučno iskustvo.

Svi teže bezbrižnom surfanju na mobitelima bilo kada i bilo gdje, jednako tako i neustrašivom fotografiranju i dijeljenju fotografija i videa bez razmišljanja o potrošenim gigabajtima. Stalna provjera računa nije potrebna uz Tele2, koji jedini u Hrvatskoj nudi stvarno neograničeni internet na mobitelu.

Samsung vizual2

  • 12
  • Tra

23. travnja ove godine održat će se "futurističko" izdanje Noći knjige, manifestacije koja se u povodu Međunarodnog dana knjige i autorskih prava te Dana hrvatske knjige organizira sedmu godinu zaredom, s ciljem popularizacije knjige i poticanja čitanja u Republici Hrvatskoj.

Inspirirani nedavnim lansiranjem rakete Falcon Heavy u Zemljinu orbitu s dva putnika: automobilom Tesla Roadster i njegovim „vozačem" (lutkom astronauta), simboličnog imena „Starman", kojemu na putu do Marsa društvo pravi primjerak knjige „Vodič kroz galaksiju za autostopere", objavljen 1979. godine, ovogodišnju Noć knjige posvetili smo temi Budućnost knjige uz slogan koji je i krasio futuristički omot knjige Douglasa Adamsa - Bez panike!.

Noć Knjige 2018. bit će obilježena u gotovo 300 gradova i mjesta diljem Hrvatske. Mnogobrojni sudionici pripremili su brojne programe u kojima će pokušati odgovoriti na pitanje kakva nas budućnost čeka kad su knjige i čitanje u pitanju, za djecu i mlade organizirali smo natječaj za likovne radove „Ubaci knjigu u vremenski stroj", a organizira se i panel o obrazovnim digitalnim platformama na kojem će sudjelovati hrvatski izdavači školskih udžbenika. Rezultati novog godišnjeg istraživanja kupovnih i čitalačkih navika građana Hrvatske bit će prezentirani na svečanom otvorenju manifestacije, 23. travnja ove godine u 12 sati u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu.

posterB2

Stranica 1 od 5

HR News

HRnewHR logo

HR News je neovisni istraživački portal u vlasništvu fizičke osobe. Svi objavljeni članci činjenično su potkrijepljeni dokazima. Svaki autor osobno odgovara za iznesene neistine suprotno objavljenim Uvjetima korištenja i stavci o odgovornosti.

Web stranica HRnews.hr koristi kolačiće kako bi omogućili bolje korisničko iskustvo. Više o kolačićima. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice HRnews.hr kliknite na Slažem se