Tehnologija

  • 02
  • Velj

Konferencija TMT TRENDOVI će i 2018. godine okupiti vodeće ljude sektora tehnologije, medija i telekoma. U organizaciji PwC Hrvatska i poslovnog tjednika Lider 6. veljače predstavit će se rezultati aktualnih globalnih istraživanja provedenim među izvršnim direktorima i predsjednicima kompanija izravno vezanim uz tehnološke transformacije.

Prezentacija „Trendovi u tehnologiji, medijima i telekomunikacijama“ će dati svjež i originalan pogled na ključne trendove u digitalu, telekomunikacijama, medijima za 2018. Neke od tema koje  će se pojaviti u prezentaciji su promjena poslovnih modela uslijed utjecaja digitalizacije, problem nedostatka inovativnosti u sektoru, globalna konsolidacija sektora i utjecaji na SEE regiju, promjena TMT ekosistema, promjene navika kupaca i kako se sa time nose igrači na tržištu.

Izrezak Tele2

Panel TMT CEO's je tradicionalni panel vodećih ljudi tehnoloških kompanija i telekom operatora koji će pokazati kako se vodeće kompanije nose s tržišnim trendovima, regulatornim izazovima, promjenom navika i očekivanja kupaca, te će auditoriju dati uvid u to što planiraju za 2018. godinu te koji će im biti glavni strateški izazovi.

Primjena novih tehnologija u praksi je tema drugog panela. Neke od dominantnih tehnoloških promjena su dijelom uključene u poslovne modele kompanija u Hrvatskoj i regiji, a neke tek očekuju punu primjenu. O njihovoj implementaciji govore vodeći ljudi kompanija koje su napravile iskorak u primjeni.

Program počinje u 09:30 uz pozdravnu riječ organizatora – PwC Hrvatska i Lider te završava u 13:10. Teme panela su raznovrsne gdje je riječ o trendovima u Tehnologiji, Medijima i Telekomunikacijama u 2018 godini. Govorinici panela su: Dejan Ljuština, PwC Hrvatska  Jiří Dvorjančanský, VIPnet, Adrian Ježina, Telemach Slovenija, Gordana Kovačević, Ericsson Nikola Tesla, Krešimir Madunović, Iskon, Viktor Pavlinić, Tele2, Ivan Čulo, Hrvatska Pošta, Mladen Fogec, Siemens, Mladen Pejković, Atlantic Grupa, Slavko Vidović, InfoDom, Mario Žižek, Addiko, a moderator je: Tin Bašić.

  • 23
  • Sij

Nova godina osim novog početka donosi i puno planiranja, a kako bi svi planovi bili ostvareni na vrijeme potreban je neograničeni pristup internetu i kvalitetni mobilni uređaji kao što su Huawei P9 Lite Mini ili Samsung Galaxy J5 2017. Tele2 tarifa EKIPNA s BEZBROJ GB donosi upravo to, te će ova ponuda podjednako razveseliti privatne, kao i poslovne korisnike.

Imate ekipu? Kod kuće, u uredu ili u teretani? Okupite dva do četiri člana, te kao nositelj Tele2 tarife EKIPNA za mjesečnu naknadu od 150 kuna osiguravate svima neograničen broj minuta i SMS poruka. Podatkovne pakete birate za svakog člana posebno, a možete ih mijenjati iz mjeseca u mjesec, bez ikakve naknade. Ako za svakog člana odaberete BEZBROJ GB, mjesečna naknada može iznositi već od 122 kune po članu.

Uštedu uz tarifu EKIPNA i BEZBROJ GB, bez obzira kojoj ekipi pripadali, donosi i dodatna ponuda mobitela za 1 kunu, ostatak se plaća na rate uz pretplatu. U ponudi su Huawei P9 Lite Mini i Samsung Galaxy J5 2017.

Tele2 kampanja siječanj

Samsung Galaxy J5 ima prednju i stražnju 13 MP kameru s LED bljeskalicama što ga čini idealnim za selfije, a Huawei P9 Lite Mini s 2 GB RAM-a i 5-inčnim HD zaslonom sa zaobljenim rubovima omogućit će vam vizualno uživanje u multimedijalnim sadržajima.

Budući da je Tele2 jedini teleoperater koji omogućuje neograničen internet na mobilnim uređajima, ne trebate brinuti o tome koliko je podatkovnog paketa preostalo, niti tražiti Wi-Fi šifru u restoranima i kafićima.

Odaberite ekipu, Samsung Galaxy J5 2017 ili Huawei P9 Lite Mini mobilni uređaj te surfajte i komunicirajte neograničeno. 

  • 19
  • Pro

Nove tehnologije mijenjaju ponašanje potrošača sve brže i brže, čineći marketinšku komunikaciju sve kompleksnijom.

Tele2 Hrvatska,kao izazivač u vrlo dinamičnom sektoru, toga je više nego svjestan te je, nakon provedenog natječaja za digitalnu

agenciju, odabrao partnersku agenciju za novo doba digitalnog marketinga – iProspect.

Strateški pristup iProspecta, temeljen na dubinskom poznavanju potrošača te marketingu temeljenom na podacima, bili su ključni

elementi kod sklapanja ovog partnerstva.

Izrezak Tele2 1

 

Važnost ove sinergije prepoznala je i direktorica komunikacija u Tele2 Hrvatska, Sonja Miočić: „Tele2 prati trendove kako u svom core

businessu tako i u komunikaciji prema našim korisnicima. Nama je korisničko iskustvo izuzetno važno i na njemu temeljimo naše

ponude. Digitalno poslovanje danas više nije trend već potreba i zato smo u tom segmentu tražili partnera koji može, zajedno s našim

timovima osigurati najviši nivo usluge. Vjerujemo da ćemo s iProspectom ostvariti naše ambiciozne ciljeve u idućem razdoblju.“

 

Iz iProspecta poručuju kako su vrlo ponosni na početak suradnje s jednim od najpametnijih oglašivača u vrlo izazovnom,

telekomunikacijskom sektoru. “Veselimo se suradnji. Tele2 je vrlo napredan i zahtjevan oglašivač te se radujemo budućim zajedničkim

projektima, na kojima ćemo demonstrirati svu inovativnost i efektivnost koju pružamo kroz globalne alate i lokalnu ekspertizu!”, izjavio je

Vjekoslav Srednoselec, voditelj agencije iProspect.

 

Potencijal iProspecta sadržan je u iskustvu i fokusu na ostvarenje prodajnih ciljeva klijenata. iProspect je dio Dentsu Aegis Networka,

jedne od vodećih globalnih marketinških grupacija. U Hrvatskoj je prisutan od 2015. godine te je u kratko vrijeme napravio revoluciju na

tržištu uvođenjem programatskih tehnologija i fokusom na automatizaciju marketinga.

  • 15
  • Pro

Zagreb je dobio novu mobilnu aplikaciju Pozdrav iz Zagreba. Aplikacija korisnika vodi u povijesnu šetnju na deset najatraktivnijih gradskih lokacija, uz šetnju otkriva njihovu prošlost, može slati personalizirane digitalne razglednice te otkriti više o duhu Zagreba kroz ostale funkcionalnosti koje aplikacija nudi.

Pozdrav iz Zagreba ili Greetings from Zagreb prva je mobilna aplikacija nastala u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu kao rezultat dugogodišnjeg rada Knjižnice u digitalizaciji, uspostavi digitalne knjižnice i izradi virtualnih izložbi.

Izrađen u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu, uz tehničku izvedbu Plave tvornice i uz podršku Turističke zajednice Grada Zagreba, jedinstven je to kulturni i turistički proizvod koji povezuje stare karte, razglednice, fotografije i znanje stručnjaka o kulturno-povijesnoj baštini hrvatske metropole. Danas su ga u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici predstavile njegove idejne začetnice dr. sc. Sofija Klarin Zadravec i Dragana Koljenik iz Hrvatskog zavoda za knjižničarstvo NSK.

Izrezak pozdrav iz zg 1

 

„Projektom Pozdrav iz Zagreba željeli smo izraditi inovativni digitalni proizvod koji povezuje turizam i kulturnu baštinu te promovira ljepote našega glavnog grada zabilježene na razglednicama iz fonda Grafičke zbirke Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu, rekla je na predstavljanju dr. sc. Sofija Klarin Zadravec.

Mobilna aplikacija Pozdrav iz Zagreba jednostavna je za upotrebu, a prati je i zanimljiv portal Pozdrav iz Zagreba. „Nakon što korisnik preuzme aplikaciju može odabrati staru ili novu kartu grada i prošetati Zagrebom istražujući deset najljepših lokacija. Pritom može poslati ili podijeliti čak 50 razglednica s obitelji ili prijateljima. Aplikaciju smo napravili tako da je zanimljiva i onima koji nisu u Zagrebu, jer mogu pogledati kako se grad mijenjao u jedinstvenom spoju slika Nekad&Sad kao i  u galeriji sa 150 starih razglednica Zagreba s kraja 19. i početka 20. stoljeća“ objasnila je Dragana Koljenik.

Aplikacija je dostupna na Android uređajima, a može se preuzeti na Google playu i mikrostranici Pozdrav iz Zagreba. Dostupna je na hrvatskom i engleskom jeziku i besplatna za korisnike. 

  • 26
  • Kol

newsroom.fb.com

Turizam bez društvenih mreža je nezamisliv, a slike i video glavni su promotivni alati. Danas je biti prisutan na društvenim mrežama stvar osobne higijene, kao što je i posjedovanje web stranice. “ ističe Ilija Brajković, suvlasnik digitalne agencije Kontra te dodaje kako danas ne biti prisutan digitalno, pogotovo u turizmu, je siguran smjer propasti.

Od danas na Facebook-u možete direktno snimiti i upload-ati fotografije od 360 stupnjeva, nova funkcija koja će svakako biti jako prisutna upravo kroz sektor turizma. Fotografiju od 360 stupnjeva možete postaviti i kao naslovnu fotografiju na svojem profilu, a opcija je dostupna kako za iOS tako i za Android uređaje.

Panorame, plaže, pogled s balkona... kreativnosti nema kraja. Igrajte se i ispričajte dobru priču. 

Video možete pogledati OVDJE.

Izvor: hrturizam.hr 

  • 03
  • Kol

Nešto slično kao Facebookova aplikacija Safety Check, razvit će i sam Google. Naime, ako tijekom krizne situacije kao što je požar ili teroristički napad korisnici potraže lokaciju događaja ili sam događaj, na vrhu ponude pronađenih rezultata pojavit će se hitno upozorenje.
Upozorenje će sadržavati važne hitne telefonske brojeve, mape, nova izvješća te informacije vlasti. Također, korisnici koji posjeduju pametni telefon, a nalaze se u blizini mjesta događaja te imaju aktiviranu lokacijsku funkciju, bit će informirani upozorenjem. Hitne informacije kao što su požari, blokirane ceste ili kontakti hitnih službi biti će također dostupni putem mobilne verzije Googleovih mapa.
Organizacije kao što su Crveni križ, meteorološke agencije ili vlast te drugi pouzdani izvori prosljeđivati će korisnicima informacije. Googleovi servisi kao što su Google News, Maps ili Waze također će služiti kao izvor informacija.
Da bi se mogle primati informacije s upozorenjima potrebno je instalirati posljednju verziju Googleove aplikacije za Android ili operativni sustav IOS. 

Autorica: Danijela Simović

  • 22
  • Srp

Diego Martinčić je fotograf rodom iz Ližnjana. Fotografijom se počeo baviti 2008. godine sasvim slučajno. Naime, kupio je gitarsko pojačalo koje je bilo prejako za sviranje u kući, a pošto nije svirao u bendu ni na koncertima odlučio ga je prodati. Netom poslije je na nagovor prijatelja, koji je kasnije bio predsjednik fotokluba Pazin, kupio svoj prvi DSLR. Diego je prije toga sam prakticirao fotografiranje s kompaktnim fotoaparatom. Zatim je 2008. godine osvojio 1. mjesto u natjecanju za najbolju fotografiju u Memphisu Tennesse gdje je tema fotografije vezana uz "kralja". U početku nije imao posebne podrške, ali je imao problema s kadriranjem. Kaže kako nije znao na koji način može uhvatiti cjelokupni objekt koji fotografira jer bi uvijek nešto izostavio. Zbog toga je došao na ideju spajanja više fotografija kako bi dobio veću sliku. Ovdje je saznao da se fotografije mogu spojiti u krug i tako stvoriti 360° fotografiju. Ova tehnika ga je dovela među top 20 najboljih i najgledanijih fotografa na Roundme.com, odnosno svjetski popularnoj internetskoj stranici za 360° fotografiju. Oduševljen je zbog toga što ta stranica koristi njegove radove kao uzore tj. preporučene što možete proučiti klikom ovdjeNakon toga, Diego se 2010. godine počeo ozbiljno baviti s 360°fotografijom. Na početku je sam pokušao izraditi specijalni dio držača fotoaparata koji se naziva panohead. Tek mu je peti pokušaj bio zadovoljavajući i za to mu je trebalo pune 2 godine i 6 sati rada na računalu. Da se podsjetimo malo povijesti: 360° fotografija nastala je oko 1998. i samo se pokušajte sjetiti kakva računala su tad postojala, a softweri čak i nisu. Čak niti kada je Diego počinjao nisu postojali softweri koji su danas razvijeni isto kao i razni tečajevi. Pravi preokret u tehnologiji dogodio se 2014. godine pojavom mobitela koji su podržavali novu HTML5 tehnologiju. Prije toga su 360° fotografije bile samo u flashu i quicktime playeru što znači: nemoguće za mobitel. Google je iste godine uveo i prve VR (virtual reality) naočale. Diego je dobio preko maila informacije o novom dodatku za softwer koji je koristio. Na taj način istrapano360 je dobila podršku za VR (virtual rality). Diego danas ne koristi taj softwer zbog toga što su se pojavine online hosting platforme za 360°fotografiju kao Roundme.com, Kuula.co, Facebook, Google street view, 360cities.net i druge. Danas mu treba oko 3-4 minute za fotografiranje i objavu te sada ima već preko 2000 360°fotografija, ako koristi specijalnu kameru koja ima opciju i video 360°.

Bez naslova

Bez naslovqa

Galerija: I am lost  

360° fotografija može se upotrijebiti svugdje i za razne stvari. Osim gradova, Diego fotografira razne događaje, koncerte, predstave, otvorenja, javne ustanove, privatnesmještaje, hotele, ugostiteljske objekte, parkove, festivale i drugo. Istrapano360 nastao je s ciljem pružanja drugačijeg sadržaja dok su obične fotografije 2D i prikazuju mali kadar, u većini slučajeva ne želi da gledatelja odvuče pozornost na nešto drugo. Tako istrapano360 nudi 360°pogled tj uronjivu fotografiju kada je potrebno da gledatelj vidi sve oko sebe i doživi prostor u cjelini. Budućnost istrapano360 ima 360 smjerova u krug kako tehnologija sve više napreduje. Budućnost nije samo 360° fotografija već i 360 stereo fotografija, video 360, video 360 3D, Artificial Reality (gdje se virtualno spaja sa stvarnosti), 360 projekcije, 360 igre, 3D virtual reality, simulatori, skeniranje prostora i drugo. Za sada još ima nekoliko projekta koje treba završiti prije nego krene u nova područja. Jedno od tih područja će zasigurno biti Google street view. Pošto nije bio zadovoljan s pregledima stranice nastala je još jedna internetska stranica: istria360.com koja ima isti cilj, ali se širi na svjetsko tržište. I istrapano360 i istria360 imaju isti cilj, a to je promocija Istre na inovativan način koristeći se različitim jezicima. Postoji još jedna internetska stranica koja je namijenjena za privatne iznajmljivače. Diego je na stanici istria360.com počeo sam graditi sve istarske gradove u 360° koji se mogu pogledati klikom OVDJE. Najzanimljiviji su mu događaji kao festivali koji traju nekoliko dana pri kojima treba staviti headset na glavu i razgledati te sadržaje, tako da može prezentirati sadržaj kakav je u stvarnosti. Najveći izazov svim fotografima je uvijek nešto što je nedostižno. Tako je njemu primjerice mjesec kao objekt koji kruži oko Zemlje. Smatrao je da je nerealan dok ga voditelj tima Synergy Moon projekta nije kontaktirao preko Facebooka i pozvao da se pridruži timu. Projekt Synergy Moon u natjecanju je za The Google Lunar XPRIZE. Trenutno je član IVRPA-e (International Virtual Reality Photography Association), a od ove godine i Google street view thrusted photographer. Početkom lipnja bio je u Beču na sajmu 360 svijeta IVRPA. Tamo se susreo sa svojim austrijskim suradnicima, ali i upoznao mnoge druge ljude i tako sklopio suradnje. Također, po Hrvatskoj poznaje mnogo 360 fotografa. Diego nema posebnu fotografiju koju bi mogao izdvojiti, ali zato ima cijelu galeriju najboljih radova koju možete pogledati OVDJE

 

 

 

  • 12
  • Srp

Kompanija Kaspersky Lab predstavila je novo rješenje za korisnike Android uređaja – Battery life aplikaciju.

Stranica 1 od 3

HR News

HRnewHR logo

HR News je neovisni istraživački portal u vlasništvu fizičke osobe. Svi objavljeni članci činjenično su potkrijepljeni dokazima. Svaki autor osobno odgovara za iznesene neistine suprotno objavljenim Uvjetima korištenja i stavci o odgovornosti.

Web stranica HRnews.hr koristi kolačiće kako bi omogućili bolje korisničko iskustvo. Više o kolačićima. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice HRnews.hr kliknite na Slažem se