Moda

  • 26
  • Srp

Dizajn i turizam oduvijek su išli i ići će zajedno, od dizajna hotela, turističke infrastrukture do mode.

Kada pričamo o modi, svakako je jedan od naših nevjerojatnih aduta kao i propuštena prilika, pozicioniranje Hrvatske kao države gdje je nastala kravata. Skoro svaki muškarac na svijetu barem jednom stavit će kravatu na sebe, još kad bi znali da je to Hrvata ruku djelo – to bi bilo pravo brendiranje i marketing.

No, priliku da barem malo „isprave“ ovu propuštenu priliku dosjetile su se dvije mlade kreativne poduzetnice, Vanesa i Marija, koje kroz svoj brend TIE ME ( Sveži me ) rade unikatne leptir mašne, a sad su ponudu upotpunile s leptir mašnama inspiriranim hrvatskim gradovima. 

TIE ME Dubrovnik 800x400

TIE ME Pula 800x400

TIE ME Rovinj 800x400

TIE ME Split 800x400

Ovaj je brend poznat po ručno izrađenim leptir mašnama u najrazličitijim bojama i uzorcima, a nova kolekcija sadrži prepoznatljive motive hrvatskih primorskih gradova. Pastelni tonovi, simpatične ilustracije, profesionalna izrada i kvalitetan materijal neki su od glavnih aduta nove kolekcije ističu iz TIE ME te dodaju kako ove leptir mašne nisu samo modni dodatak već i vrlo lako postaju suvenirom Lijepe naše. „Cilj je ponuditi originalne i ručno rađene proizvode od kojih je svaki element izrađen u Hrvatskoj. Brend nudi i mogućnost personalizacije proizvoda putem izrade tkanine po želji ili uvezivanja teksta.“ ističu poduzetnice.

Svakako se slažem, kako su leptir mašne inspirirane hrvatskim gradovima odličan drugačiji i kvalitetan suvenir, ručno izrađen te ono najvažnije priča autentičnu priču, priču o Hrvatskoj, a ne Kini. Možda ideja za hotelijere i ugostitelje da naruče leptir mašne koje nose ilustraciju njihovih gradova kako bi promovirali svoj grad i hrvatski turizam a samim time i podržali domaći dizajn, proizvode i proizvodnju. Za sada su u ponudi Dubrovnik, Šibenik, Split, Rovinj i Pula, a siguran sam kako mlade poduzetnice mogu napraviti i druge gradove na zahtjev.

Super priča, zar ne? Budite i Vi ambasadori hrvatskog turizma.

Više o brendu TIE ME možete pogledati OVDJE.

Izvor: hrturizam.hr

  • 22
  • Srp

Luka Skočilić mladi je model rodom iz Fažane. Još u kasnoj tinejdžerskoj dobi javio mu se interes za modelingom, no kako nisu postojale agencije u njegovu okruženju, tako nije imao prilike niti probati. Zatim, dolazi do promjene. Jedno ljeto prijatelj ga je pitao želi li nositi, amaterski, reviju za jednog lokalnog dizajnera iz Istre kojemu je falio model. Kako se inače voli okušati u novim stvarima, Luka se odazvao te je po reakcijama drugih shvatio da mu to zapravo ide i da je dobar u tome. Zatim su ga pitali želi li se nastaviti time baviti u Zagrebu, što je on prihvatio jer je tamo i studirao. Tako je stupio u kontakt s agentom hrvatske agencije Sonic models, Belizarom Valićem.
U godinu dana internacionalne karijere radio je za Dolce&Gabbana, Dsquared, Moschino, Tom Ford, Luciano Barbera, Ciffonelli, Lyle&Scott, Pal Zileri, Zalando, Zanellato. Od gradova je posjetio Rim, Napoli, Palermo, Hamburg, Minhen, Berlin, Pariz a najviše vremena proveo je u Milanu i Londonu. Od Hrvatskih dizajnera konkretnu kampanjsku suradnju imao je s Borisom Banovićem i Varteksom. Kada stupite u suradnju sa pojedinim brendom svako iskustvo je na neki način posebno jer se svi razlikuju, kaže Luka. Neki od posebnih su mu rad s Dolce&Gabbanom gdje se sve svodi na perfekciju, profesionalnost i zadivljujuće detalje u izradi materijala gdje je sveprisutan taj tzv. talijanski štih. Zatim je spomenuo i suradnju s Moschinom gdje je sudjelovao u izradi nove kolekcije kod koje se sve svodilo na strpljenje, inspiraciju i kreativnost glavnog dizajnera. S Tom Fordom je imao suradnju u izradi njegove prve linije donjeg muškog rublja koji je ujedno bio i projekt koji se izvodio u tajnosti što je bilo neobično. Najdraže iskustvo mu je bilo s Dolce&Gabbanom zbog toga što su revije bile jedno neopisivo i posebno iskustvo.

IMG 83s02

FB IMG 1500639096274

 

Revije su svaki puta na novom mjestu, ali općenito kada je sudjelovao na takvoj reviji vladala je pozitivna i vesela atmosfera i taj neki poseban neopisivi doživljaj koji se Luki uvukao pod kožu i kojeg će zauvijek pamtiti. Drugačiji oblik snimanja je bio projekt Hunks and Hounds. Luka se zabavio tijekom slikanja s umiljatim psićima i iznenadilo ga je koliko su psi dobri i poslušni na setu. Snimanje sa životinjama i bez njih razlikuje se u potpunosti ukoliko model ne dobije ulogu da bude "životinja" na snimanju, šali se Luka.
Za sada je radio samo sa psom u suradnji sa udrugom zaštite životinja "sedma od devet", radi koje mu je bilo posebno drago što je na jedan takav način mogao doprinijeti i pomoći životinjama. Od još neobičnih snimanja Luka navodi snimanje sportskog profila koje je obuhvaćalo razne discipline od izvođenja raznih vježbi, lupanja boksačke vreće do vožnje bicikla. Na tom snimanju umorio se upravo kao nakon intenzivnog treninga u teretani.

DSC 0803a1c

Postupak pripreme prije snimanja odnosi se na to da model mora biti odmoran i zdrav dok je sve ostalo na fotografima i backstage timu koji priprema sve potrebno za snimanje. Ukoliko se radi o snimanju tijela onda je poželjno da se pripremi kao i po bodybuilding protokolu, ne toliko ekstremno, ali da tijelo što bolje izgleda. To se može postići određenim unosom hrane i vode i tempiranju istih. Luka je trenutno u agenciji Crew model iz Milana, PRM agenciji iz Londona i Sonic models iz Zagreba od koje je se i počeo baviti modelingom.

  • 22
  • Ožu

Koja žena ne bi poželjela pravi dizajnerski primjerak, kao stvoren za svaku modnu kombinaciju i tako udoban da se u njemu s lakoćom može hodati cijeli dan? Högl je polucipelom metalnog odsjaja i s potpeticama ukrašenim dizajnerskim kristalima stvorio ekskluzivni primjerak za sve poklonice vrhunske obuće.

  • 24
  • Sij

Naše navike toliko puno otkrivaju o nama. Uobičajena, svakodnevna frizura svakako nije iznimka u tome, ona itekako skriva dobre i loše strane vašeg karaktera.

  • 28
  • Stu

Sigurna sam da bih digla gledanost zbog svega što sam proživjela ljetos. Bilo bi dovoljno da uđem samo na pet minuta, no ne mogu ostaviti posao, povjerila se Tina Katanić (31) prijateljici.

  • 19
  • Ruj

Beck’s predstavio posebnu seriju ruksaka iza kojih stoji oznaka hrvatski dizajn

  • 24
  • Kol

Čini se da su u Borovu, nakon oživljavanja proizvodnje nakon rata, shvatili kapitalističko funkcioniranje tržišta. Polako, ali sigurno cipele iz Borova vraćaju se na noge hrvatskih građana.

  • 14
  • Ožu

Tamno plava boja jedna je od najčešćih boja za muška odijela. Međutim, odijela u svim nijansama i uzorcima ove boje nikada do sada nisu bila toliko popularna na svjetskoj modnoj sceni. To dokazuju i najpoznatiji celebovi koji su se na Oscarima pojavili u plavim odijelima. Profesionalno smo mišljenje pak zatražili od jednog od naših najpoznatijih dizajnera, Ivice Klarića, piše portal Budi IN.

Stranica 1 od 2

HR News

HRnewHR logo

HR News je neovisni istraživački portal u vlasništvu fizičke osobe. Svi objavljeni članci činjenično su potkrijepljeni dokazima. Svaki autor osobno odgovara za iznesene neistine suprotno objavljenim Uvjetima korištenja i stavci o odgovornosti.

Web stranica HRnews.hr koristi kolačiće kako bi omogućili bolje korisničko iskustvo. Više o kolačićima. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice HRnews.hr kliknite na Slažem se