Lifestyle

  • 17
  • Velj

Velik broj ljudi se bori sa mršavljenjem na razne načine. Neki idu iz krajnosti u krajnost što nekad zna biti čak i opasno. Mnogo je pogreški koje ljudi rade kada žele izgubiti višak kilograma, a mi ćemo se usredotočiti na 5 NAJVEĆIH.

POGREŠKA  #1: BROJANJE KALORIJA
 
'Ako želite smršaviti, morate smanjiti unos kalorija i jesti hranu sa niskim udjelom masnoća.' ZABORAVITE TO! Nisu sve kalorije iste. Tijelo različito metabolizira kalorije iz različitih izvora. Ako iz prehrane maknete ugljikohidrate i zamijenite ih zdravim mastima, možete konzumirati više kalorija, a da pri tom ipak mršavite.
Dakle:
- izbjegavajte šećer, prerađene ugljikohidrate i ugljikohidrate općenito,
- naglasak treba biti na hrani bogatoj zdravim masnoćama ,
- kada jedete, najedite se do sitosti.
 
POGREŠKA  #2: IZBJEGAVANJE MASNOĆA
 
'Masnoće se pohranjuju.' ZABORAVITE NA TO! Masnoće koje konzumirate se ne pohranjuju. Također, zasićene masne kiseline poput maslaca, kokosovog ulja i životinjskih masnoća se ne pohranjuju. Naravno, sve dokle im ne dodajemo ugljikohidrate. Iznimke su biljna ulja i margarin. Ugljikohidrati su ti koji se pohranjuju!
Dakle:
- izbjegavajte ugljikohidrate,
- nemojte se bojati masnoća, jedite čim više cijelih jaja, masne ribe, masnih komada mesa, avokada…

POGREŠKA  #3: S VJEŽBOM LAKO POTROŠIM VIŠAK KALORIJA
 
Pa, to je JOŠ JEDAN SAVJET KOJI JE POGREŠAN. S vježbanjem se ne mogu popraviti loše prehrambene navike. Naravno, vježbanje je važno za naše tijelo i zdravlje. No, kada ga uspoređujemo sa prehranom, prehrana ima značajno veći utjecaj na oblikovanje tijela.
Dakle:
- kombinirajte oboje, vježbanje i pravilnu prehranu, nemojte birati između jednog ili drugog,
- budite tjelesno aktivni barem dva do tri puta tjedno.

POGREŠKA  #4: IZ PREHRANE ĆU UKLONITI ŠEĆER (ALI NE I OSTALE UGLJIKOHIDRATE)
 
Šećer je povezan sa brojnim zdravstvenim problemima. Micanje šećera je već veliki korak, ali za uspješno uklanjanje masnog tkiva to jednostavno nije dovoljno. Svi ostali ugljikohidrati se tokom probave razgrađuju na osnovne molekule šećera. Zatim se podigne razina šećera u krvi zbog koje se izlučuje inzulin. Inzulin dio šećera pohranjuje u obliku glikogena, a ostatak u obliku viška tjelesne masnoće.
Dakle:
- iz prehrane uklonite šećer,
- ostale ugljikohidrate svedite na minimum i neka dolaze iz povrća.
 
POGREŠKA #5: DANI U KOJIMA VARAMO
 
Možete li lako varati u dijeti? Možete.  
Ali, da li je to u redu da biste izgubili kilograme? Nikako! A tako ni za vaše zdravlje.
Cilj promjene načina prehrane jest da to postane vaša normalna, svakodnevna prehrana. Svaki put kada odstupite od toga i jedete hranu punu šećera i ugljikohidrata, udaljavate se od svojeg cilja. Pored toga, tijelo će odreagirati na način da opet traži ovakvu nezdravu prehranu.

  • 16
  • Velj

Slijedeći međunarodne preporuke i nacionalne smjernice na kojima se temelje „Prehrambeni standardi za planiranje prehrane u dječjim vrtićima“ te „Nacionalne smjernice za prehranu učenika u osnovnim školama“ Republike Hrvatske, prehrana djeteta u rastu i razvoju treba biti raznolika sa zastupljenim svim namirnicama.

  • 15
  • Velj

Statistika UN-a govori da će jedna od tri žene biti pretučena ili silovana tijekom života, a radi se sveukupno o milijardu žena i djevojčica, upozoreno je na obilježavanju kampanje Milijarda ustaje protiv nasilja nad ženama i djevojčicama na Europskom trgu.

  • 10
  • Velj

Jeste li znali da nedostatak kolina može dovesti do bolesti jetre, srčanožilnih bolesti pa čak i neuroloških poremećaja? Naime, kolin je bitan nutrijent potreban za funkcioniranje jetre i mozga te igra važnu ulogu u sastavu stanične membrane i njenoj regeneraciji.

  • 06
  • Velj

Na osnovu rada jednog od najutjecajnijih svjetskih intelektualaca, američkog lingviste Noama Chomskog, donosimo vam popis od deset strategija manipulacije putem medija. Iako je Chomsky ove strategije objavio prije nekoliko godina one su i dalje i te kako aktualne...

  • 06
  • Velj

Komentatorica Astrid Prange je jedna od mnogih među nama koja je i u vlastitoj obitelji proživjela borbu protiv raka. Zato i kaže: rak je dovoljno loš, ali i okolina čini život oboljelom još težim.

  • 03
  • Velj

U subotu 04.veljače 2017. godine u Zagrebu na Cvjetnom trgu od 10 do 13 sati Udruga Pogled iz novog kuta (P.I.N.K. – life) obilježiti će Svjetski dan borbe protiv raka (World Cancer Day) s ciljem podizanja svijesti o oboljenjima od raka, njihovoj prevenciji, dijagnosticiranju i liječenju.

  • 30
  • Sij

U siječnju 1957. je njemačka policija dobila radar VRG2 kojim se koliko-toliko točno mogla izmjeriti brzina dolazećeg vozila. Doduše, ovo je nova fotografija na kojoj je direktor policijskog muzeja u Salzkottenu Felix Hoffmann navukao uniformu - i kacigu iz toga doba i stao pred taj povijesni prvi radar.

Stranica 2 od 18

HR News

HRnewHR logo

HR News je neovisni istraživački portal u vlasništvu fizičke osobe. Svi objavljeni članci činjenično su potkrijepljeni dokazima. Svaki autor osobno odgovara za iznesene neistine suprotno objavljenim Uvjetima korištenja i stavci o odgovornosti.

Web stranica HRnews.hr koristi kolačiće kako bi omogućili bolje korisničko iskustvo. Više o kolačićima. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice HRnews.hr kliknite na Slažem se