Lifestyle

  • 03
  • Ožu

Drage naše domaćice i domaćini,

ako ste razmišljali koje jelo pripremiti kako biste razveselili svoje ukućane ili prijatelje nečim novim i kreativnim za Vas smo ovu subotu odabrali mi!

Bacite oko na - RECEPT TJEDNA:

                                                                                                           Zigante burger sa sirom od tartufa

 

 

Sastojci:

 

6 feta Zigante sira s tartufima

6 većih ćevapa (telećih ili običnih)

6 čajnih žlica senfa

6 čajnih žica majoneze

2-3 svježe rukole

1 francuski kruh

4-5 žlica maslinovog ulja

1 žlica Zigante maslinovog ulja s okusom crnog tartufa

1 grančica timijana

Crni papar

 IMG 6824

Priprema:

Narežite sir  na tanke fete od nekoliko milimetara, te francuski kruh u 6 jednakih dijelova, te ih razdvojite. Pomiješajte 2 čajne žlice maslinovog ulja s jednom žlicom Zigante maslinovog ulja s okusom crnog tartufa. Premažite 6 prerezanih feta kruha s pripremljenim uljem te začinite s timijanom i crnim paprom. Posložite pripremljene fete kruha u tepsiju na papir za pečenje te pecite u zagrijanoj pećnici na 200 stupnjeva oko 5 do 8 minuta. U međuvremenu na tavi u kojoj ste dodali jednu čajnu žlicu maslinovog ulja ispecite ćevape s obje strane, te pri kraju dodajte sir s tartufima te pričekajte da se otopi kako bi se jelo sjedinilo.

Premažite ispečen kruh s majonezom i senfom te dodajte ćevape, malo rukole te poklopite s preostalim fetama kruha.

 

Dobar tek!

  • 28
  • Velj

I poznata hrvatska vizažistica, Amadea Krajnović, kao službeni distributer kompanije Nu Skin bit će prva koja će ga u svom radu koristiti, ali, preko koje i Vi možete kupiti svoj primjerak po posebnoj akcijskoj cijeni - ukoliko želite biti PRVE žene kojima se ovog Dana Žena usnice neće isušivati.

 DSC0211

 

I ne samo to, na košulji Vašeg omiljenog muškarca više neće ostajati tragovi, što za supruge znači kako bi sad trebale dodatno pripaziti na sumnjiva ponašanja jačih im polovica. Umjesto alkohola, power lips ruž sadrži sastojak avokadovo ulje – i zbog toga nemate konstantnu potrebu razmazivati nove slojeve šminke po usnicama. Zvuči gotovo nevjerojatno, pa je ekipa HR NEWS PORTALA odlučila istražiti je li tomu doista i tako, evo što smo otkrili u razgovoru s televizijskom make-up umjetnicom, i jednom od omiljenih vizažistica na tjednima mode pod čije vješte ruke nerijetko padnu mnoga hrvatska poznata lica. I onda, pod reflektorima – zasjaju u najljepšem svijetlu!

 

11034113 855372457882509 5284381412882214759 n1

 

-         -  Amadea, kako ste se odlučili biti prva Hrvatica koja koristi trajni mat ruž bez alkohola?

-        - Čula sam za tvrtku Nu Skin i pratila rad jednog kolege, poznatog TV lica koji je koristio njihove proizvode. Sve češće sam viđala u medijima intervjue s hollywoodskim zvijezdama poput Monice Bellucci, Sophie Loren, Brada Pitta, Richarda Gerea, Iana Zieringa, Torri Spelling, i svi su na pitanje koja je tajna njihove mladosti – imali isti odgovor – NU SKIN. Ono što me posebno zaintrigiralo, kad sam počela istraživati- bila je činjenica da ta tvrtka, koja posluje u više od 160 zemalja na svijetu, nikad niti jednom poznatom licu nije platila za brendiranje u javnosti, ili javno oglašavanje. No, kad sam saznala da su u široku paletu svojih proizvoda koji zaustavljaju starenje i brišu bore, a razvijaju se godinama na Stanford Sveučilištu u USA ubacili i sjajilo koje prirodnim putem povećava usnice – potičući stanice na povećano lučenje oligopeptida i kolagena, te kad sam saznala da prvi na tržište izbacuju trajni mat ruž Power lips bez alkohola – odmah mi je bilo jasno da ja želim biti prvi profesionalac na našem području koji ga koristi u svom poslu.

23550183 1514061058670783 401309742129042915 o

 

Amadea jedva čeka probati i Nu Skin maskaru, jer do sad, kako tvrdi, nije naišla na „savršenu“, obzirom da, prema njezinom iskustvu, svakoj ženi odgovara neka druga vrsta maskare – ovisno o trepavicama. Dugi niz godina koristila je i mnoge druge brendove poput MAX Factora, pa tako i njihove maskare, osobito 2000 calories koju su prošlu godinu i čitateljice najčitanijeg modnog magazina Cosmopolitan proglasile najboljom maskarom. No, kako dolaze nova vremena, Amadea je, ističe u intervjuu, svjesna kako Nu Skinova maskara koja prirodno i povećava trepavice i daje im čvrstoću i volumen – ove godine ozbiljno konkurira za tu nagradu. A kako bi bile u koraku sa svjetskim trendovima, i Hrvatice, preko Amadee, sve češće naručuju Nu Skin preparativnu, ali i dekorativnu kozmetiku.

-          Veći dio brendova koji se nalaze na našem tržištu sam isprobala, ali ima još brendova koje bih svakako željela isprobati  među kojima prednjači NU SKIN. Volim isprobavati nove stvari. Dok sam bila mlađa nisam izlazila iz kuće bez kompletnog  make up-a. Danas se zna dogoditi da iziđem bez šminke, ali uvijek nastojim da mi lice bude zaštićeno ili kremom ili puderom, ovisno o godišnjem dobu ili vremenskim prilikama. Kad sam na jednom 4 ever young showu vidjela uživa način na koji se Nu Skinov tekući puder veže s vodom i ne ostavlja masnoću na površini vode, a moj koji sam izvadila iz torbice – pada na dno i ostavlja masne mrlje zapitala sam se što se onda događa na našem licu. Na licu svake žene, a osobito žena koje su često izložene svijetlu reflektora. Savjetovala bih svakoj ženi da ozbiljno razmisli o količini pudera, ali i masnoće koje nanose na lice. I krema i puder, jako su bitni!

 

IMG 8065 AMADEAhhh

 

Amadea Krajnović uvijek voli isprobati neki novi proizvod, jer i struktura naše kože se s godinama mijenja, pa njezina njega zahtjeva i prilagođenost njoj samoj, kaže. Zna kako sve veći broj Hrvatica koristi Nu Skin Galvanic Spa za brisanje bora i učvršćivanje (face-lifting) lica, no kad je šminka u pitanju... Do sad još nije bilo- idealnog proizvoda. Ipak, 08. ožujka kad Nu Skin izbacuje svoj Power Lips na tržište događa se prava make- up revolucija

 

2015 NewSigmaPinkSwatches PowerStick Web 750x750

 

-           Trenutno od javnih osoba baš ne mogu izdvojiti nekoga posebno tko se ističe u dobrom make-upu, ali  mogu reći kako je Radojka Šverko uvijek decentno i profinjeno našminkana, u skladu sa svojim godinama i osobnošću,a od mlađih dobro znaju biti našminkane Lana Jurčević, Franka Batelić, Mia Kovačić i Tatjana Jurić.

„Kad radite ono što volite i kad Vas to ispunjava, onda to ne možete nazvati poslom. Ja uživam radeći sa ženama svih dobnih skupina, educirajući ih i prenoseći im svoja znanja i iskustva kako bi se dobro osjećale. Osobno sam se vrlo rano počela šminkati, šminkala sam uglavnom moje prijateljice za izlazak. U osnove make up-a i lijepog odijevanja, kulture ponašanja jedne dame  - uputila me je baka, a prije nego li sam se počela profesionalno baviti make-upom završila sam stručnu edukaciju u jednom od zagrebačkih Učilišta. Odabrala sam baviti  se make up-om jer smatram da svaka žena može bi lijepa na svoj jedinstven način, a ja im mogu u tome pomoći. Sad – kad imam najbolji svjetski alat itekako. I zato – ako baš VI želite biti među prvim damama na SVIJETU koje imaju ruž koji ne ostavlja tragove, ne masti usnice, pruža savršen izgled i ne sadrži alkohol – pošaljite mi email na adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili me odmah nazovite na 099 57 57 982.“

 

 

Amadein tajni naputak za šminkanje:  

Osnovna pravila u šminkanju su da je "manje - više", što nažalost puno djevojaka i žena ne primjenjuje.

19959377 274657836273833 2215983856231118091 n

 

Važna je dobra i točno nijansirana podloga, jer ona  je 90 % uspješnog make upa, a u tome baš naša ženska populacija najviše radi "greške". Polaznicama koje educiram za buduće profesionalne vizažiste uvijek naglašavam da svakako trebaju konstantno ulagati u sebe i svoje znanje, da trebaju stalno vježbati, pratiti trendove, razmjenjivati iskustva s kolegicama, biti uvijek na najvišoj mogućoj razini profesionalnosti, ali i – koristiti najbolje svjetske proizvode.

  • 15
  • Velj

Desetljećima su muškarci i žene u potrazi za mladolikim izgledom, kožom koja daje mekoću i svježi izgled te su se oslanjali na tretmane uljepšavanja poput kemijskih pilinga kako bi održali bezbojni ten. Pilinzi koji se nudi u mnogim salonima ljepote i dermatološkim ustanovama općenito su izvedeni pomoću trikoloracetne kiseline, također poznate kao TCA.

Dakle, što bi trebali učiniti kako bi održali svoj mladenački izgled ako su kemijski pilinzi isključeni, a injekcijska punila nam izgledaju kao prevelika kocka?

Srećom, nedavni napredak u znanosti protiv starenja stvorio je tretmane koji su blagi na vašoj koži, a djelotvorni su na bore, što omogućuje vraćanje sata bez nanošenja nuspojava.

ageloc picture

Jedna od najvećih evolucija u njezi kože bila je napredak elektroterapeutske tehnologije, poput Nu Skin Galvanic Spa Anti-Aging lica. Ova revolucionarna terapija, u kombinaciji sa snažnim serumima lica u sustavu, šalje bezbolne električne naboje kroz kožu. Istraživanja su pokazala da galvanska struja potpomaže upijanje materija ključne važnosti u kožu. Povećati će proizvodnju kolagena, stvoriti nove stanice i pročistiti pore. Izravnajte linije i bore, pomladite svoju kožu, revitilizirajte kožu glave, poboljšajte formu svog tijela. Rezultat je glatka koža koja izgleda godinama mlađe bez noža ili igle gdje će se ljudi zapitati za Vaše godine i Vašu tajnu kada vide vibrirajući i mladoliki izgled kože vašeg lica i tijela.

Nakon što korisnik sazna kako ovaj revolucionarni proizvod funkcionira, ostalo je na njima - umjesto da se odlazite do liječničkog ordinacijskog ureda ili spa centra da bi vam se postupak izvodio nekoliko puta mjesečno, Nu Skin Galvanic Spa može se koristiti kod kuće, što olakšava postavljanje uljepšavanja u redovitim tretmanima prema vašem rasporedu.

Gledanje mlađih ne bi trebalo biti teško, i sigurno ne smije biti opasno. Ostavite kemijske ljuske u prošlosti gdje pripadaju i uložite u budućnost u kojoj imate zdraviju i mlađu kožu.

  • 05
  • Velj

Da, dobro ste čuli. Ovo je alarmantni zvučni signal. Čak izgledaju kao da su izašli iz Apple trgovine. Utvrđivanje idealnog režima ljepote može biti frustrirajuće, pogotovo kada ulazimo u godine kada koža zaista zahtijeva pozornost i održavanje.

Točno, neki od njih su investicija, ali umjesto da odlazite svaki mjesec ili dva puta na mjesec na tretman lica sada možete to učiniti kod kuće u svoje slobodno vrijeme, i to će trajati samo 2 minute, a rezultati će biti vidljivi istog trenutka. Nedavno smo otkrili uređaj "LUMI SPA“. Koristi se dvaput dnevno, ujutro i navečer i to svega dvije minute.

Lumi spa4

Pogled naprijed u vremenu - pogledajte mladost koja vas gleda. Ovo je novo doba na području prevencije starenja - usmjerenih na starenje izvora.

U Nu Skin kozmetici se zalažu za postizanje najbolje verzije. S najnovijim rješenjima za njegu kože a kako bi vam pomogli da se suprostavite vidljivim znakovima starenja tvrtka Nu Skin razvila je sve potrebne alate.

Ovaj revolucionarni anti-aging aparat potiče kolagen u stanici da daje mlađu i ljepšu kožu! Za vas koji ste još u svojim 20-ima i 30-ima, potrebno je znati ... započnite brigu o svojoj koži već danas! Postoji toliko toga što možete učiniti a da pri tome tretman ne uključuje igle.

Mnoge žene i muškarci troše velike novce na postupak nazvan "Thermage" i pogodite što? Ovo je mnogo jeftinija i kućna verzija termagea. Prvo nanesete gel na uređaj, a zatim uključite uređaj Lumi Spa i laganim pokretima masirate kožu od sredine lica prema ušima. Najbolje je što možete zaista osjetiti da radi dok ga koristite. Dakle, nema sumnje da radi! Isprobali smo!

Lumi spa8

To je stvarno novo doba uređaja za njegu kože! Osjećate se kao da imate novi Teslin uređaj za njegu kože! Najvažnije je što sve to možete učiniti u udobnosti vlastitog doma. Kao svi poslovni ljudi, biti u mogućnosti to učiniti kod nas u Hrvatskoj kod kuće čini svijet - ljepšim.

Novi uređaj u Hrvatskoj Lumi Spa ovim putem preporučujemo svima. Pobrinite se o sebi! Bit ćete ljepši/bolji muškarac ili žena, prijatelj ili prijateljica i vjerojatno ćete se voljeti malo više u ogledalu. Koje uređaje za njegu kože trenutno koristite? Napišite nam svoje komentare ili nazovite na broj 0997860333 ili kontaktirajte Facebook profil LOVE YOUR SKIN CROATIA ako želite imati svoj kućni Lumi Spa!

  • 02
  • Velj

U Crkvi cjelovitog evanđelja od  09. i 10. veljače 2018. godine održati će se dvodnevni bračni seminar - „Umjetnost sretnog braka“, koji će voditi bračni par Ap i Anita Verwayen. 

Ap i Anita žive u mjestu Breda u Nizozemskoj. Imaju dvoje djece i šestero unučadi. Ap je radio kao pravnik i  sudac  od 1970. do 1991. godine. 1986. Godine je sa suprugom utemeljio crkvu u Bredi pod nazivom „Jefta“. Od 1991. godine Ap i njegova supruga nalaze se u punovremenoj službi.  Crkva „Jefta“ koja broji otprilike 250 članova pripojena je Međunarodnoj Forsquare crkvi.

Godine 2008 Ap i supruga su prepustili vođenje crkve mlađem timu , a sami su se posvetili seminarima koje vode u Nizozemskoj, Europi i ostatku svijeta. Napisali su tri knjige o prirodi braka i rješavanju bračnih problema. Posljednja knjiga, „Umijeće sretnog braka“ prevedena je i objavljena u mnogim zemljama.

Brak

Raspored predavanja:

Petak – 09. veljače:

19:00 - 19:50 – Što je krivo među nama (zašto toliko rastava)?

19:50 – 20:00 - Pauza

20:00 – 20:50 – Tajna bračnog saveza

 

Subota – 10. veljače:

10:00 – 10:50 – Razina ljubavi u braku (uloge i različitosti muškarca i žene)

10:50 – 11:00 – Pauza

11:00 – 12:00 – Komunikacija između muža i žene (zdrava seksualnost)

12:00 – 13:10 – Ručak

13:10 – 14:00 – Rješenje i prevencija bračnih problema

14:00 – 14:10 – Pauza

14:00 – 15:00 – Pitanja i odgovori (obnova bračnih saveza)

 

Kotizacija za seminar: 100 kuna po osobi (kava, čaj, grickalice, ručak, predavanje). Za sve ostale informacije nazovite nas ili nam pišite. Srdačno i dobrodošli!

  • 20
  • Pro

Što napraviti da blagdane doživljavamo sretni, a ne isfrustrirani? Ili je možda bolje postaviti pitanje što (ne)radimo da blagdane doživljavamo isfrustrirani. U vrijeme blagdana, posebice prosinačkih većina građana Hrvatske osjeća veliki nesrazmjer između očekivanja i realnosti što učestalo rezultira frustracijom. 

I ovih predblagdanskih dana nije ništa bolje, a kako da izbjegnemo situacije koje nam redovito „zagročaju“ prosinac savjetuje Dane Cvijanović, TRE terapeut, loyalty član Virtualnog ženskog poduzetničkog centra i vlasnik obrta Vetriver iz Zagreba.

Vjerujem da je sreća naše prirodno stanje i da ništa ne trebamo raditi da bi postali sretni, već da trebamo tražiti na koje sve načine se činimo nesretnima/isfrustriranim (a uvjereni smo da nam drugi nešto čine). Ovakav način gledanja na svijet nas vadi s mjesta žrtve i stavlja na mjesto moći. Ako sam sebi podmećem klipove i na neki (najčešće nesvjestan) način doprinosim svojoj frustraciji, onda postoji i način da ja to promijenim. Prvi korak je uvijek osvještavanje. Ono što uvijek mogu pronaći ako zastanem i pogledam u sebe su moja očekivanja. Očekujem od sebe da trčim po shopping centru i nađem najbolje darove za svoje najbliže (ne pitam se želim li to stvarno, treba li mi to i treba li to njima). Možda očekujem i sam savršen poklon pa ga ne dobijem. Možda očekujem da hrana i kolač budu savršeni... očekujem da pijani susjed ne baca petarde u moje dvorište, da se stric ne napije, a najbolja prijateljica ne posvađa sa svojim mužem...- uočava terapeut i poduzetnik Dane Cvijanović.

 Izrezak Dane Cvijanović

I tako zbog naših velikih očekivanja i nesrazmjera s onim što ozbiljimo, vrijeme vrijeme božićnih blagdana postaje izvorište velike frustracije. Kako odraslih tako i djece, jer iako se smatra da bi božićni blagdani njima trebali biti sretni, teško će se to i dogoditi uz – frustrirane roditelje.

Vjerujem da smo frustrirani tokom čitave godine, a da to u vrijeme blagdana doseže svoj vrhunac. Neki zajednički nazivnik bi bio da ne živimo u skladu s vlastitom prirodom. "Živimo" diktate društva, davno nametnute stavove roditeljskog doma, a ne zastanemo i ne upitamo se treba li nam to. Ne poznajemo svoju istinsku prirodu. Znamo što „trebamo", što nam se isplati, što je prihvatljivo, ali ne i ono što doista jesmo i što želimo. Živeći na taj način sreća i ispunjenje su nam nedohvatljivi. Frustracija je zajamčena – upozorava terapeut Cvijanović.

Izvorište naše frustracije uvelike leži i u uspjerenosti naših života prema materijalnom dobru, te svenazopnom – konzumerizmu.

Ne poznavajući sebe ne poznajemo niti vlastitu vrijednost i moguće da taj osjećaj nevrijednosti pokušavamo kompenzirati skupim poklonima ili pokušavamo prikazati koliko smo moćni time koliko imamo, možda i kupujemo ljubav...U vremenu smo i kada smo izrazito okrenuti pokazivanju na sve strane, kao da je iznimno „orbi et urbi" pokazati koliko imamo. Zašto nam se to događa, gdje smo izgubili skromnosti i užitak u malim stvarima? I na ovo sam djelomično odgovorio u prošlom pitanju. Ako nije veliko, skupo, pompozno, impresivno, nije ništa. Velika potreba za viđenošću i priznanjem koje fali tako velikom broju nas pa opet to pokušavamo kompenzirati. A i kako pokazati „bezvezan" poklon na facebooku, to nam neće donijeti previše lajkova – „dijagnosticira“ poduzetnik i vlasnik obrta Vetriver.

 

Te naglašava da nije siguran je li to dobra vijest ili ne – ali jedno je sigurno – niti jedan blagdan, pa tako i nadolazeći Božić mnogi jednostavno ne mogu proći za većinu građana Hrvatske bez frustracije, razočaranja i "negativnih" emocija.

Staviti ovo očekivanje pred sebe je garancija za upravo ono što želimo izbjeći. Dakle, nije pitanje hoćemo li biti frustrirani, razočarani i "negativni", već je pitanje kako postajemo takvi i ostajemo li u tome, ili smo voljni odustati od toga. Jesmo li voljni biti bliski, otvoreni, ranjivi, iskreni i autentični s ljudima? Jesmo li voljni reći žao mi je, vidim te i čujem te? Jesmo li voljni reći što nam nije ok na nježan način? Jesmo li voljni ostati otvoreni i kad nas ne vide, povrijede, kupe "krivi" poklon, ili odlazimo u zamjeranje, dramu, okrivljavanje, napad, frustraciju? Izbor je naš. Da bi proveo blagdane u miru, ljubavi i sreći moram osvijestiti na koje načine blokiran ovo prirodno stanje i pitati se što mi je potrebno da izađem iz toga. Mogu li usporiti i pronaći strpljenje za sebe i druge? To me možda dovede do onakvih blagdana kakve želim za sebe i za druge – zaključuje Dane Cvijanović za sve koji se neće uspjeti snaći u blagdanskom ludilu i groznici koja nas trese već danima.

  • 18
  • Pro

Spektakularnom VIP otvorenju Kontese pridružio se  i zagrebački gradonačelnik Milan Bandić, uz brojne uzvanike, koji su došli pozdraviti otvorenje prvog kluba u našoj metropoli koji će programski spajati vrhunske cabaretne nastupe i jazz koncerte. Klubom će upravljati Gradsko kazalište Komedija, umjetnički ravnatelji kluba su Miro Ungar i Matija Dedić, a vođenje programa kluba preuzela je Sara Ungar, supruga Mire Ungara, koja se također pobrinula da jučerašnji glazbeno-scenski program bude drugačiji i zanimljiviji od svega do sada viđenog u zagrebačkim klubovima. 

„S velikim sam zadovoljstvom prihvatila ovaj vrlo odgovoran posao, jer Zagreb treba i zaslužuje ovakav prostor. Sigurna sam da će zagrebačka publika u našem klubu pronaći mjesto na kojemu će se moći opustiti, zabaviti i uživati, a mi ćemo se uvijek truditi imati najbolje od najboljih“, naglasila je za Sara Ungar tijekom sinoćnjeg otvorenja kluba.

Izrezak klub1

Otvorenju su se pridružili Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice Grada Zagreba, Ivica Lovrić, pročelnik Ureda za kulturu, obrazovanje i sport Grada Zagreba, Tedi Lušetić, splitski gradonačelnik Andro Krstulović Opara, Jakov Kitarović, Tonči Huljić, Davor Hrvoj, jazz kritičar i umjetnički voditelj hrvatskog jazz portala Jazz.hr, Davor Štern, Zlatko Mateša, Marijan Hanžeković  te brojni drugi gosti.

Miro Ungar,koji će već u utorak, 19. prosinca u Kontesi Zagreb održati koncert s Damirom Kukuruzovićem, već je sinoć oduševio svojim cabaretnim nastupom ispred punog kluba, uz izvedbe pjesama „Stara Amerika“ i „Trademark štikla“.Evergreen „Sway“ te satiričnu obradu Severininog hita „Moja štikla“ zapjevala Hana Hegedušić. Za vrhunske plesne točke bili su zaduženi Igor Barberić, njegove plesačice i plesači, step duo Vodlan Brothers, višestruki prvaci svijeta u grupnom stepu te Ana Čudić „Zoi“, poznata plesačica na šipci. Bogat program koji je sinoć ispunio chic interijer kluba, s potpisom Loredane Stunić, arhitektice i dizajnerice interijera, nastavljen je uz nastup Zagreb All Stars banda pod vodstvom Davora Križića.

„U dizajnerskom smislu, doista je bilo izazovno ovaj prostor urediti da odiše cabaretnom atmosferom, ali i uvaži disciplinu koncertnih nastupa jazz glazbenika. Mislim da smo to uspjeli postići i da su oba žanra u potpunom balansu ovime što vidite“, komentirala je interijer kluba za Loredana Stunić, koja ga je uredila sa svojim suradnicima Višenom Slamarom i Ninom Štifanić. 

Izvor: otvoreni portal

  • 15
  • Pro

Online kupnja „iz naslonjača“ – postaje sve popularnija blagdanska kupnja gdje se najviše traži kozmetika, ali i medicinska pomagala

 

Blagdansko prosinačko vrijeme razdoblje je i velike potrošnje, potrage za darovima, gužvi u trgovačkim centrima. Upravo ovo potonje razlog je što i građani Hrvatske sve više žele ostati u miru svojih domova i bez stresa odabrati poklone, kako za poslovne namjene, tako i za svoje članove obitelji i prijatelje.

Navika kupovine „iz naslonjača“ posebice u vrijeme božićnih blagdana, postaje sve učestalija pojava i kod građana Hrvatske, donedavno nenaviklih na ovakvu vrstu kupnje.

Procjenjuje se kako danas svaki četvrti građanin Hrvatske kupuje putem interneta, a ove će se online aktivnosti posebice pojačati polovicom prosinca radi nabavke darova.

I dok inače građani Hrvatske najviše putem interneta kupuju odjeću, elektroničke uređaje, uređaje za kućanstva, igračke i knjige, u vrijeme blagdana vladaju sasvim drugačiji trendovi. Kupuje se kozmetika, nakit, pa čak i medicinska pomagala. Upravo ovi „potrošačkih trendova“ svjesna je i Loyalty članica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra Jele Ribičić, vlasnica i direktorica Zdravstvene ustanove Ljekarne Prima Farmacia, koja je u svoje poduzetničke aktivnosti implementirala plasmana proizvoda putem internet prodaje. U cilju „praćenja trendova“, ali i izlasku u susret sve zahtjevnijem kupcu na hrvatskom tržištu koji sve više kupuje „iz naslonjača!“

Izrezak kupnja 2

Našu poslovnu ponudu proširili smo i na web shop čime ne samo da smo obogatili naše prodajne mogućnosti nego pružili ljudima da „kupnjom iz naslonjača“ uštede vrijeme, novac, ali i trud – naglasila Jele Ribičić, vlasnica i direktorica Zdravstvene ustanove Ljekarne Prima Farmacia svjesna da je „potrošačka ludnica“ ovih dana krenula i na njezinoj online platformi kako bi se našao prikladan poklon.

Na ovoj digitalnoj prodajnoj platformi radi olakšavanja kupcima pronalaska idealnog dara nalazi se ujedno i vodič kroz proizvode.

Uvođenje web shopova u poslovanje dodatni je poticaj njegovoj uspješnosti, ali i praćenju trendova koje donosi budućnost. On line kupnja već čini više od 80 posto aktivnosti građana Sjedinjenih Američkih Država. U online novčanike sve više posežu i građani Hrvatske, pa tako 5 posto njih kupuje svaki tjedan putem web shoppova, a najmanje jednom mjesečno 21 posto kupaca.

Naši online kupci najviše kupuju kozmetiku, dodatke prehrani te medicinska pomagala. Stalno bilježimo rast putem online platforme, ali i stalni rast potražnje sve većeg broja artikala koji se nalaze u našoj digitalnoj prodaji, što govori da su kupci sve više okrenuti nabavci iz sigurnosti i mira svojih „naslonjača“, a manje voljni kupovati pod stresom, žurbom i u gužvi kojima obiluju ovih dana trgovački centri – iznosi podatke o navikama svojih online kupaca za HR News poduzetnica Jele Ribičić.

Online prodaja kontinunirano će rast i među građanima Hrvatske, a poduzetnice i poduzetnici koji među prvima implementiraju svoje sadržaje na dopadljiv digitalan način kupnje – „pobrat“ će i najviše uspjeha. Jele Ribičić svjesna je koliko se čak i u farmaceutici navike i želje kupaca mijenjaju s trendovima, pa je svoje poduzetništvo prilagodila upravo njima.

Online ponuda je primamljiva posebice našim kupcima koji nemaju vremena, ali i žele sami izabrati u miru svog doma proizvode koji im trebaju. Te proizvode digitalno mogu proučiti, pročitati savjete o uporabi, provjeriti i usporediti s drugim proizvodima te donijeti na miru odluku o kupnji. Prilikom kupnje u ljekarnama nastojimo se posvetiti svojim kupcima, ali moderni kupac radije će svoju nabavku obaviti putem interneta – otkriva trendove kupnje za HR News u svojoj struci vlasnica ljekarni Prima Farmacia.

Internet trgovina radi non stop sve dane u godini, te je dostupna bez obzira u kojem dijelu Hrvatske da kupac živi, a što je posebno prihvatljivo u vrijeme blagdanske nabave darova i gužvi u trgovinama koje mnogi žele izbjeći.

 

Stranica 4 od 22

HR News

HRnewHR logo

HR News je neovisni istraživački portal u vlasništvu fizičke osobe. Svi objavljeni članci činjenično su potkrijepljeni dokazima. Svaki autor osobno odgovara za iznesene neistine suprotno objavljenim Uvjetima korištenja i stavci o odgovornosti.

Web stranica HRnews.hr koristi kolačiće kako bi omogućili bolje korisničko iskustvo. Više o kolačićima. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice HRnews.hr kliknite na Slažem se