Sve popularnija blagdanska online kupnja "iz naslonjača"!

15 Prosinac 2017

Online kupnja „iz naslonjača“ – postaje sve popularnija blagdanska kupnja gdje se najviše traži kozmetika, ali i medicinska pomagala

 

Blagdansko prosinačko vrijeme razdoblje je i velike potrošnje, potrage za darovima, gužvi u trgovačkim centrima. Upravo ovo potonje razlog je što i građani Hrvatske sve više žele ostati u miru svojih domova i bez stresa odabrati poklone, kako za poslovne namjene, tako i za svoje članove obitelji i prijatelje.

Navika kupovine „iz naslonjača“ posebice u vrijeme božićnih blagdana, postaje sve učestalija pojava i kod građana Hrvatske, donedavno nenaviklih na ovakvu vrstu kupnje.

Procjenjuje se kako danas svaki četvrti građanin Hrvatske kupuje putem interneta, a ove će se online aktivnosti posebice pojačati polovicom prosinca radi nabavke darova.

I dok inače građani Hrvatske najviše putem interneta kupuju odjeću, elektroničke uređaje, uređaje za kućanstva, igračke i knjige, u vrijeme blagdana vladaju sasvim drugačiji trendovi. Kupuje se kozmetika, nakit, pa čak i medicinska pomagala. Upravo ovi „potrošačkih trendova“ svjesna je i Loyalty članica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra Jele Ribičić, vlasnica i direktorica Zdravstvene ustanove Ljekarne Prima Farmacia, koja je u svoje poduzetničke aktivnosti implementirala plasmana proizvoda putem internet prodaje. U cilju „praćenja trendova“, ali i izlasku u susret sve zahtjevnijem kupcu na hrvatskom tržištu koji sve više kupuje „iz naslonjača!“

Izrezak kupnja 2

Našu poslovnu ponudu proširili smo i na web shop čime ne samo da smo obogatili naše prodajne mogućnosti nego pružili ljudima da „kupnjom iz naslonjača“ uštede vrijeme, novac, ali i trud – naglasila Jele Ribičić, vlasnica i direktorica Zdravstvene ustanove Ljekarne Prima Farmacia svjesna da je „potrošačka ludnica“ ovih dana krenula i na njezinoj online platformi kako bi se našao prikladan poklon.

Na ovoj digitalnoj prodajnoj platformi radi olakšavanja kupcima pronalaska idealnog dara nalazi se ujedno i vodič kroz proizvode.

Uvođenje web shopova u poslovanje dodatni je poticaj njegovoj uspješnosti, ali i praćenju trendova koje donosi budućnost. On line kupnja već čini više od 80 posto aktivnosti građana Sjedinjenih Američkih Država. U online novčanike sve više posežu i građani Hrvatske, pa tako 5 posto njih kupuje svaki tjedan putem web shoppova, a najmanje jednom mjesečno 21 posto kupaca.

Naši online kupci najviše kupuju kozmetiku, dodatke prehrani te medicinska pomagala. Stalno bilježimo rast putem online platforme, ali i stalni rast potražnje sve većeg broja artikala koji se nalaze u našoj digitalnoj prodaji, što govori da su kupci sve više okrenuti nabavci iz sigurnosti i mira svojih „naslonjača“, a manje voljni kupovati pod stresom, žurbom i u gužvi kojima obiluju ovih dana trgovački centri – iznosi podatke o navikama svojih online kupaca za HR News poduzetnica Jele Ribičić.

Online prodaja kontinunirano će rast i među građanima Hrvatske, a poduzetnice i poduzetnici koji među prvima implementiraju svoje sadržaje na dopadljiv digitalan način kupnje – „pobrat“ će i najviše uspjeha. Jele Ribičić svjesna je koliko se čak i u farmaceutici navike i želje kupaca mijenjaju s trendovima, pa je svoje poduzetništvo prilagodila upravo njima.

Online ponuda je primamljiva posebice našim kupcima koji nemaju vremena, ali i žele sami izabrati u miru svog doma proizvode koji im trebaju. Te proizvode digitalno mogu proučiti, pročitati savjete o uporabi, provjeriti i usporediti s drugim proizvodima te donijeti na miru odluku o kupnji. Prilikom kupnje u ljekarnama nastojimo se posvetiti svojim kupcima, ali moderni kupac radije će svoju nabavku obaviti putem interneta – otkriva trendove kupnje za HR News u svojoj struci vlasnica ljekarni Prima Farmacia.

Internet trgovina radi non stop sve dane u godini, te je dostupna bez obzira u kojem dijelu Hrvatske da kupac živi, a što je posebno prihvatljivo u vrijeme blagdanske nabave darova i gužvi u trgovinama koje mnogi žele izbjeći.

 

Neno H

Molimo Vas da se prilikom komentiranja članaka pridržavate Internet bontona, odnosno da poštujete tuđe mišljenje te da vam kritike budu konstruktivne. U komentarima je zabranjena samopromocija bilo koje vrste. Svako kršenje pravila komentiranja rezultirati će brisanjem komentara ili zabranom daljnjeg komentiranja.

HR News

HRnewHR logo

HR News je neovisni istraživački portal u vlasništvu fizičke osobe. Svi objavljeni članci činjenično su potkrijepljeni dokazima. Svaki autor osobno odgovara za iznesene neistine suprotno objavljenim Uvjetima korištenja i stavci o odgovornosti.

Web stranica HRnews.hr koristi kolačiće kako bi omogućili bolje korisničko iskustvo. Više o kolačićima. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice HRnews.hr kliknite na Slažem se