Modni brend Medvešek Marić

09 Travanj 2018

Damir Medvešek i Marina Marić, suvremeni su hrvatski likovni umjetnici, akademski slikari, autori osebujnih i specifičnih ciklusa te zajednički djeluju u kreaciji modnog brenda.

=== Gospodine Damir Medvešek, gospodična Marina Marić ,vi ste zajednički kreatori modnog brenda. Kako je uopće došlo do njegove realizacije?
=== Nastalo je slučajno jer se oboje zanimamo za modu a bili smo u prilici raditi za teatar ,za jednu predstavu rješenje uzorka za kostime i tako je došla ideja da bi to mogli raditi za svoj brend. Damir je struku modnog dizajna stekao prije likovne akademije pa se sve posložilo i tako je nastao novi izazov u radu.

Damir Medvešek

Xxx Koje su temeljne karakteristike brenda?
=== Namjera je da svoju likovnost kao akademski slikari prenesemo na odjevne predmete, što nije ništa novo ali to radimo na svoj originalni način. Ne radi se samo o doslovnom prebacivanju motiva nego smo napravili korak dalje.

Xxx Koliko se Vaša umjetnost, slikarstvo eksponira, vidi i osjeća u brendu?
=== Vidi se koloristički stil s detaljima snažnog grafizma koji je dodatno obrađen u svrhu dizajnerske likovnosti odjevnog predmeta. Sam rad nije direktno prenesen nego su izvučeni detalji koji su opet prepoznatljivi i svježi na modnom tržištu.

Marina Marić

Xxx Što Vas je potaknulo da se okrenete i modnom brendu, koji su motivi u pitanju?
=== Damir je već davno radio dizajn majice za marku Lacoste i poticaj je zapravo bio nedostatak kvalitetnih dizajnerskih majica na tržištu a koje su pristupačne svima.

Xxx Jeste li zadovoljni realiziranim?
=== Što se nas tiče jako smo zadovoljni testingom koji smo proveli na javnoj platformi na preko tisuću ljudi na što su uslijedili mnogobrojni upiti gdje se to može kupiti i koliko košta. Odaziv je bio preko 90%. Samim time smatramo da smo uspješno realizirali start brenda.

8
Xxx Kakvi su planovi u vezi brenda?
=== Plan je vezanje uz veliki svjetski brend s kojim bi u suradnji napravili liniju sa svojim potpisom te se kasnije osamostalili.

Xxx Što očekujete od vašeg brenda?
=== Očekujemo razvoj i širenje dizajnerske linije na druge odjevne predmete i široku populaciju svih uzrasta te kasnije i na dizajn primjenjiv u interijeru (zavjese, štofovi, posteljina ...)

10

Neno H

Molimo Vas da se prilikom komentiranja članaka pridržavate Internet bontona, odnosno da poštujete tuđe mišljenje te da vam kritike budu konstruktivne. U komentarima je zabranjena samopromocija bilo koje vrste. Svako kršenje pravila komentiranja rezultirati će brisanjem komentara ili zabranom daljnjeg komentiranja.

HR News

HRnewHR logo

HR News je neovisni istraživački portal u vlasništvu fizičke osobe. Svi objavljeni članci činjenično su potkrijepljeni dokazima. Svaki autor osobno odgovara za iznesene neistine suprotno objavljenim Uvjetima korištenja i stavci o odgovornosti.

Web stranica HRnews.hr koristi kolačiće kako bi omogućili bolje korisničko iskustvo. Više o kolačićima. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice HRnews.hr kliknite na Slažem se