Lifestyle

  • 13
  • Ožu

Greenpeace Hrvatska, Sindikat biciklista i Zelena akcija u nedjelju 12. ožujka, organizirali su masovnu biciklističku vožnju kroz Zagreb s ciljem osvještavanja što većeg broja građana i vladajućih o održivim oblicima kretanja i zaustavljanju klimatskih promjena.

  • 06
  • Ožu

Budućnost građevine može se nazrijeti zahvaljujući kući koju je na licu mjesta ‘izgradio’ 3D printer i to u svega 24 sata. Tvrtka Apis Cor specijalizirana za 3D printanje građevina kazala je da su u 24 sata postavljeni i oličeni zidovi, a za razliku od ostalih koji su se okušali u printanju kuća, oni koriste prijenosni printer te printaju kuću na licu mjesta. Druge tvrtke obično proizvedu dijelove, a potom ih dopreme na mjesto gdje ih sklapaju i grade kuću, piše Telegraph.

  • 21
  • Velj

Tradicionalno i neizostavno jelo svake zagrebačke kuhinje, ali i brojnih restorana zasigurno je zagrebački odrezak, odnosno pohani teleći odrezak punjen šunkom i sirom.

  • 17
  • Velj

Kako putovati svijetom za 0 kuna? CRO - EU - PLANET EARTH. Svi smo mi ćuli negdje nešto da netko putuje po svijetu besplatno ? Da li je ovaj mit istinit ? Mogu li ja putovati svijetom bez novaca? Mega tim istraživača besplatnog putovanja Urbane mladeži predstavlja ideje i načine kako putovati besplatno te podijeliti svoja iskustva.

  • 17
  • Velj

Velik broj ljudi se bori sa mršavljenjem na razne načine. Neki idu iz krajnosti u krajnost što nekad zna biti čak i opasno. Mnogo je pogreški koje ljudi rade kada žele izgubiti višak kilograma, a mi ćemo se usredotočiti na 5 NAJVEĆIH.

POGREŠKA  #1: BROJANJE KALORIJA
 
'Ako želite smršaviti, morate smanjiti unos kalorija i jesti hranu sa niskim udjelom masnoća.' ZABORAVITE TO! Nisu sve kalorije iste. Tijelo različito metabolizira kalorije iz različitih izvora. Ako iz prehrane maknete ugljikohidrate i zamijenite ih zdravim mastima, možete konzumirati više kalorija, a da pri tom ipak mršavite.
Dakle:
- izbjegavajte šećer, prerađene ugljikohidrate i ugljikohidrate općenito,
- naglasak treba biti na hrani bogatoj zdravim masnoćama ,
- kada jedete, najedite se do sitosti.
 
POGREŠKA  #2: IZBJEGAVANJE MASNOĆA
 
'Masnoće se pohranjuju.' ZABORAVITE NA TO! Masnoće koje konzumirate se ne pohranjuju. Također, zasićene masne kiseline poput maslaca, kokosovog ulja i životinjskih masnoća se ne pohranjuju. Naravno, sve dokle im ne dodajemo ugljikohidrate. Iznimke su biljna ulja i margarin. Ugljikohidrati su ti koji se pohranjuju!
Dakle:
- izbjegavajte ugljikohidrate,
- nemojte se bojati masnoća, jedite čim više cijelih jaja, masne ribe, masnih komada mesa, avokada…

POGREŠKA  #3: S VJEŽBOM LAKO POTROŠIM VIŠAK KALORIJA
 
Pa, to je JOŠ JEDAN SAVJET KOJI JE POGREŠAN. S vježbanjem se ne mogu popraviti loše prehrambene navike. Naravno, vježbanje je važno za naše tijelo i zdravlje. No, kada ga uspoređujemo sa prehranom, prehrana ima značajno veći utjecaj na oblikovanje tijela.
Dakle:
- kombinirajte oboje, vježbanje i pravilnu prehranu, nemojte birati između jednog ili drugog,
- budite tjelesno aktivni barem dva do tri puta tjedno.

POGREŠKA  #4: IZ PREHRANE ĆU UKLONITI ŠEĆER (ALI NE I OSTALE UGLJIKOHIDRATE)
 
Šećer je povezan sa brojnim zdravstvenim problemima. Micanje šećera je već veliki korak, ali za uspješno uklanjanje masnog tkiva to jednostavno nije dovoljno. Svi ostali ugljikohidrati se tokom probave razgrađuju na osnovne molekule šećera. Zatim se podigne razina šećera u krvi zbog koje se izlučuje inzulin. Inzulin dio šećera pohranjuje u obliku glikogena, a ostatak u obliku viška tjelesne masnoće.
Dakle:
- iz prehrane uklonite šećer,
- ostale ugljikohidrate svedite na minimum i neka dolaze iz povrća.
 
POGREŠKA #5: DANI U KOJIMA VARAMO
 
Možete li lako varati u dijeti? Možete.  
Ali, da li je to u redu da biste izgubili kilograme? Nikako! A tako ni za vaše zdravlje.
Cilj promjene načina prehrane jest da to postane vaša normalna, svakodnevna prehrana. Svaki put kada odstupite od toga i jedete hranu punu šećera i ugljikohidrata, udaljavate se od svojeg cilja. Pored toga, tijelo će odreagirati na način da opet traži ovakvu nezdravu prehranu.

  • 16
  • Velj

Slijedeći međunarodne preporuke i nacionalne smjernice na kojima se temelje „Prehrambeni standardi za planiranje prehrane u dječjim vrtićima“ te „Nacionalne smjernice za prehranu učenika u osnovnim školama“ Republike Hrvatske, prehrana djeteta u rastu i razvoju treba biti raznolika sa zastupljenim svim namirnicama.

  • 15
  • Velj

Statistika UN-a govori da će jedna od tri žene biti pretučena ili silovana tijekom života, a radi se sveukupno o milijardu žena i djevojčica, upozoreno je na obilježavanju kampanje Milijarda ustaje protiv nasilja nad ženama i djevojčicama na Europskom trgu.

  • 10
  • Velj

Jeste li znali da nedostatak kolina može dovesti do bolesti jetre, srčanožilnih bolesti pa čak i neuroloških poremećaja? Naime, kolin je bitan nutrijent potreban za funkcioniranje jetre i mozga te igra važnu ulogu u sastavu stanične membrane i njenoj regeneraciji.

Stranica 1 od 18

HR News

HRnewHR logo

HR News je neovisni istraživački portal u vlasništvu fizičke osobe. Svi objavljeni članci činjenično su potkrijepljeni dokazima. Svaki autor osobno odgovara za iznesene neistine suprotno objavljenim Uvjetima korištenja i stavci o odgovornosti.

Web stranica HRnews.hr koristi kolačiće kako bi omogućili bolje korisničko iskustvo. Više o kolačićima. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice HRnews.hr kliknite na Slažem se