Lifestyle

  • 12
  • Tra

Pjesma "Krvoloci" drugi je singl s nadolazećeg albuma grupe Silente "Malo magle, malo mjesečine" koji bi trebao izaći na ljeto. Autori pjesme su Tibor Karamehmedović (glazba) i Sanin Karamehmedović (tekst), a spot je snimio Miran Brautović i njegova Palm Productions. Glavnu i jedinu ulogu u spotu ima pjevačica grupe Silente Doris Kosović.

20180313 152838

"Pjesmu smo snimili u prosincu 2017. u Morris studiju u Zagrebu s 13 ostalih pjesama koje će biti objavljene na albumu. Spot za nju snimili smo u razrušenom hotelskom kompleksu Kupari u Župi dubrovačkoj. Zahvaljujemo se Općini Župa dubrovačka što su bili jako susretljivi i dopustili nam da bez problema snimimo što smo zamislili - kaže Sanin i nastavlja: Snimali smo tri dana i to je jedno od zabavnijih snimanja koje smo imali, na trenutke malo opasno, ali nijedna Doris nije ozlijeđena za vrijeme snimanja ovog spota. Srce koje je na zidu je umjetnički rad dubrovačke slikarice Anamarije Obradović. Šteta što je misija Doris Croft iz spota bila da uništi to srce jer rad je ispao fenomenalan, a nismo ga uspjeli sačuvati. Kako god, uživajte u pjesmi, spotu i javite nam dojmove. Pozdrav od benda." - ZA HR NEWS PORTAL izjavili su članovi benda.

20180313 1324020

  • 09
  • Tra

Damir Medvešek i Marina Marić, suvremeni su hrvatski likovni umjetnici, akademski slikari, autori osebujnih i specifičnih ciklusa te zajednički djeluju u kreaciji modnog brenda.

=== Gospodine Damir Medvešek, gospodična Marina Marić ,vi ste zajednički kreatori modnog brenda. Kako je uopće došlo do njegove realizacije?
=== Nastalo je slučajno jer se oboje zanimamo za modu a bili smo u prilici raditi za teatar ,za jednu predstavu rješenje uzorka za kostime i tako je došla ideja da bi to mogli raditi za svoj brend. Damir je struku modnog dizajna stekao prije likovne akademije pa se sve posložilo i tako je nastao novi izazov u radu.

Damir Medvešek

Xxx Koje su temeljne karakteristike brenda?
=== Namjera je da svoju likovnost kao akademski slikari prenesemo na odjevne predmete, što nije ništa novo ali to radimo na svoj originalni način. Ne radi se samo o doslovnom prebacivanju motiva nego smo napravili korak dalje.

Xxx Koliko se Vaša umjetnost, slikarstvo eksponira, vidi i osjeća u brendu?
=== Vidi se koloristički stil s detaljima snažnog grafizma koji je dodatno obrađen u svrhu dizajnerske likovnosti odjevnog predmeta. Sam rad nije direktno prenesen nego su izvučeni detalji koji su opet prepoznatljivi i svježi na modnom tržištu.

Marina Marić

Xxx Što Vas je potaknulo da se okrenete i modnom brendu, koji su motivi u pitanju?
=== Damir je već davno radio dizajn majice za marku Lacoste i poticaj je zapravo bio nedostatak kvalitetnih dizajnerskih majica na tržištu a koje su pristupačne svima.

Xxx Jeste li zadovoljni realiziranim?
=== Što se nas tiče jako smo zadovoljni testingom koji smo proveli na javnoj platformi na preko tisuću ljudi na što su uslijedili mnogobrojni upiti gdje se to može kupiti i koliko košta. Odaziv je bio preko 90%. Samim time smatramo da smo uspješno realizirali start brenda.

8
Xxx Kakvi su planovi u vezi brenda?
=== Plan je vezanje uz veliki svjetski brend s kojim bi u suradnji napravili liniju sa svojim potpisom te se kasnije osamostalili.

Xxx Što očekujete od vašeg brenda?
=== Očekujemo razvoj i širenje dizajnerske linije na druge odjevne predmete i široku populaciju svih uzrasta te kasnije i na dizajn primjenjiv u interijeru (zavjese, štofovi, posteljina ...)

10

  • 09
  • Tra

Nakon inscenacije drame Staklena menažerija Tennesseeja Williamsa, koja je funkcionirala kao osnova za kreiranje prvog rada iz ciklusa Staging a Play, u drugom radu iz tog ciklusa koreograf i redatelj Matija Ferlin posvetio se jednoj od Moliereovih klasičnih komedija. Iako Ferlin već potpisuje nekoliko radova koji uključuju neki oblik izvedbenog teksta (Samice, Istovremeno drugi, Mi smo kraljevi a ne ljudi, Sad Sam Lucky), u ovom se ciklusu autor prvi put suočava s kanonskim djelima dramske umjetnosti.

Tartuffe izbor Jelena Jankovic 1

Naravno, u skladu sa specifičnom poetikom koju je Ferlin dosad razvio u svom radu na drugim projektima, modus njihove inscenacije u okviru serije Staging a Play dovodi pod znak pitanja same temelje na kojima se koncept inscenacije u dramskom diskursu interpretira. Konkretnije, to u ovom slučaju podrazumijeva prenošenje dramskog predloška iz tekstualne u koreografsku domenu. Još konkretnije, verbalne replike zamijenjene su ovdje fizičkim vokabularom, a dramski se tekst, umjesto kao tekstualni predložak, koristi kao slojevita koreografska partitura.

Tjelesni pokret postaje ovdje ne samo dominantan nego i ekskluzivan modus komunikacije. Likovi tako umjesto vlastitog jezika i riječi postaju vlastita tijela i pokreti, a odnosi među njima prestaju biti primarno posredovani govorom i počinju se odvijati u domeni izvedbenog, dok upornost njihovih pogleda kao da inzistira na uspostavljanju tog novog režima gledanja. Iako navedena inverzija neizbježno vrijedi u velikom broju radova, u ovom projektu perspektiva ishodišnog dramskog teksta pridaje njegovu tumačenju neke nove, zanimljive konotacije. Jer ovdje je u početku ipak bila riječ, ali ona je potom transformirana u pokret, a rečenica je već postala ples.
Zadržavajući čitavo vrijeme izvedbe svih devetoro likova, svih devetoro izvođača, koji plešu tijekom svih pet činova, odnosno trideset i sedam prizora, Ferlin je kreirao kompleksni izvedbeni aparat u kojem su tijela u prostoru jedini nositelji narativa, koji za vrijeme izvedbe neprestano premješta između pokušaja dekonstrukcije i pokušaja rekonstrukcije. Tjelesna ekspresivnost pritom ne slijedi dramske konvencije, nego nastaje iz konceptualna tretiranja pokreta koji titra na granici ilustrativnog i apstraktnog, opetovano demonstrirajući mogućnosti njezina proširivanja. Izbjegavanje doslovnosti gestikulacije, uz neprestano aludiranje na nju, omogućuje stvaranje suptilne koreografije značenja čiji registri nikada nisu strogo fiksirani, a kojoj se pridružuje i paralelna orkestracija prisutnosti čitavog plesačkog ansambla koji ni u jednom trenu ne napušta pozornicu.

Tartuffe izbor Jelena Jankovic 8

Pored Matije Ferlina kao redatelja i koreografa, scenografiju potpisuje Mauricio Ferlin, glazbu Luka Prinčić i Matjaž Predanić, dramaturgiju Jasna Žmak, kostimografiju Matija Ferlin i Desanka Janković, a oblikovanje svjetla Saša Fistrić. Predstavu izvode Petra Chelfi, Andreja Jandrić, Domagoj Janković, Darko Japelj, Sintija Kučičć Marin Lemić, Roberta Milevoj, Petra Valentić i Kasija Vrbanac.

 

NAGRADNA IGRA: Točno odgovorite na pitanje tko je autor i redatelj plesne predstave "Tartuffe" u suradnji sa Zagrebačkim plesnim ansamblom​ i osvojite dvije ulaznice za izvedbu predstave u srijedu 11. travnja u Zagrebačko kazalište mladih​!
Svoje odgovore upišite na FB PAGE HR NEWS PORTALA gdje ćemo sutra i proglasiti dobitnike!

Sretno!

 

  • 09
  • Tra

Prema istraživanju gastro navika građana Hrvatske, azijska kuhinja, a među njima hrana pripravljena prema kineskoj gastro kulturi, druga je najpopularnija odmah nakon talijanske. Razlog je to zbog čega se Tong Chen, ugledna poduzetnica koja već 26 godina posluje u Hrvatskoj i vlasnica je restorana s kineskom gastro ponudom, odlučila otvoriti na više od 120 četvornih metara prostora Dragon BBQ restoran. (Radnička cesta 52, Green gold centar, - 1 etaža, Zagreb)

Dragon BBQ4
Novootvoreni restoran predstavlja svojevrsnu simbiozu azijske kuhinje kojom dominiraju okusi tajlandske, japanske, korejske, kineske i mongolske kuhinje, do sada hrvatskim ljubiteljima hrane nikad predstavljene na ovako sveobuhvatan, raznolik i sadržajan način.
Članica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra Tong Chen, doajenka kineske kuhinje u Hrvatskoj s više od dva i pol desetljeća ugostiteljskog staža, ostvarila je svoju želju ponuditi i građanima željnih sveobuhvatnih okusa hrane, koncept koji nudi više od 50 različitih azijskih jela.


Otvarajući azijski restoran Dragon Barbecue, po prvi puta smo na ovim prostorima u ovakvom konceptu ponudili i All You Can Eat buffet, kako za ručak tako i za večeru. Potrudili smo se u našoj širokoj lepezi od 50 jela obuhvatiti iznimno raznolik sadržaj – kako kroz ponudu hrane i pića, tako i prije svega nacionalnih jela koji dolaze iz različitih država azijskog kontinenta. Tako da uz vrlo popularni sushi, tempure ili wok, dolaze brojne salate, cijeli niz jela s roštilja, kao i jela od pečene ili kuhane ribe, a tu su i školjke. Specijalnost nam je sada i priprava steakova, uz naravno sve prisutni mongloski BBQ - najavila je vlasnica Dragon BBQ restorana Tong Chen.
Gastronomski novitet sveazijskog restorana svakako je i kulinarski show gdje svaki gost restorana može sam odabrati svježu hranu i složiti svoju gastro kombinaciju koju mu kuhar na licu mjesta uz roštilj spravlja.

Dragon BBQ3
Imajući na umu stalni interes i gastro znatiželju građana Hrvatske za okusima Azije, nismo željeli propustiti uroniti sve što nudimo i u posebne sadržaje koji su namijenjeni za proslave rođendana, obljetnica, vjenčanja, poslovne proslave i događanja u našem BBQ Dragon restoranu. Kreirali smo posebne jelovnike i za poslovne prilike tako da smo koncipirali svoj ugostiteljski sadržaj i za poslovne objede, ali i proslave različitih namjena – pojasnila je Tong Chen.


Posjetom BBQ Dragon restoranu pruža se svima jedinstvena prilika kušati najbolja jela koja se moju ponuditi kroz koncept All You Can Eat buffet, a s ciljem promocije i predstavljanja gastronomske ponude azijskog kontinenta na našim prostorima.

Dragon BBQ

  • 04
  • Tra

Jedan od najvećih repera 21. stoljeća i autor najgledanije Youtube hita "See you again" - Wiz Khalifa vraća se u hrvatsku i to na sedmo izdanje Fresh Island festivala!

Prvi put će u Hrvatskoj nastupiti i kanadska R'n'B' senzacija Partynextdoor koji je poznat po suradnjama s Rihhanom i Drakeom, kao i Vince Staples čiju su vizualni nastupi s audio elementima posebna Avangarda te Ty Dolla $ign u sklopu zasebnog koncertnog događaja Zero Day s kojim se tradicionalno otvara Festival. - javljaju danas iz organizacije Fresh Islanda.

Veliki miljenik publike i jedan od najvećih hitmakera hip-hop glazbe, Wiz Khalifa, na plažu Zrće dolazi opravdati titulu najboljeg nastupa na Fresh Island Festivalu iz 2016. godine. Wiz-u će društvo na plaži Zrće raditi PartyNextDoor, kojemu će ovo biti prvi nastup u Hrvatskoj. Partynextdoor član je Drakeove OVO izdavačke kuće i pisac brojnih hitova s Billboard 100 (Wild Thoughts – Dj Khaled feat. Rihanna, Work - Rihanna, Shining,...) . Za sve ljubitelje starijeg hip hop prizvuka sa socijalno osviještenim tekstovima, unikatnog audio vizualnog nastupa festivalsku pozornicu Fresh Island-a zapljusnut će val avangarde kalifornijskog repera Vince Staplesa.

Festival je već na 60% rasprodanog kapaciteta, a organizatori po prvi put očekuju da će se festival rasprodati prije planiranoga pa upozoravaju sve obožavatelje da svoju ulaznicu kupe već sada.

Festival se održava između 10.-12. srpnja na dvije pozornice INA STAGE @ AQUARIUS CLUB, RINSE FM STAGE @ PAPAYA CLUB, uz program i pred partije koji počinju već od 8. srpnja u klubovima COCOMO, KALYPSO i ROCKS te Closing After Festival partija 13.07. što uključuje ukupno tjedan dana nezaboravnog festivalskog doživljaja u kojem će uživati preko 10 000 mladih iz 40 zemalja.

  • 03
  • Tra

U mnoštvu modernih fobija svoje je mjesto našla i fobija od žvakaćih guma, a tome „strahu“ podlegla je i Oprah Winfrey. Prema urbanoj legendi, nakon što je jedan od gostiju na njenoj večeri na tanjur ispljunuo žvakaću gumu, slavna je voditeljica bacila tanjur, iako je možda trebala samo izbaciti gosta.

The New York Sun je davne 1890. pisao: "Novotarija se tako proširila da je nemoguće sresti ženu ili muškaraca koji ne žvaču, u kazalištu, u tramvaju, na ulici i to čak iako je žvakanje, u suštini, vulgaran užitak, naročito u javnosti.
Vulgarna ili ne, žvakaća se guma zadržala do današnjih dana. Iako njeni korijeni sežu u neke druge, drevne civilizacije, današnja industrija tog proizvoda rodila se u SAD-u, zahvaljujući nekolicini Amerikanaca koji su, svaki pojedinačno i u različitim trenucima, došli do pravog recepta. Svjetska industrija žvakaćih guma danas je vrijedna oko 20 milijardi dolara – samo američka više od tri milijarde.

pop art 2657072 1280
Još u davna vremena ljudi u raznim zemljama diljem svijeta su uživali u žvakanju nečega što je bilo nalik današnjoj žvakaćoj gumi. Stari Grci su npr. žvakali aromatičnu smolu mastiksa i zimzelenog sredozemnog grma. Indijanski narodi su tisućama godina žvakali razne biljke. Kada su prvi Europljani stigli u Ameriku, na područje današnje Nove Engleske, od Wampanoag Indijanaca su brzo naučili uživati u smolastom soku omorike, kojem su dodavali i malo voska. John B. Curtis je 1848. godine na tržište izbacio žvakaću gumu od soka omorike. Proizvodio ju je tako što je u kuhinjskim loncima svoje žene kuhao smolasti sok, a potom ga ulijevao u hladnu vodu da bi se stvrdnuo. Međutim, kada je 1850. svom proizvodu dodao parafin i šećer, žvakaća guma je postala znatno popularnija.
Žvakaću gumu, međutim, prvi službeno patentira William F. Semple 1869. godine, iako njegov proizvod nikad nije dospio na tržište. Godine 1871. na scenu stupa Thomas Adams i patentira prvu mašinu za proizvodnju žvakaćih guma. Adamsova žvakaća guma, pod imenom tuti-fruti prva je guma koja se prodavala u automatima postavljenim na jednoj stanici podzemne željeznice New Yorka.

bubbles 2523011 1280
Adams je umro 1905. godine, ostavivši za sobom proizvod koji će uvijek imati posebno mjesto u povijesti Amerike. Ubrzo su počela i natjecanja u puhanju balona. Prema Guinnessovoj knjizi rekorda, najveći je balon napravila Susan Montgomeri iz Kalifornije, 1994. godine, promjera 58,5 centimetara.
Kada je tijekom Drugog svjetskog rata žvakaća guma dodana vojničkim obrocima, 150 milijardi ih je otišlo 'u svijet', jer su američki vojnici dijelili popularne 'žvake' ljudima – od Europe, preko Afrike, do Azije. Po završetku Drugog svjetskog rata, kemičari su naučili kako osnovnu gumenu bazu zamijeniti sintetičkim polimerima. Javljaju se žvakaće raznih oblika, boja i okusa, s ekstraktima mente i raznog voća, s i bez šećera, one koje izbjeljuju zube i one koje pomažu odvikavaju od pušenja – samo u SAD-u se proizvodi i kupuje više od tisuću vrsta.

girl 1101936 1280
U svijetu, u kojem tjeskoba stalno vreba i napetost ne popušta, za žvakaću gumu ‘nema zime’.
„Žvačem samo jedan komad. Dva bi već bila previše, to troši previše energije". - Oliver Kahn, bivši njemački nogometni vratar.

 

Ivan Remeta Johnny

  • 31
  • Ožu

Austrijski brend Högl Shoe Fashion već tradicionalno na pragu nove sezone u trgovini u Ilici 12 predstavlja aktualnu kolekciju i poziva u goste hrvatske dizajnere. Menadžerica Högla za Hrvatsku Sanja Faber ovaj puta je s osobitim veseljem pozvala Moranu Saračević i Martinu Čičko Karapetrić i njihov jedinstveni Boudoir.

8 revija

Razigrani krojevi Boudoir haljina bogati volanima i raskošnim cvjetnim uzorcima savršeno su se spojili s proljetnim tenisicama, elegantnim cipelama, trendovskim čizmicama i lijepim torbama. Morana i Martina su svoju rascvjetanu modnu viziju zaokružile nježnom šminkom koju potpisuje Zdenka Mihelj i ženstvenim frizurama koje je vješto odradio tim Studija Marcela.

U ulozi voditeljice odlično se snašla glumica Marta Cerovečki, a glazbena gošća je bila velika diva Zdenka Kovačiček koja je goste oduševila svojim legendarnim hitovima „Ona koja dobiva“ i „Žena za sva vremena“.

Zdenka Kovačiček 1

Reviju su nosile manekenke agencije Talia, među njima i aktualna Miss Hrvatske Tea Mlinarić, a nakon modnog spektakla brojni gosti su uživali u druženju uz pjenušce Griffin i ukusne zalogaje.

 

„Oduševljena sam poetičnim i bajkovitim dizajnom brenda Boudoir koji odlično pristaje uz sve modele cipela Högl! Moderne poslovne žene danas traže nešto više od uobičajene klasike, a ovaj sretan spoj je pokazao upravo takvu mogućnost.“ – kaže Ana Gruden, urednica časopisa „Zaposlena“ čiji je novi broj promoviran u sklopu ovog zanimljivog događaja.

2 revija

Među brojnim poznatim licima iz društvenog života svoju su podršku dolaskom dali i Mila Elegović,

Mila Elegović 1

 Suzy Josipović Redžepagić i Ana Gruden,

Suzy Josipović Redžepagić Ana Gruden 1

Tihana Harapin Zalepugin te brojni drugi uzvanici.

Tihana Harapin Zalepugin 1

 

 

Fotografije: Domagoj Biondić

 

  • 28
  • Ožu

Slijedom digitalnih trendova u svijetu, Hrvatska danas nimalo ne zaostaje u influencer aktivnostima i sadržajima koji se nude na tržištu. No s druge strane, malo se koji influencer na prostorima jugoistočne Europe može pohvaliti s čak četiri godine predanoga, marljivog i poduzetničkog rada kao Ana Zibar, lifestyle influencerica, blogerica, vlasnica digitalnih platformi i kanala "Ženski svijet". 

Bez zadrške ističe da se za zanimanje budućnosti, kako mnogi ocjenjuju karijeru influencera, „zalutala“ slučajno, ali je sretna što je upravo ta slučajnost danas njezin poduzetnički i karijerni izbor.

"Nisam ni slutila da ću se time baviti jer sam zapravo diplomirani ekonomist koji se opredijelio za turizam, ali nakon dolaska prvog djeteta moj se cijeli svijet od privatnog do poslovnog u potpunosti promijenio. Prije četiri godine sam započela svoju priču sa blogom i to onako sasvim usputno, ne razmišljajući previše ozbiljno o tome, nakon nekog vremena sam se počela širiti na društvene mreže i onda sam odlučila i svoj videa podijeliti na YouTube kanalu, nakon čega su moje brojke velikom brzinom počele rasti" – pojašnjava ova influencerica svoje početke poslovne karijere u digitalnoj sferi.

ana zibar

Stanje na hrvatskom influence tržištu danas je kvalitetnije, sadržajnije i inovativnije nego ikada ranije, a influenceri sve traženiji „kanali“ utjecaja na kupce i klijente. Gospodarstvo je također sve osvještenije za uporabu influencer alata u promociji svojih proizvoda i usluga. Anu Zibar na mjesečnoj bazi prati gotovo 70 tisuća korisnika njezinih digitalnih kanala. Brojke nisu „napumpane“ plaćenim objavama, nego su proizvod čistog organskog rasta jer ova poduzetnica smatra da jedino tako može biti autentična, prije svega prema samoj sebi, a zatim i svojim pratiteljima.

"Osobno sam najponosnija što od prvog dana puštam da brojke rastu same od sebe, niti jednom na niti jednom kanalu nisam uplatila da imam više pratitelja i ove moje brojke su realne i stvarne, a to je ono što me najviše veseli. Svojim brojkama pratitelja možda danas nisam u samom hrvatskom influencer vrhu, ali znam da sam među najboljima koji su do vrha došli organskim rastom, i to dijeleći svoja iskustva koja  su od praktične primjene rad, ali ne kako bi bila poznata nego samo zato kako bi što više ljudi mogla pomoći kroz svoja iskustva" – ocjenjuje influencerica Ana Zibar.

90% pratitelja digitalnih platformi Ženski svijet su žene od 25-45 godina čime su sadržaji koje svakodnevno komunicira poduzetnica Ana Zibar točno adresirani na publiku kojoj se obraća te koja ju u isto vrijeme i prati. I to na način da im obogaćuje život kroz život i iskustva, stavove i aktivnosti koje Ana Zibar živi svakodnevno. S jednim imperativnom u mislima – autentično i pošteno prema svojim pratiteljima kroz svaki sadržaj kojeg komunicira.

Nekada su to putovanja, nekada su to odnosi u braku, nekada zdravlje, nekada rekreacija, itd. Jednostavno si ništa ne zadajem nego sve radim baš onako kako mi dođe. A mojim pratiteljima je najdraže kada stavim bilo što što uključuje i moju obitelj. Ja sam privatno osoba koja pati na poštenje i upornost, kod mene ne prolazi muljanje i ja to jednostavno ne podnosim. Već nakon samo šest mjeseci svoga rada sam dobila ogromnu ponudu od jedne internacionalne kompanije, ali ja sam ju odbila, zašto? Zato jer se kosi s mojim pogledima na život i svijet i niti jedan novac mene u tom trenutku ne zanima. Većina vjerojatno misli da sam zbog toga glupa, ali mene baš briga jer ja volim čiste savjesti leći u krevet i raditi i podupirati ono što me stvarno ispunjava.To što je moj rast organski i što ama baš sve radim sama, bez ičije pomoći i guranja je meni najveća potvrda na kojoj sam beskrajno zahvalna. A oglašivači, oni koji su pravi i oni s kojima ću pronaći zajednički jezik će to i sami primijetiti – ponosna je na svoj „digitalni trag“ Ana Zibar, koja 01. travnja slavi četiri godine svog influencer staža.

Stranica 1 od 21

HR News

HRnewHR logo

HR News je neovisni istraživački portal u vlasništvu fizičke osobe. Svi objavljeni članci činjenično su potkrijepljeni dokazima. Svaki autor osobno odgovara za iznesene neistine suprotno objavljenim Uvjetima korištenja i stavci o odgovornosti.

Web stranica HRnews.hr koristi kolačiće kako bi omogućili bolje korisničko iskustvo. Više o kolačićima. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice HRnews.hr kliknite na Slažem se