Potrebno je graditi autentičan brend koji počiva na kvalitetnim temeljima

11 Travanj 2018

Danas se sve može brendirati.
Pa ipak, brendiranje je vrlo zapetljana priča u kojoj je potrebno uskladiti različite segmente kako bi se dobila kvalitetna i uspješna cjelina.


Neovisno o tome koji je cilj zacrtan, on mora biti i vidljiv i mjerljiv kako bi pojedinac mogao pratiti razvoj brenda.
Slijedi definiranje vizualnog identiteta te cjelokupnog sadržaja koji će se vezivati, od tekstova, fotografija, vizuala, video sadržaja.


Bez obzira na to što je vizualni identitet osobna iskaznica brenda - komunikacijska poruka kao i ton komunikacije jako su važni dijelovi i o tome treba konstantno voditi računa.
Svako ‘instant’ brendiranje nije dobro jer jednom izgubljen dobar imidž, jako je teško povratiti.
Loše odluke kod brendiranja bi se mogle odnositi i na isforsirani / "fake" životni stil, što dugoročno to ne drži vodu.
Istina je i da ne ide svima od ruke komunicirati na spontani i otvoreni način, bez straha što će ostali misliti o njima.
Pogodnost koje donosi self brendiranje je biti prepoznat kao "unikatan!. Svoj!

Ivan Remeta (Johnny)

Neno H

Molimo Vas da se prilikom komentiranja članaka pridržavate Internet bontona, odnosno da poštujete tuđe mišljenje te da vam kritike budu konstruktivne. U komentarima je zabranjena samopromocija bilo koje vrste. Svako kršenje pravila komentiranja rezultirati će brisanjem komentara ili zabranom daljnjeg komentiranja.

HR News

HRnewHR logo

HR News je neovisni istraživački portal u vlasništvu fizičke osobe. Svi objavljeni članci činjenično su potkrijepljeni dokazima. Svaki autor osobno odgovara za iznesene neistine suprotno objavljenim Uvjetima korištenja i stavci o odgovornosti.

Web stranica HRnews.hr koristi kolačiće kako bi omogućili bolje korisničko iskustvo. Više o kolačićima. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice HRnews.hr kliknite na Slažem se