Gospodarstvo

  • 18
  • Pro

U Hrvatskoj je u 2016. godini u direktnoj prodaji ostvaren promet od 37 milijuna eura i u nju je uključeno oko 42 tisuće ljudi.

Analiza poslovanja industrije direktne prodaje pokazuje stabilan rast na svjetskoj razini na osnovi poslovnih rezultata u prošloj godini. Vrijednost prodaje koja se u EU ostvarila u 2016. godini u direktnoj prodaji iznosila je 29,1 bilijun eura čime je ostvaren rast za 3,3% u odnosu na prethodnu godinu. U EU se direktnom prodajom bavi 6,6 milijuna ljudi, na 5 top tržišta u Njemačkoj, Francuskoj, UK, Italiji i Poljskoj.

Istraživanje provedeno u 54 zemlje pokazuje izrazit strah od neuspjeha u poduzetništvu kod ispitanika dobnih skupina iznad 40 godina, dok jedino mlađe generacije pokazuju manji strah od neuspjeha i imaju znatno pozitivniji stav prema poduzetništvu.

Mlada populacija je globalno zainteresirana više za poduzetništvo, a ne uredski posao, te budućnost leži u samozapošljavanju, istaknula je za HR News gđa. Tamuna Gabilaia, Izvršna direktorica Svjetskog udruženja udruga direktne prodaje (WFDSA).

„Poduzetništvo se odgaja i obrazuje. U njemu leži uspjeh gospodarstva cijelih država i na njegovom je razvoju potrebno sustavno raditi.“ Istaknula je gđa. Candan Corbacioglu, regionalna direktorica korporativnih poslova Amway, predsjednica Vijeća slovenske udruge direktne prodaje i počasni konzul Hrvatske u Izmiru. Trend se kod mladih ljudi vidi i u promjeni koju vide i tijekom obrazovanja kada je nekada osnovna želja mladih na kraju studija bila postati manager, dok je danas njihova želja postati poduzetnik.

Izrezak croreg1

Zakonska regulacija direktne prodaje i zaštita potrošača

Gđa. Nina Šebečić Crnolatac, Predsjednica Vijeća Hrvatske udruge direktne prodaje i Direktorica Herbalife Nutrition za Jugoistočnu Europu, istaknula je da kompanije direktne prodaje udružene u Udruge u Hrvatskoj, Sloveniji i globalno imaju samo-regulaciju zaštite potrošača kroz Etički kodeks, te uz zakonsku regulativu svake pojedine države time dodatno brinu o zaštiti potrošača. One svojim kupcima omogućuju pravovremeno informiranje o proizvodima, uvjetima prodaje, pravu odustajanje od ugovora tj. poslovne odluke, mogućnost povrata proizvoda, bez navođenja bilo kakvog razloga te mogućnost prigovora na tri razine.

„Jedna od važnih uloga Udruga direktne prodaje je zaštita ugleda te tržišne djelatnosti nekompromisnom provedbom Etičkog kodeksa kompanija članica ukazivanjem na eventualne nepravilnosti pojedinaca i tvrtki koje svojim djelovanjem ne rade u korist potrošača i time štete ugledu te djelatnosti.“, naglasila je gđa. Šebečić Crnolatac.

Kao predstavnica Hrvatske gospodarske komore, gđa. Ema Culi, Direktorica Sektora za Trgovinu Hrvatske gospodarske komore naglasila je za HR News da je Hrvatska donijela zakon o zaštiti potrošača još 2003. godine, te ga ulaskom u EU uskladila s europskom zakonima. Također pri HGK postoji Sud časti koji rješava sporove između potrošača i trgovaca izvan suda, te je za potrošača taj postupak besplatan. Uvijek postoji prostor za unaprjeđenje, a educiranje potrošača i trgovaca svakako je nešto na čemu treba uvijek raditi.

Gđa. Tamuna Gabilaia, Izvršna direktorica Svjetskog udruženja udruga direktne prodaje (WFDSA) naglasila je da svaka kompanija direktne prodaje da bi postala članicom Svjetskog udruženja udruga direktne prodaje (WFDSA), mora prihvatiti Etički kodeks, te se istog pridržavati u svom poslovanju. Tako industrija direktne prodaje vrši samo-regulaciju uz odgovarajuće zakone svake države.

Važnost ženskog poduzetništva

Sudionice panela gđa. Kim Drabnik, predstavnica Svjetskog udruženja udruga direktne prodaje (WFDSA), gđa Anja Žagar, iz Organizacije ženskog poduzetništva „Vjeruj u sebe“, gđa. Sanela Dropulić, Predsjednica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra, gđa. Marijana Šarolić Robić, Predsjednica organizacije Professional Women's Network Hrvatska te gđa. Marie Lacroix, Direktorica unutarnjih poslova, Europsko udruženje direktne prodaje (SELDIA) jednoglasno su zaključile kako direktna prodaja pruža mogućnosti ženama da ostvare svoj poduzetnički potencijal. Za podizanje samopouzdanja najvažnije je raditi na sebi i usvajati vještine javnog nastupa. Važno je organizirati projekte koji nezaposlenim ženama daju priliku da se okušaju u poduzetništvu.

Gđa. Sanela Dropulić je naglasila kako danas žene u poduzetništvo ulaze iz nužde jer su ostale bez posla ili zbog majčinstva ne mogu izdržati zahtjeve rada u korporacijama. Potrebno ih je educirati o poduzetništvu od školske dobi, kako bi ono bilo njihov izbor, a ne nužda, dok je gđa. Lacroix naglasila da je direktna prodaja poduzetnička prilika koja ženama daje mogućnost za ravnotežu između privatnog i poslovnog života. Te ju je potrebno promicati još više.

 

  • 15
  • Pro

TROŠARINE GAZIRANIM NAPICIMA, NOVAC BOLESNIMA !!!

Nakon niza podizanja nameta na cigarete i rata Vlade RH s pušačima, Zelena lista upozorava da i gazirani napici štete zdravlju,  a u poreznom smislu prolaze bez posljedica. Zelena lista traži da se aparati s gaziranim napicima izbace iz škola jer su djeca (pretilost je tek početak problema) pod najvećim štetnim utjecajem gaziranih napitaka.

Izrezak prosvjed 1

Tražimo da se formira posebni zdravstveni fond za prevenciju i liječenje bolesti te štetnih utjecaja gaziranih napitaka, a da se financira iz posebne trošarine koja će se uvesti. Prirodne domaće sokove treba osloboditi svih davanja i promovirati potrošnju kod djece. Ova mjera je u skladu s preporukama Vijeća za gospodarska pitanja Predsjednice Republike Hrvatske.

Detaljni prijedlog i zahtjeve će iznijeti predsjednik ZELENE LISTE mr.sc. Nenad Matić 

 

  • 14
  • Pro

Danas je u Velikoj dvorani Obrtničke komore u Zagrebu predstavljen projekt Biznis akademija, platforma za edukaciju obrtnika i poduzetnika o digitalizaciji poslovanja čiji je idejni začetnik i inicijator Tele2, a provest će je u suradnji s Obrtničkom komorom Zagreb uz medijsko pokroviteljstvo 24 sata. Prva je to platforma čiji je cilj educirati i obrtnike i poduzetnike o digitalizaciji poslovanja kako bi se stvorila i razvila nova, održiva ekonomska vrijednost u društvu.

Projekt su predstavili Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Tele2, dr. sc. Mirza Šabić, predsjednik Obrtničke komore Zagreb, Boris Trupčević, direktor Styria Media International za Hrvatsku , doc. dr.sc. Vatroslav Škare, docent s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu te izaslanica gradonačelnika Grada Zagreba gđa. Nera Pavić.

Biznis akademijom Tele2 želi hrvatskim obrtnicima i malim poduzetnicima dati na važnosti jer su svjesni da su upravo oni važni stupovi hrvatskoga gospodarstva. Namjera je pomoći im da što lakše prebrode eventualne edukacijske nedostatke te usvajanjem novih znanja i vještina dati dodatni vjetar u leđa njihovom poslovanju. Želja Tele2 je stoga, a ujedno i cilj, zajedničkim snagama, kroz Biznis akademiju, stvoriti nove, stvarne i održive vrijednosti u poslovanju - izjavio je na predstavljanju projekta predsjednik Uprave Tele2 gosp. Viktor Pavlinić.

Digitalne tehnologije su omogućile primjenu marketinga u obrtima i malim biznisima kao nikada prije, no zahtjevaju specifična znanja i vještine.Ovaj će projekt osnažiti upravo vlasnike obrta i malih biznisa da počnu iskorištavati potencijal digitalnih tehnologija te će im pokazati primjere najbolje prakse i dati praktične savjete – istaknuo je dr.sc. Vatroslav Škare, docent s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.

Digitalizacija poslovanja doprinosi učinkovitosti, pojednostavljuje korištenje mnogih sustava, mijenja dnevnu rutinu poslovanja te kreira prilike za poslovnu inovaciju. Unatoč tome, mnoge tvrtke i to u različitim industrijama, ne mogu lako odrediti smjer u kojem trebaju krenuti s digitalizacijom.

Uz pomoć Biznis akademije upoznat će inovaciju koja pomaže uključivanju svih gospodarskih subjekata u proces digitalizacije te donosi kvalitetan sadržaj posebno prilagođen potrebama obrtnika i malih poduzetnika, s naglaskom na prodaju i marketing.

Naša misija je podržati razvoj i konkurentnost obrtništva. U vremenu digitalizacije benefiti moderne tehnologije nužni su i za naše obrtnike. U Obrtničkoj komori Zagreb trudimo se olakšati zahtjevnu situaciju u kojoj se današnji obrtnici nalaze i pružiti im podršku u svakom smislu – zaključio je dr.sc.  Mirza Šabić, predsjednik Obrtničke komore Zagreb. 

  • 19
  • Lis

Inicijativa Pokret otoka-platforma za održivi i odgovoran razvoj hrvatskih otoka : "Žuri se s donošenjem Zakona koji je u svom sadržaju manjkav i zapravo gori od postojećeg!

Od travnja 2017. inicijativa Pokret otoka sudjeluje u radnoj skupini za izradu Zakona o otocima te zajedno sa ostalim stručnjacima ukazuje na kompleksnost definiranja budućeg razvoja otoka te potrebe da se ovoj tematici pristupi sustavnije i s većim razumijevanjem konkretnih potreba otoka i otočana. Uz ostale otočne članova radne skupine smatraju se relevantnim glasom otočana koji poznaju stvarnu situaciju na terenu te različite položaje i stupnje razvijenosti, kao i potrebe otoka. Naime, unatoč sličnim otočnim karakteristikama naši su otoci itekako različiti što po načinu upravljanja, što bogatstvom vlastitih resursa te brojem stalnih stanovnika.

solta2017 06 072

Nakon svega nekoliko sastanka Radne skupine moramo ističu kako su uspostavili zaista kvalitetnu komunikaciju s članovima Ministarstva nadležnih za otoke no ipak čini se da se odluka o što bržem donošenju Zakona donosi negdje drugdje, tvrde. Sukladno najavi ministrice Žalac da će se Zakon o otocima staviti na javno savjetovanje već ovaj tjedan mišljenja smo da prijedlog Zakona o Otocima u ovakvom obliku nije spreman. "U cjelini prijedlog Zakona ne osigurava jednake uvjete života i razvoja otočnog stanovništva s onima koje imaju ostali građani RH, niti aktivni dvosmjerni vertikalni pristup svih razina vlasti." - dodaju. 

"U ovakvom obliku osigurava se samo pristup „od vrha prema dolje", a isključuje svako odlučivanje otočnih JLS-ova i drugih subjekata otočnog razvoja (prije svega sektora civilnog društva i zainteresirane javnosti) u odlučivanju i usmjeravanju otočne politike na svim razinama.  Pojedine odredbe nisu do kraja definirane, nacrt ostavlja dojam nedovršenosti i mišljenja smo kako u ovakvom obliku nikako nije spreman za e-savjetovanje već mu je potrebna dodatna, stručna i konstruktivnija dorada. Između zamišljenog roka za donošenje ovog Zakona te donošenja kvalitetnog zakona koji će dugoročno biti primjenjiv i provediv predlažemo da se ne brza s donošenjem ovog Zakona te pruži dodatan prostor za njegovu razradu. Nadalje u odnosu na postojeći Zakon o Otocima, ovaj nacrt ostavlja dojam nedorečenosti i potpune pojednostavljenosti odredbi koje su većinom jako općenito formulirane. Novi Zakon o Otocima je, u odnosu na postojeći, trebao ispraviti njegov najveći nedostatak – nije se provodio u dijelu odredbi niti je osigurao mehanizme provedbe. Ovaj prijedlog Zakona ide čak i korak dalje: smanjuje obvezujuće odredbe države te izostavlja ugrađivanje kontrolnih mehanizama. Prije svega se ova primjedba odnosi na donošenje programsko-planske dokumentacije gdje su predviđena samo dva dokumenta sa nacionalne razine, bez vremenskog roka za izradu i donošenje, bez planova/programa niže razine (koji nužno i ne moraju biti definirani), ali bez ikakve obveze nižih razina na provođenje ili izvještavanje." kažu iz inicijative za Hrnews portal.

"Posebno moramo istaknuti i da nije nikako riješen problem otoka s posebnim područnim ustrojstvom koji djeluju kao mjesni odbori pod upravljanjem obližnjeg kopnenog grada, odnosno oni po ovom prijedlogu ostaju nezaštićeni. U dobroj vjeri polazimo od toga kako će svaka JLS koja u svom sastavu ima otoke kao mjesne odbore i brinuti o svom teritoriju i građanima koji žive u tim mjesnim odborima međutim, stvarnost je poprilično drugačija i u njoj se, najčešće zbog manjka sredstava u proračunima, najčešće štedi na onima kojih je malo, koji nisu dovoljno glasni i ne predstavljaju značajno biračko tijelo. Zaključujemo da se o otocima na žalost ne vodi potrebna briga i pažnja niti ih se shvaća kao područje s posebnim razvojnim posebnostima te da ovim Zakonom apsolutno ništa po tom pitanju nismo napravili da bismo poboljšali situaciju već obrnuto centraliziramo donošenje strategija razvoja i operativnih planova ne uzimajući pri tom gotovo nikakvu stručnost i mišljenje ljudi koji zaista žive na otocima." stoji u danas nam poslanom priopćenju.

Ukoliko se Ministarstvo ogluši na njihov zahtjev o produljenju roka izrade Zakona o otocima te dodatnoj doradi istoga pozivaju sve građane i građanke, otočane i otočanke, sve koji ljetuju na otocima ili ih konzumiraju na bilo koji drugi način da zajedno s njima sudjeluju u dodatnim izmjenama Zakona putem e-savjetovanja kao i aktivnostima koje namjeravamo poduzeti da se glas, potrebe i zahtjevi otočana čuju i uvaže. Javiti im se možete na email adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

  • 18
  • Lis

Europska komisija protekloga je tjedna na poticaj zastupnika u Europskom parlamentu iz Odbora za poljoprivredu i ruralni razvoj donijela smjernice za pomoć državama članicama pri zaštiti prodaje poljoprivrednoga zemljišta od prekomjerne špekulacije cijenama i koncentracije vlasništva. Naime,  Europski parlament je u ožujku ove godine uputio zahtjev Europskoj komisiji za uspostavu jasnih i sveobuhvatnih kriterija za reguliranje trgovine poljoprivrednim zemljištem kako bi se osigurala jednaka pravila u skladu s europskim zakonodavstvom.

Studija Europskoga parlamenta o razmjerima nezakonitog prisvajanja obradivih površina u EU pokazala je kako je prisutan fenomen koncentracije poljoprivrednog zemljišta u rukama malog broja vlasnika te kupovine zemljišta od strane investicijskih, mirovinskih i drugih fondova, kao i banaka, osobito izražen u istočnom dijelu Europe.

straw bales 726976 480

Hrvatska zastupnica u Europskom parlamentu Marijana Petir napominje kako pitanje poljoprivrede i raspolaganja zemljištem nije samo pitanje konkurentnosti i pitanje gospodarstva. „U njegovu promišljanju trebaju se uzeti u obzir i socijalni, kulturni i drugi aspekti. Nacionalne politike moraju se zauzeti za rješavanje ovoga pitanja jer su neke Vlade namjerno pogodovale velikima, a na štetu malih obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava a jedan od najaktualnijih primjera je i slučaj Agrokor“, rekla je Petir. 

Petir smatra da prilikom kupovine ili zakupa poljoprivrednog zemljišta prioritet moraju imati OPG-i jer je to preduvjet kako bi mladi ostali živjeti na selu i kako bi sačuvali ruralni prostor od propadanja.

Komisija u svojim smjernicama napominje da države članice imaju pravo ograničiti prodaju poljoprivrednog zemljišta kako bi očuvale poljoprivrednu zajednicu i promicale održivu poljoprivredu, no to treba biti u skladu sa zakonodavstvom EU, osobito onim koji se odnosi na pravila o slobodnom kretanju kapitala.

tractor 371250 480

Smjernice su u skladu s praksom Suda Europske unije pri čemu je pitanje regulacije prodaje zemljišta u nadležnosti država članica. Prema pojašnjenju toga Suda, određena ograničenja prihvatljiva su pod određenim uvjetima: prethodna odobrenja nacionalnih tijela za stjecanje zemljišta; ograničenja veličine zemljišta koja se stječe; prava prvenstva koja određenim kategorijama kupaca omogućuju kupnju poljoprivrednog zemljišta prije nego što ih se proda drugima, intervencija države u cijene. Kupci koji uživaju ta prava mogu uključivati ​​poljoprivrednike, susjede, suvlasnike i državu.

Međutim, zakonodavstvo EU ne dopušta diskriminatorna ograničenja poput općih uvjeta stanovanja u određenoj državi kao preduvjet za stjecanje vlasništva nad zemljištem. Jednako su tako nezakonita i ograničenja na nerazmjerna prekogranična ulaganja. Na temelju sudske prakse naročito je nesrazmjerno zabranjivati tvrtkama kupnju, kao i zahtijevati bavljenje poljoprivredom kao preduvjet za kupnju.

Prijelazno razdoblje od sedam godina koje je Hrvatska izborila u pregovorima, a u kojem je zabranjeno prodavati poljoprivredno zemljište strancima, mehanizam je koji možemo koristiti do 2020. godine. Poljoprivredno je zemljište rijetka i posebna imovina koja zaslužuje posebnu zaštitu te su stoga neke države članice nametnule ograničenja za njegovu kupnju. U svibnju 2016. Europska komisija je od Bugarske, Mađarske, Latvije, Litve i Slovačke zatražila usklađivanje propisa s europskima jer su odredbe njihovih zakona koje su ograničavale pojedince ili tvrtke pri kupovini zemljišta smatrane diskriminatornima.

summer 2391348 480

  • 12
  • Lis

14. listopada u 17 sati održat će se 18. izbor najuzornije hrvatske seoske žene, i to u Karlovcu u Domu HV-a „Zrinski" (Ulica Marina Držića 4) u organizaciji udruge „Uzorne hrvatske seoske žene".

Na izboru će sudjelovati 14 kandidatkinja iz deset hrvatskih županija i Grada Zagreba. Zastupnica Petir pokroviteljica je ovog izbora drugu godinu zaredom, a za pobjednicu je osigurala put u Bruxelles te posjet Europskom parlamentu.

Izbor za najuzorniju hrvatsku seosku ženu održava se svake godine povodom Svjetskoga dana seoske žene koji se obilježava 15. listopada u onoj županiji iz koje dolazi prošlogodišnja pobjednica. Njegov je cilj promicanje vrijednosti i važnosti žene u ruralnim prostorima kako bi se afirmirala i podigla kvaliteta života, očuvala obitelj i sačuvala kulturna baština.

  • 10
  • Lis

Danas je u Europskom parlamentu održana radionica u sklopu programa LIFE (L’Instrument Financier pour l’Environnement - Financijski instrument za okoliš) kojim je supredsjedala voditeljica hrvatske EPP delegacije u Europskom parlamentu Dubravka Šuica uz talijanskog kolegu zastupnika Nicolu Caputa.  Radionica je održana s ciljem informiranja članova Odbora za okoliš, javno zdravlje i sigurnost hrane Europskog parlamenta i svih sudionika provedbe LIFE programa 2014-2020 o prvim rezultatima integriranih LIFE projekata. Također, stručnjaci su pokušali odgovoriti na pitanje kako novo izdanje LIFE-a pridonosi jačanju zaštite okoliša i borbe protiv klimatskih promjena na najučinkovitiji način. Na radionici su predstavljene i mogućnosti financiranja unutar LIFE programa kao i prioriteti do 2020. godine.

Podsjetimo, program LIFE je financijski instrument čiji je cilj doprinijeti zaštiti okoliša u državama i regijama diljem EU-a za borbu protiv klimatskih promjena i za promicanje bio-raznolikosti, poboljšanje okoliša, zdravlja i kvalitete života, promicanje održivog korištenja i upravljanja prirodnim resursima i otpadom, te podizanje razine svijesti za koje je predviđeno oko 3,5 milijardi eura za razdoblje od 2014. do 2020. godine. Nizom projekata, osmišljenih kako bi se olakšao prijelaz na kružno gospodarstvo, program “LIFE“ financirajući projekte ujedno čini i platformu za razvijanje i razmjenu najboljih primjera iz prakse u zaštiti okoliša.

U radionici su sudjelovali stručnjaci iz Europske komisije, Izvršne agencije za mala i srednja poduzeća, Europske investicijske banke (EIB) kao i predstavnici programa LIFE iz Njemačke, Poljske, Danske i Italije.

Zastupnica Dubravka Šuica naglasila je važnost uspješne provedbe LIFE projekta: „Iznimno mi je drago što se uz pomoć ovakvih projekata pridonosi zaštiti okoliša. Obuhvaćene su važne teme poput izvora energije, bioraznolikosti, upravljanja okolišem i informacijama, ublažavanja klimatskih promjena, prilagodbe klimatskim promjenama te klimatskog upravljanja. Osobno se zalažem se za bolju kvalitetu života građana koju ćemo postići budemo li se brinuli o okolišu, otpadu, kvaliteti zraka te ostalim elementima koji čine zdraviji okoliš”, izjavila je Šuica.

Podsjetimo, Republika Hrvatska kao najmlađa članica Europske unije se tek susrela sa LIFE programom prije četiri godine. Od 2013. do 2017. godine odobreno je 15 projekata za LIFE financiranje od čega su 4 projekta na kojima su hrvatski sudionici nositelji te još 11 projekata na kojima su hrvatski sudionici partneri. Uz povećanu apsorpciju odobrenih projekata, porastao je i broj prijava od strane hrvatskih organizacija. Vrijednost prijavljenih projekata  za 2017. iznosi oko 90 milijuna eura, gdje udio financiranja Europske unije iznosi oko 50 milijuna eura. Za usporedbu, prošle godine je taj iznos bio oko 38 milijuna eura. Stoga, iščekuju se optimistični rezultati implementacije LIFE programa u Republici Hrvatskoj i na tome također treba zahvaliti Ministarstvu zaštite okoliša i energetike, koje upravo putem LIFE programa vrši kontinuiranu izobrazbu zainteresiranih sudionika. 

  • 10
  • Lis

Nakon Brendaonice PLUS više ništa neće biti isto. 

 

Brendaonica PLUS je naprednija interaktivna radionica na kojoj ćete naučiti kako uspješno brendirati sebe ili svoj proizvod na društvenim mrežama uz stručno vodstvo dvoje iskusnih marketinških stručnjaka. Osim što ćete dobiti mnogo ideja za promociju vašeg brenda, u interaktivnim vježbama isprobat ćete alate za njihovu primjenu i korištenje. Pripremili smo vam program koji će biti prilično intenzivan i zahtjevan, ali ugodna atmosfera Bizkoshnice pridonijet će da se osjećate opušteno.

Brendaonica Zadar 5

Nakon 10 održanih radionica pod nazivom: 'ISKORISTI POTENCIJAL DRUŠTVENIH MREŽA ZA BRENDIRANJE SEBE ILI SVOG PROIZVODA' s oko 250 polaznika u Puli, Zadru, Rijeci i Zagrebu, BRENDAONICA se ponovno vraća u Zagreb, u malo izmijenjenom naprednijem obliku, namijenjenom pojedincima, malim i srednjim poduzetnicima te svima koji žele raditi na unaprjeđenju komunikacije svojeg brenda.

Brendaonica PLUS u Zagrebu, 14.10., 9 – 18h, Bizkoshnica, Zagreb (Ilica, 71)

Morena Milevoj, autorica i nositeljica projekta Brendaonice te dodala:  'Dugogodišnje iskustvo rada u području marketinških komunikacija kao i iskustvo u vođenju vlastitog modnog bloga s više desetaka tisuća pratitelja na društvenim mrežama omogućava mi savršeno razumijevanje mogućnosti i potencijala društvenih mreža kako za razvoj vlastite karijere tako i za razvoj poslovanja. Želja mi je svoje iskustvo, znanje i vještine podijeliti s polaznicima radionica.'

Uz Morenu Milevoj, predavat će i Tomislav Pancirov, stručnjak za digitalni marketing te lifestyle poduzetnik s bogatim iskustvom rada s najvećim klijentima u regiji: 'Osobni brend može imati puno veći utjecaj na poslovanje od klasičnog oglašavanja, alati koje trebate su besplatni, ali ih morate koristiti na pravi način. Nalazimo se u vremenu u kojem bloger ili YouTuber može imati veći utjecaj od neke korporacije. Morate prilagoditi komunikaciju u skladu s trendovima konzumacije sadržaja modernog potrošača. To je jedini način da opstanete.'

Brendaonica PLUS je namijenjena svima koji žele poboljšati vlastito poslovanje te povećati prodaju svojih proizvoda i usluga pomoću društvenih mreža ili organizacijama koje žele pružiti ovakav tip edukacije svojim korisnicima poput poduzetničkih inkubatora. Korist od sadržaja imaju svi koji nude neki proizvod ili uslugu, bilo da se radi o vlasniku apartmana za iznajmljivanje ili o osobi koja unutar tvrtke, obrta ili OPG-a vodi 'community management'. Svi koji se žele bolje i kvalitetnije predstaviti u digitalnom svijetu, bilo da se radi o 'freelance' fotografu, dizajneru nakita ili profesionalnom plesaču s ciljem povećanja angažmana i prodaje proizvoda i usluga. Također, svi koji su u potrazi za poslom, žele promijeniti posao ili pokrenuti vlastiti biznis te svi kojima su društvene mreže strast, hobi ili posao. 

Brendaonica Zadar 3

PROGRAM RADIONICE

8.45h - Registracija polaznika i dobrodošlica uz kavu i peciva.

9-11.00h

I. Kako maksimalno iskoristiti potencijal društvenih mreža za uspjeh vašeg brenda?

Kako postaviti ciljeve vaše strategije brendiranja? 
Kako upravljati vašim brendom na društvenim mrežama koristeći autentičan sadržaj?
Kako osmisliti 'brand statement' vašeg osobnog brenda, proizvoda ili usluge?

Interaktivna vježba kroz koju će polaznici osmisliti svoj 'brand statement'.

11-13.00h

II. Kako osmisliti učinkovit komunikacijski plan za vaš brend uz primjenu globalnih trendova?

Trendovi u digitalnom marketingu.
Kako učiti od najboljih te primijeniti primjere dobre prakse na svom vlastitom brendu?
Kako izraditi komunikacijski plan te doći do idealnog klijenta koristeći učinkovito vizuale?

13-14h Brunch.

14-16.30h

III. Povećajte doseg, prodaju i angažman na vašim digitalnim kanalima.

Kako iskoristiti maksimalno sve postojeće mogućnosti društvenih mreža?
Kako osmisliti ciljanu kampanju na Instagramu?
Kako pripremiti idealan plan promocije putem videa?

Interaktivna vježba putem koje će polaznici s besplatnim alatima koje imamo na raspolaganju isprobati neke od tehnika naučenih kroz teorijski dio radionice.

16.30-18h

IV. Kako se služiti blogovima te kreirati sadržaj prilagođen vašem targetu?

Kako usavršiti tehnike pisanja bloga u svrhu povećanja čitanosti i pronalaska na tražilicama (SEO)?
Kako osmisliti co-branding kampanju?
Influencer marketing.

Brendaonica Zadar 4

Svi polaznici Brendaonice PLUS dobivaju Potvrdu o pohađanju radionice te mogućnost sudjelovanja u privatnoj zajednici na Facebooku nakon radionice. 

Svi zainteresirani za Brendaonicu PLUS, mogu se prijaviti putem Google poveznice, a sve dodatne informacije možete potražiti putem emailom: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., ili na službenim Facebook stranicama, Instagramu, ili službenim internetskim stranicama Brendaonice

Stranica 4 od 31

HR News

HRnewHR logo

HR News je neovisni istraživački portal u vlasništvu fizičke osobe. Svi objavljeni članci činjenično su potkrijepljeni dokazima. Svaki autor osobno odgovara za iznesene neistine suprotno objavljenim Uvjetima korištenja i stavci o odgovornosti.

Web stranica HRnews.hr koristi kolačiće kako bi omogućili bolje korisničko iskustvo. Više o kolačićima. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice HRnews.hr kliknite na Slažem se