Međunarodni sajam turizma Place2Go u Areni Zagreb

03 Ožujak 2017

Ovogodišnji, 6. međunarodni sajam Place2Go održat će se od 17. do 19. ožujka u zagrebačkoj Areni te okupiti najviše izlagača do sada, njih više od 170 iz više od 20 zemalja svijeta, a očekuje se više od 15 tisuća posjetitelja.

Osnivačica i direktorica sajma Damjana Domanovac, iz zagrebačke tvrtke Place2Go, na konferenciji za novinare je naglasila kako je nakon prvih pet godina došlo vrijeme za novi i veći prostor, jer je i broj izlagača i popratnih događanja na sajmu svake godine sve veći, kao i broj posjetitelja koji dođu vidjeti ponudu destinacija i putovanja po Hrvatskoj i svijetu.

"Svake godine na Place2Go sajmu posjetitelje zapravo vodimo na put oko svijeta te omogućavamo i poslovno umrežavanje različitih partnera iz Hrvatske i svijeta kroz raznolike programe, prezentacije i radionice. Naša misija je popularizirati putovanja, bez obzira gdje i kada, bilo da se radi o vikend izletima, upoznavanju hrvatskih atrakcija ili odlascima u svijet u svako doba godine", istaknula je Domanovac, koja je i glavna urednica magazina Place2Go, koji osim u Hrvatskoj izlazi putem franšiza na još nekoliko stranih tržišta.

Zadovoljna je, kako kaže, što je jedna takva privatna inicijativa, uz dobar tim i potporu partnera, većinom iz privatnog sektora, pronašla mjesto na tržištu rastući svake godine po malo. Istaknula je i odličnu suradnju s kompanijom Turkish Airlines, a pogotovo s Gradom Zagrebom i Turističkom zajednicom grada Zagreba (TZGZ) koji ih prate od početka.

Naglašavajući važnost takvog sajma za turizam Zagreba, direktorica TZGZ-a Martina Bienenfeld je izdvojila ovogodišnji veći prostor sajma s više izlagača i publike, ali i jače B2B radionice za umrežavanje poslovnih partnera iz Zagreba i drugih dijelova Hrvatske s onima iz svijeta čemu je ove godine i posvećen prvi dan sajma, dok će druga dva biti otvoreni za široku publiku.

Među zemljama koje se ove godine na sajmu predstavljaju prvi put su Makedonije, Rusija i Italija, uz već one od prije poput Indonezije, Tajlanda, Kanade, Turske, Indije, Austrije, Njemačke, Velike Britanije, Belgije, Srbije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Mađarske, a na sajam se vraćaju i Tunis i Malezija.

Bit će tu i brojni hrvatski izlagači, hotelijeri, turističke agencije, regije i drugi, a novost je i studijski posjet sajmu i Zagrebu brojnih novinara iz svijeta odnosno iz nekoliko egzotičnih zemalja, Tajvana, Malezije, Japana, Koreje i Turske, što će, ocjenjuje Domanovac, pridonijeti i promociji cijele Hrvatske.

Pomoć u njihovom dovođenju daje kompanija Turkish Airlinesa, čiji je direktor za Hrvatsku Uğur Cantimur istaknuo važnost sajma za njihovo poslovanje jer im to pruža priliku približiti se potencijalnim i stalnim putnicima s novim destinacijama na koje lete ove godine, poput Sejšela, Zanzibara, Havane i drugih.

 

Autor: Agencije/HR News

HR News

Molimo Vas da se prilikom komentiranja članaka pridržavate Internet bontona, odnosno da poštujete tuđe mišljenje te da vam kritike budu konstruktivne. U komentarima je zabranjena samopromocija bilo koje vrste. Svako kršenje pravila komentiranja rezultirati će brisanjem komentara ili zabranom daljnjeg komentiranja.

HR News

HRnewHR logo

HR News je neovisni istraživački portal u vlasništvu fizičke osobe. Svi objavljeni članci činjenično su potkrijepljeni dokazima. Svaki autor osobno odgovara za iznesene neistine suprotno objavljenim Uvjetima korištenja i stavci o odgovornosti.

Web stranica HRnews.hr koristi kolačiće kako bi omogućili bolje korisničko iskustvo. Više o kolačićima. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice HRnews.hr kliknite na Slažem se