Gospodarstvo

  • 25
  • Svi

S7 Airlines, član globalnog zrakoplovnog saveza oneworld®, najavljuje otvaranje nove izravne linije od Pule do Sankt Peterburgu od 27. svibnja 2018. godine.

Od Pule do St. Petersburga bit će moguće letjeti jednom tjedno - nedjeljom. Letovi kreću iz Pule u 10:10 i stižu u zračnu luku Pulkovo u 14:20 po lokalnom vremenu. Povratni letovi kretat će u 07:05 i stizati u Zračnu luku Pula u 09:15. Letovi do Moskve prometovat će se modernim i udobnim zrakoplovima Airbus A319.

«S7 Airlines uvijek nudi svojim putnicima nove mogućnosti za udobna putovanja. Putnici iz Pule mogu rezervirati let do Sankt Peterburg, odakle će moći putovati u druge gradove unutar ponude ruta S7 Airlinesa. Putnici iz Sankt Peterburga uživat će u izravnim letovima prema Puli, pogodnim kako za odmor na plaži, tako i za one koji preferiraju putovanje namijenjeno posebnim izletima i aktivnim zabavama ", izjavio je Igor Veretennikov, glavni komercijalni direktor S7 Grupacije.

maxresdefault

Zrakoplovne karte se mogu kupiti na www.s7.ru putem iPhone aplikacije ili aplikacije za Android te u bilo kojem S7 prodajnom uredu. Također točne informacije o letu, rezerviracija i kupnja karata može se obaviti pozivajući Kontakt centar na 8 800 700-0707 (besplatno za Rusiju).

Danas S7 Airlines ima najnoviju i jednu od najmodernijih flota na ruskom tržištu zrakoplovnog prijevoza. Sve letove provode zrakoplovi vodećih svjetskih proizvođača.

S7 Airlines je među prvih 100 najboljih svjetskih zrakoplovnih tvrtki i treće mjesto u Istočnoj Europi, kako je naznačeno od strane mjerodavnog međunarodnog rejtinga Skytrax.

S7 Airlines je među prvih 5 najuglednijih ruskih tvrtki u 2017. godini, a četvrti među najpoželjnijim ruskim poslodavcima.
S7 Airlines dobitnik je nagrade za vodeću sigurnost u kategoriji "Sigurnost prijevoza: sigurni let ".
Zrakoplovni prijevoznik je član S7 Grupacije.
U 2017. godini članovi Grupacije prevezli su više od 14,2 milijuna putnika.

s7 airlines

  • 24
  • Svi

Izgradnja tvornice bilo gdje danas u Hrvatskoj, te pokretanje domaće proizvodnje, nosi gotovo utopijski prizvuk, posebice u hrvatskom gospodarskom krajobrazu koji je zaboravio kako izgleda ta vrsta investicije. No, upravo na nju se odlučila članica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra, Dina Vukičević (50) iz Vukovara. Zahvaljujući prijateljstvu s 45-godišnjom Litvankom Vilmante Markeviciene, poduzetnicom i inovatoricom koja je osmislila i kreirala ekološke, antialergijske i biorazgradive Gentle Day menstrualne uloške, krenula je međunarodna poslovna suradnja, a zatim i cijela "oluja poslovnih planova" kako za hrvatsko, tako i međunarodno tržište. A sve na temelju proizvoda, kojeg je kao rijetko do sada - inovativno unaprijedila i kreirala žena, za razliku od većine slučajeva kada su to činili muškarci

gentle day ulosci

- Vilmante Markeviciene, moja poslovna partnerica i vlasnica brenda te istoimene međunarodne tvrtke Gentle Day čije je sjedište u Chicagu, zahvaljujući praćenju inovacija na svjetskom tržištu, te primjenom istih u svom proizvodu - Gentle Day menstrualnim ulošcima, doživjela je veliki uspjeh na američkom tržištu zbog brojnih iznimnih karakteristika koje je implementirala u svoj proizvod i koje su žene s radošću dočekale. Povezala nas je želja da njezin izum, te moju prodavačko - poduzetničku aktivnost povežemo kako bi i u Europu donijeli ekološke, antialergijske i biorazgradive Gentle Day menstrualne uloške, s ciljem da ga i žene na ovom kontinentu upoznaju, posebice jer je iznimno tražen i rado korišten u SAD-u. S ideje krenula sam u realizaciju, za početak kroz prodaju i plasman Gentle day menstrualnih uložaka za Hrvatsku, te države regije, no planova je puno, uz ostalo i da ih sama proizvodim - opisuje Dina Vukičević, vlasnica tvrtke Gentle day Hrvatska.

S riječi na djela poduzetnica Dina Vukičević, brzo je prešla i kaže, sad se više ne zaustavlja. Na Dan žena 08. ožujka ove godine na Kongresu poduzetnica kojega je organizirao Virtualni ženski poduzetnički centar, prvi je puta sa svojim Gentle day timom predstavila ženama u Hrvatskoj menstrualne uloške koji su već "pokorili" svojim odlikama i kvalitetama američko tržište.

- Od prvih industrijskih higijenskih uložaka, proizvedenih u SAD-u prije 122 godine, koje su većinom kreirali muškarci, napokon je došlo vrijeme da taj posao preuzmu žene. I to mi je bila prva misao kada sam promišljala što i kako napraviti za početak s Gentle day ulošcima za hrvatsko tržište. Kad smo ih predstavili prvi puta ove godine 08. 03. na Kongresu poduzetnica u Zagrebu, baš simbolički na Dan žena, kad sam vidjela sve te pozitivne dojmove i impresije žena na naš proizvod znala sam da tu ne smijem stati, nego da trebamo krenuti dalje. Iz prodaje u proizvodnu, što više od hrvatskih sirovina te što više uz pomoć hrvatske pameti i znanja - jasna je o svojim poduzetničkim planovima Dina Vukičević.

To u prvom redu za ovu poduzetnicu znači samo jedno - gradnju i otvaranje tvornice u Vukovaru gdje živi s 21-godišnjom kćerkom Miriam, studenticom trgovine na vukovarskom Veleučilištu Lavoslav Ružička, uz supruga Aleksandara Vukičevića (48), koji je u Gentle day timu zadužen za logistiku. Dio Gentle day tima je i brand menadžerica, Vukovarka Jelena Fabijanac (31), a pravu ekipu tek s početkom gradnje tvornice planiraju "oformiti" za velike planove i njihovu realizaciju.

- Očekuje nas puno posla jer pred nama je velika inovacija koju za ovo tržište tek treba predstaviti i kupce upoznati, u prvom redu žene, jer Gentle day čini veliki napredak u higijeni za vrijeme mjesečnog ciklusa, zdravstveno su iznimno prihvatljivi, imaju veliku moć upijanja, u potpunosti su napravljeni od prirodnih materijala, pa nema alergija niti neželjenih posljedica. Kako sam građevinska tehničarka po struci, s dva desetljeća poduzetničkog staža, smatram da je sasvim logičan izbor aktivnosti bio da osim prodaje idemo i na proizvodnju u vlastitoj tvornici. U njoj ćemo prioritet prilikom zapošljavanja dati ženama koje su dugo godina nezaposlene, te ukoliko su bez posla i ujedno starije od 40 godina jer će im to biti prilika da da odu s burze rada - najavljuje direktorica tvrtke Gentle Day.

gentle day ulosci3

Zanimljivo kako je ideju o otvaranju tvornice u Vukovaru imala prije par godina, no ističe, da tržište tada nije bilo spremno za ovaj revolucionarni proizvod kojega je osmislila žena.

- Zapravo smo ispitivali tržište koje, čini se, prije nekoliko godina kada smo prvi puta krenuli u "Gentle day" akciju, nije bilo spremno prihvatiti proizvod. No ipak, s godinama smo svi postali ekološki osvješteniji, pa smo se 2016. opet vratili ekološkim ulošcima jer su u svom sastavu od osam slojeva - svi su biorazgradivi. Osnovni materijal je stopostotni pamuk u koji je utkan mineral turmalin. On u dodiru s kožom i toplinom stvara negativne ione - a oni pak sprečavaju razmnožavanje bakterija i neugodan miris, ublažavaju bolove i stvaraju osjećaj ugode. Bioželatina ima veliku moć upijanja i uložak se može koristiti čak osam sati prije negoli ga je potrebno promijeniti. Jedan uložak, zapravo zamjenjuje tri do četiri uobičajena uloška. Gornji sloj je mekan i uvijek suh, a donji sloj je izrađen od prozračnog gorteksa koji koži dopušta da diše. Posebnost je ovih uložaka u odnosu na klasične napravljene od umjetnih materijala (kojima za razgradnju treba i stotinjak godina), da se u prirodi razgrađuju već za desetak sati, a kako želatina nije životinjskog nego biljnog podrijetla, Gentle Day ulošci su i potpuno veganski proizvod. I vjerujemo uskoro s naznakom Made in Croatia - naglašava Dina Vukičević.

Gentle day ulošci u Hrvatskoj se zasad mogu kupiti putem web shopa i to kroz tri vrste proizvoda: svakodnevni (u pakiranju je 30 komada), dnevni (s 10 komada) i noćni (osam komada) za mjesečnicu. 

  • 10
  • Svi

Dvadesetčetverogodišnji Ivan Gašić iz Beketinaca u Osječko-baranjskoj županiji prema odluci stručnog prosudbenog povjerenstva pobjednik je Natječaja za izbor najboljeg hrvatskog mladog poljoprivrednika koji treći put zaredom organizira hrvatska zastupnica u Europskom parlamentu i ambasadorica projekta za Hrvatsku Marijana Petir dok je Stipe Vuletić pobjednik prema izboru čitatelja Jutarnjega lista, medijskog pokrovitelja projekta.

Ivan Gašić se na svom obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu u Beketincima u Osječko-baranjskoj županiji bavi proizvodnjom i preradom kravljeg mlijeka. Godišnje proizvode 200 tisuća litara mlijeka dok 36 tisuća litara preradi u sir. Mlijeko s Gašićeve farme nosi oznaku „mlijeko hrvatskih farmi“, a svoje proizvode plasira manjim dijelom u lokalne restorane, dok ih velikim dijelom prodaje na kućnom pragu i na sajmovima.

„Čestitam pobjedniku, ali i svim sudionicima natječaja. Svi oni svojim inovativnim, kreativnim i održivim projektima bude nadu u bolju budućnost hrvatske poljoprivrede“, rekla je zastupnica Marijana Petir te dodala kako su ti mladi ljudi ponos Hrvatske jer su u teškim vremenima kada njihovi vršnjaci napuštaju Hrvatsku u potrazi za boljim životom, odlučili „zasukati rukave“ te vlastitim primjerom pokazati da se svaki trud isplati.

Tome je dokaz i Ivan koji zbog veće potražnje za plasmanom sireva u planu ima proširivanje kapaciteta sirane kako bi sveukupnu proizvodnju mlijeka mogao pretvarati u mliječne proizvode. Na svom OPG-u najbolji hrvatski mladi poljoprivrednik proizvodi i hranu za svoju stoku - uzgaja tritikal, kukuruz, lucernu, suncokret, ječam i pšenicu. Sirutka, glavni nusproizvod proizvodnje sira se odvaja u posebne spremnike i otprema za hranidbu crnih slavonskih svinja čime su pokriveni i ekološki aspekti projekta.

Najbolji hrvatski mladi poljoprivrednik Ivan Gašić u listopadu 2018. predstavljat će Hrvatsku na petom izboru za najboljeg mladog poljoprivrednika/cu u Europskoj uniji koji organizira Klub zastupnika Europske pučke stranke (EPP), najjače političke grupacije unutar Europskog parlamenta čija je Petir članica.

Zdenko Matak, član Uprave Erste banke, koja je glavni sponzor natječaja pobjedniku je uručio ček od 15 tisuća kuna, a zastupnica Petir, kao organizatorica i ambasadorica projekta za Hrvatsku, osigurala je put u Bruxelles za nositelje deset najboljih projekata, kao i njihovo sudjelovanje na 5. Europskom kongresu mladih poljoprivrednika u Bruxellesu.

Projekt Ivana Gašića bio je najbolji među 26 pristiglih prijava na natječaj otvoren od 1. do 31. ožujka 2018. prema ocjeni stručnog prosudbenog povjerenstva u sastavu: Zoran Grgić, dekan Agronomskog fakulteta u Zagrebu i predsjednik Hrvatske agronomske komore, Krunoslav Zmaić, dekan Poljoprivrednog fakulteta u Osijeku, Marijana Ivanek-Martinčić, dekanica Visokog gospodarskog učilišta iz Križevaca, Mladen Jakopović, predsjednik Hrvatske poljoprivredne komore, Božica Marković, direktorica Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo Hrvatske gospodarske komore, Jan Marinac, predsjednik Hrvatske udruge mladih poljoprivrednika, Vlatko Grgurić, urednik i voditelj emisije Plodovi zemlje te Zlatko Šimić, novinar Jutarnjeg lista.

Svečano proglašenje pobjednika održano je jučer na Dan Europe u Muzeju Mimara u Zagrebu, a na njemu je kao poseban gost na poziv zastupnice Petir sudjelovao i Jannes Maes, predsjednik Europskog udruženja mladih poljoprivrednika (CEJA). Najboljim hrvatskim mladim poljoprivrednicima putem video linka obratio se i povjerenik Europske komisije za poljoprivredu i ruralni razvoj Phil Hogan, koji je i sam sudjelovao na prošlogodišnjem proglašenju, te austrijska savezna ministrica održivog razvoja i turizma Elisabeth Koestinger.

Događaj se nastavlja poljoprivrednom konferencijom i panel raspravom o mladim poljoprivrednicima i EU fondovima na kojoj sudjeluju hrvatska zastupnica u Europskom parlamentu Marijana Petir, ministrica regionalnog razvoja i fondova Europske unije Gabrijela Žalac, Ivan Gašić, najbolji hrvatski mladi poljoprivrednik, Zoran Grgić, dekan Agronomskog fakulteta u Zagrebu i predsjednik Hrvatske agronomske komore, Krunoslav Zmaić, dekan Poljoprivrednog fakulteta u Osijeku, Marijana Ivanek-Martinčić, dekanica Visokog gospodarskog učilišta iz Križevaca, Vlado Čondić Galinčić, savjetnik izvanrednog povjerenika Agorokora za poslovnu grupu poljoprivreda.

Čestitamo!

  • 10
  • Svi

Simbolično paljenje Američkog cvrčka

P5090013

Fitoplazma ili Zlatna žutica ili američki cvrčak, kako je još nazivamo, opaka je bolest vinove loze koja proteklih godina opasno prijeti hrvatskim vinogradima, i gotovo da nema vinogradarskog područja u Hrvatskoj koje nije zahvatila. Jedini način da se širenje ove opake bolesti vinove loze spriječi jest krčenje i spaljivanje zaražene vinove loze.
Iz tog su razloga danas prijepodne u Brezničkom Humu boravili predstavnici Ministarstva poljoprivrede i fitosanitarni inspektori, pod čijim je nadzorom uništena i spaljena zaražena vinova loza iz vinograda Brezničkog Huma i Hrašćine ukupne površine 4,5 hektara.

P5090089
U nazočnosti domaćina - načelnika dviju općina Zorana Hegedića i Branka Tukača, u ovu prvu takvu organiziranu akciju spašavanja vinograda od Zlatne žutice uključila se i likovna udruga ATCO iz Slavonskog Broda, koja za izradu svojih skulptura koristi stare trsove. U borbi protiv ove bolesti vinove loze likovnjaci su pružili podršku kolegama vinogradarima simboličnim spaljivanjem skulpture tzv Američkog cvrčka, ukazujući tako na potrebu zaštite mladih nasada vinograda od Zlatne žutice koja u protivnom prijeti uništiti hrvatske vinograde.

  • 04
  • Svi

Na najvećem sajmu poslova, Job Fairu, koji se održava na Fakultetu elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu 23. i 24. svibnja, ove godine sudjelovat će 101 poduzeće iz 14 različitih industrija.

U 2018. godini to su:

2e Systems d.o.o.

ABS SISAK d.o.o.

ADB Safegate Graz- Austria

Addiko Bank d.d.

Agent Cash Ltd

ALTEN

Amazon

Amphinicy

Asseco SEE d.o.o.

A.T. Kearney Management Consulting S.R.L. Podružnica Zagreb

AVL-AST

Axilis d.o.o.

BVS Industrie-Elektronik GmbH

Byte Lab Grupa d.o.o.

CET - Cutting Edge Technologies.

C&I

CloudSense

Comminus

Cosylab

CROATIA osiguranje

Croteam

CROZ

CS Computer Systems

Degordian

EBCONT enterprise technologies

ecx.io

Ekobit

EMAKINA.HR d.o.o.

Enterwell d.o.o.

Envox Lab d.o.o.

Ericsson Nikola Tesla d.d.

Ernst & Young Savjetovanje d.o.o.

Erste&Steiermärkische Bank d.d.

Financijska agencija - FINA

Five

GDi

Gideon Brothers d.o.o.

GIS Cloud d.o.o.

GlobalLogic d.d.

GrafikNET d.o.o.

HR PRO d.o.o.

Hrvatska Lutrija

Hrvatski operator prijenosnog sustava (HOPS)

HT Grupa

IN2

INETEC Institut za nuklearnu tehnologiju

INFIGO IS d.o.o.

Infineon Technologies Austria

INFINUM

Infobip

InfoDom

INNOVEZ d.o.o.

INsig2

Jane Street Europe

Jungheinrich Systemloesungen GmbH

KING ICT

Koios savjetovanje d.o.o.

Krones AG

LED Elektronika

Lemax

LIBUSOFT CICOM

LOGICDATA Electronic & Software Entwicklungs GmbH

Memgraph d.o.o.

Microblink

Microsoft

minus5

Mireo

Mobilisis

Montelektro d.o.o.

mStart

Nanobit

NEOS

Netgen d.o.o.

Odašiljači i veze d.o.o.

Oradian d.o.o.

Palantir Technologies

Photomath d.o.o.

Poslovna inteligencija d.o.o.

RASCO d.o.o.

ReversingLabs d.o.o.

Rimac Automobili

Sartura

Sedam IT

Sofa IT d.o.o.

Span d.o.o.

STRABAG d.o.o.

Stype CS

Styria medijski servisi

SysKit

Tagit Solutions (Tagit Adriatica d.o.o.)

Tele2 d.o.o.

Telegra Solutions

TIS OIS

Trikoder

Undabot

Verso Altima grupa

Vertiv

VIPnet

Visage Technologies

Xylon

Zagrebačka banka d.d.

Poslodavci će se tijekom dva dana sajma studentima i svima onima u potrazi za poslom predstaviti putem štandova i prezentacija. Novost je da od ove godine poslodavci za posjetitelje organiziraju radionice, a bit će organiziran i Loosen Up Party namijenjen neformalnom povezivanju poslodavaca i posjetitelja sajma uz kviz znanja i brojne koktele.

  • 03
  • Svi

U 2018. odlučili ste otvoriti vlastiti biznis, poboljšati postojeći ili unaprijediti poslovanje?

Dosta vam je traženja informacija i brige radite li sve kako treba?

Edukacija za poduzetnike 21 sitnica koju bih volio da mi je netko rekao kada sam krenuo u biznis osmišljena je kao:


- jednodnevna, intenzivna edukacija
- konkretna
- s puno primjera, malo teorije
- nephodna za sve koji žele voditi svoje poslovanje prema pravilima i noću mirno spavati.


Biti poduzetnik je dovoljno teško, a još je teže kada morate sami istraživati i sakupljati informacije za koje niste ni znali da postoje ili saznate tako da platite kaznu. Izabrali smo 21 temu koje pokrivaju najčešća pitanja poduzetnika. Seminar je napravljen tako da u jednom danu naučite sve "sitnice" koje će Vam olakšati vođenje tvrtke i smanjiti mogućnosti grešaka i potencijalnih kazni.


Iz sadržaja:

1. Kako izvući novac iz tvrtke - legalno i jednostavno

2. Troškovi reprezentacije - koga možete počastiti večerom, kome i koliko možete dati poslovni poklon?

3. Zaposlenik=direktor=vlasnik? Kao poduzetnik najvjerojatnije ćete biti u sve tri funkcije. Jako je važno znati prava i obveze svake od njih.

4. Porez na dodanu vrijednost (PDV) - da li ući odmah u sustav PDV-a ili ne, kako to sve funkcionira u praksi i zašto moramo platiti PDV iako nama još nisu platili?

5. Pozajmice tvrtki i obrnuto

6. Kako zaposliti ili otpustiti radnika - većina poslodavca gubi na sudu u sporu s radnicima samo zato jer ne slijede procedure prilikom otpuštanja radnika.

7. Korištenje privatnog automobila u poslovne svrhe i obrnuto - koju sve dokumentaciju morate voditi kako ne biste imali probelma u poreznom nadzoru.

8. Obračun plaće, neoporezivi iznosi koje možete isplatiti, povrat poreza, troškovi prijevoza

9. Ugovor o djelu, autorski ugovor - kada se mogu koristiti a kada se nikako ne smiju koristiti?

10. Amortizacija - što je to i zašto je važno razumjeti način na koji se naša dugotrajna imovina amortizira?

11. i 12. Račun dobiti i gubitka i bilanca - financijski izvještaji koje potpisujete i za koje ste odgovorni, kako nastaju, što prikazuju, čemu uopće služe?

13. Kako naplatiti dug - praktični savjeti kako se osigurati od neplaćanja i što konkretno napraviti kada vam ne žele platiti

14. Avansna plaćanja i naplata - želite da vam plate unaprijed? Može, no onda imate i određenih obveza koje morate ispuniti.

15. Troškovi edukacije zaposlenika - vjerovali ili ne država i dalje daje određene olakšice za obrazovanje zaposlenih. Šteta što ih vrlo malo poduzetnika koristi.

16. Putni nalozi - kada i kako ih napisati da bi bili ispravni. Koje sve troškove pokriva dnevnica.

17. Poslovanje s inozemstvom - razlike u odnosnu na domaće poslovanje, dodatne evidencije koje trebate voditi i razlike između poslovanja s EU i trećim zemljama.

18. Najam poslovnog prostora od fizičke osobe - ukoliko ćete prijaviti sjedište tvrtke u svom privatnom stanu morate jako paziti na ovih nekoliko "sitnica".

19. Inventura, manjkovi, opraštanje dugova - jednom godišnje morate napraviti popis sve imovine i obveza međutim što ako više n

20. Dodatne knjige i evidencije koje biste morali voditi - kazne su velike pa je bolje ne riskirati.

21. Donacije - nakon što zaradite svoj prvi milijun (a i prije) slobodno donirajte dio novaca u dobrotvorne svrhe.


Seminar JE namijenjen: poduzetnicima početnicima koji tek kreću u svoj biznis, ali i onima koji žele znati kako poslovati ispravno, a ne mogu sve saznati od svog računovođe.

Seminar NIJE namijenjen: onima koji planiraju pokrenuti svoju tvrtku za godinu-dve budući se zakoni dosta mijenjaju :(

224

 

 

 

Edukaciju je pripremio i vodi već više od 8 godina Gordan Horbec, diplomirani ekonomist, vlasnik i voditelj računovodstvenog servisa Opulento te urednik portala Imamnovac.com.

"Gordan mi je otklonio strah od pokretanja firme. Njegov seminar je vrlo strukturiran i razumljiv, dozvoljava interakciju i diskusije, i vrijedi puno puno više nego što košta. Prije seminara nisam znao ništa o predavaču; nisam imao pojma da ima svoju računovodstvenu firmu. Ali je već prije prve pauze bilo jasno da je čovjek od integriteta i da govori iz ogromnog iskustva, pa kad sam povezao dva i dva, tu sam pauzu iskoristio da mu kažem “želim da ti budeš moj računovođa”. Ako vam se po glavi mota ideja o otvaranju svoje firme, i čuli ste/pročitali da ovaj seminar postoji - nemate što razmišljati, ne smijete si dozvoliti da ga preskočite." Daniel Kašaj, vlasnik tvrtke UX First i jedan od preko 550 polaznika edukacije.

Uštedite vrijeme i trud koji vam je potreban da sakupite sve informacije i znanja koje možete saznati u jednom dan i na jednom mjestu!

Edukacija traje od 9:30 do 18:30 u subotnjem terminu - 5.5.2018.


U cijenu edukacije uračunat je i priručnik te ručak i kava.

Ne propustite ovu iznimnu priliku za pohađanjem edukacije na području Istre i Rijeke.

Više informacija potražite na:
edukacija.opulento.hr

Mjesto održavanja: ulica Radmile Matejčić, Rijeka

Termin održavanja: 5.5.2018. (subota) od 9:30 do 18:30


Prijave se vrše putem ovog linka: PRIJAVA ili na mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.,


U slučaju problema s prijavom nazovite na 098/820-857.



Komentari polaznika

Obavezna edukacija za sve koji namjeravaju krenuti u poslovni svijet. I sam sam je završio prije tri godine, prije otvaranja NH MEDIA Enterprises. U srednjoj školi ekonomiju i financije nisam imao. Ne znam kako bi mi bilo da nisam prije suradnje s Gordanom čuo i saznao sve što mi je trebalo kako bih krenuo u svijet poslovanja. Baš iz tih razloga, toplo preporučam svim svojim prijateljima i pratiteljima ovaj NEOPHODAN seminar na kojem ćete saznati odgovore na sva vaša pitanja vezana uz pokretanje vlastitog biznisa u HR!

Nenad Hervatin, NH MEDIA ENTERPRISES

HR NEWS PORTAL

Meni kao kadru strogo tehničke naobrazbe (strojarstva) i nultog obrazovanja na područjima ekonomije, financija a najmanje na području poduzetništva, ovakav seminar je definitivno otkriće i svakako izvrstan izvor korisnih i hvalevrijednih informacija. Neznam dali uopće i postoje slični seminari koji bi u tako kratkom periodu dali tako mnogo potrebnih i važnih savjeta za vođenje tvrtke ili obrta. Isti su primjenjivi odmah u praksi i neznam kako sam uopće i mogao bez njih voditi tvrtku i biznis. Ne mogu a ne spomenuti tvoje strpljivo, stručno i izuzetno kvalitetno izlaganje koje je istovremeno prilagođeno svim polaznicima. Seminar i predavanje su bili stvarno pravi užitak i zbog toga ih s razlogom preporučujem svima.
Veselim se i bilježim za svaku novu “sitnicu“ ovakvog tipa. Keep up the good work!
N.K. (34 g.), poduzetnik, vlasnik tvrtke.

Na tvoj tečaj 21 sitnica sam došla prekasno jer sam tada već otvorila obrt, ali puno prerano na iskustvo i znanje koje sad imam. Ipak od pustih edukacija i ostalih događanja na kojima sam bila kao friški poduzetnik, izdvojila bih tvoju kao NAJBOLJU i NAJKONKRETNIJU.
Dobrila Delonga www.delonga-dizajn.hr

Vrijeme je proletjelo, informacije su bile stručne i vrijedne, diskusije zanimljive, a poznanstva koja smo stekli mogu se razviti u suradnju i ugodno druženje i ubuduće. Seminar svakako preporučam svakom poduzetniku-početniku prije pokretanja posla jer pruža iscrpne odgovore na baš sva ona pitanja s kojima se svi susretnemo u tom izazovnom vremenu. Također i poduzetnici koji neko vrijeme već vode svoju tvrtku mogu čuti korisne savjete.
Poticajno u svakom smislu! Hvala!
Diana Pečkaj Vuković
Jupiteriana d.o.o.


Ovo je jedan od onih rijetkih seminara koji vrijede svake kune i čija svrha i korist nije samo u networkingu nego i u usvajanju konkretnih znanja. Seminarsko gradivo obiluje bitnim, dobro strukturiranim, i iznimno korisnim informacijama za sve one koji se namjeravaju ili već bave bilo kojim oblikom poduzetništva. Kompetencija i opušten pristup predavača popraćen mnogim stvarnim primjerima te visoka doza interakcije s polaznicima (male grupe) umnogome doprinose da se mnoštvo informacija lakše razumije i zapamti, a s obzirom da je riječ o podacima koji će vam dobro doći čak i ako ne planirate osnivati svoju tvrtku, seminar bih uistinu svima preporučio.
Josip Filipović,
osnivač Darujmo.net portala

Bez pretjerivanja najkorisnija edukacija u posljednjih nekoliko godina. Ulaz u malo poduzetništvo nalazi se na više mjesta, jedan je preko vaše ideje, drugi u iskustvu, a treći sigurno u korisnim informacijama. Gordan mi je približio sliku poduzetnika kakav bi on trebao biti. Izvrstan stil prezentacije, uvjeti rada - izvrstan prostor, dobra organizacija, jako korisno .. vrijeme je proletjelo ... Hvala Gordan.
Mirjana Fijolić, marketing i PR,
www.mojbiz.com

Da, mogu reći da mi je seminar bio izuzetno koristan. Iako sam u vlastitom biznisu vec 9 godina, dio informacija koje sam tu saznao su mi potpuno nove (a nije da sam bio ispod kamena tih 9 godina, već kod nas nitko ne daje informacije, a država podrazumijeva da poduzetnik poznaje sve zakone i pravila). Drugi dio informacija mi jest poznat, ali sam nažalost to svoje znanje sakupljao kroz praksu godinama (kod nekih stvari se i opekao pa naučio na ružan način) pošto kad sam ja kretao u biznis nisam imao nekog da mi u jednom danu prenese 21 "sitnicu" :-)
Marko Radelić
Logit internet usluge d.o.o.

  • 02
  • Svi

Učinkovito upravljanje vremenom je preduvjet za uspjeh u svim područjima života i rada.

Ako ne upravljamo vremenom, ne upravljamo ni s ostalim čimbenicima uspjeha.

Vrijeme je najvrjedniji resurs.
Svi imamo isti broj sati dnevno, ali učinci mogu biti potpuno različiti. O čemu to ovisi?

Zvuči li vam poznato?
- Dan mi je prekratak.
- Nikako da stignem obaviti najvažnije stvari.
- Ne mogu nikada naći vremena za sebe.
- Ne znam što ću prije.
- Stalno kasnim s obvezama.

Ako ste izrekli barem i jednu gore navedenu izjavu, očito je da imate problema upravljanja s vremenom.

Problemi s vremenom mogu biti sljedećeg karaktera:
- ne znate se organizirati u okviru raspoloživog vremena,
- raspoloživo vrijeme ne koristite na učinkovit način za pojedine aktivnosti,
- raspoloživo vrijeme za važne aktivnosti vam je nedovoljno.

Da bi bili učinkoviti i zadovoljni kako koristite vrijeme u svom životu morate imati specijalistička znanja, vještine i ponašanja (kompetencije) koja vam to omogućavaju.
Upravljanje vremenom je vještina koja se mora učiti.
Nema osoba koje su prirodni talenti za upravljanje vremenom.

A što je ustvari upravljanje vremenom (Time management)?

Upravljanje vremenom su sustavna znanja, vještine i ponašanja koja uče kako učinkovitije koristiti vrijeme, kako postići bolje rezultate sa što manje utrošenog vremena.

Kako doći do potrebnih znanja i vještina za učinkovitije upravljanje vremenom?
- Da sami proučavate problematiku upravljanja vremenom i stječete potrebna praktična znanja i vještine.
- Angažmanom poslovnog i/ili osobnog trenera koji će vam pomoći da budete uspješniji u korištenju vašeg vremena

clock 163202 1280

Činjenice

Kada na Google-u potražimo sadržaje pod pojmom "time management" dobijemo 4.190.000 izvora informacija o upravljanju vremenom, a pod pojmom "upravljanje vremenom" dobijemo 58.500 izvora informacija o upravljanju vremenom.

Što je za vas realnije: Da sami otkrivate suštinu upravljanja vremenom ili da potražite pomoć stručnjaka?

Cjelokupno područje upravljanja vremenom je pokriveno s 38 tema.

Evo ih nekoliko: alati za planiranje vremena, delegiranje, kradljivci vremena, liste, "sastanak sa samim sobom", "ne", planiranje, prioriteti, samodisciplina, sastanci, rokovi, fokus, urednost radnog mjesta, pravilo 80/20, samodisciplina, Abilene paradoks, ravnoteža u područjima života, vođenje bilješki, vremenski okviri, ...

Za uspjeh je ključno sljedećih pet tema (područja djelovanja) upravljanja vremenom:
- Fokus: Bacimo sat i kupimo kompas!
- Prioriteti: Što je sada najvažnije da se učini?
- Delegiranje: Kako uspješno prenijeti poslove na druge osobe?
- Sastanak sa samim sobom: Naš najvažniji sastanak.
- Planeri: Planiranjem smanjujem potrebno vrijeme za provedbu potrebnih aktivnosti.

Vrijeme, znanje i sastanci čine "meke resurse" i osnovni su pokretači za postizanja izvrsnosti primjenom Modela univerzalne izvrsnosti – MUI © 2007.
Pojam "meki resursi" su inovativan element u postizanju izvrsnosti.

Pitanja - crtice koja potiču vještinu upravljanja vremenom

1. Pravite li dnevne planove za svoje aktivnosti?
2. Koji su Vaši sadašnji prioriteti?
3. Odgađanje je obećanje koje još nije izvršeno.
4. Planiranje je ključan kamen temeljac upravljanja vremenom.
5. Reći "ne" je često vrlo korisno i ugodno.
6. Predugi sastanci ne donose učinkovite rezultate. Izbjegavajte ih.
7. Upravljati vremenom ne znači napornije raditi, nego raditi mudrije.
8. Iskazivanje preciznog roka za izvršavanje nekog zadatka sprječava odgađanje.
9. Cijenite li svoje vrijeme?
10. Imate li jasnu svrhu zašto s nekim razgovarate telefonom? Pogotovo tako dugo i učestalo!

Izreke o vremenu

1. Ništa nije vrjednije od ovog dana. (Goethe)
2. Jedina stvar koju se ne može reciklirati je izgubljeno vrijeme.
3. Izgubljeno vrijeme se ne može nadoknaditi. (Chauser)
4. Dio našeg vremena nam ukradu, dio izmame od nas,
a dio koji ostaje neprimjetno se izgubi. (Seneca)
5. Svanut će novi dan bez obzira ustao ti ili ne. (John Ciardi)
6. Uvijek imamo dovoljno vremena ako ga koristimo na pravi način.
7. Danas se neće nikada ponovo desiti. Nemojte ga utrošiti na krivi početak
ili da uopće ne počne. Niste rođeni za promašaje.
8. Ne pokušavajte previše odjednom.
9. Čovjek koji može upravljati svojim vremenom, može upravljati gotovo svime.
10. Nema boljeg vremena od sadašnjosti.

Praktikum

Posvetite minimalno jedan sat tjedno na stjecanje novih znanja, vještina i ponašanja iz područja upravljanja vremenom. Vrijeme uloženo u ove aktivnosti će vam se višestruko isplatiti.

Zaključak
Upravljanje vremenom je ključna meka vještina (soft skill) za postizanje izvrsnosti kod pojedinaca i svih oblika zajedništva (grupe, organizacije i zajednice).
Ako smo češće prezauzeti i ne ispunjavamo svoje obveze uz prisutno nezadovoljstvo, moramo žurno poduzeti mjere za stjecanje vještina učinkovitijeg upravljanja vremenom.
Rijetko kada nam za taj naum neće trebati stručnjak za upravljanje vremenom.
Potražimo ga jer to je uvijek dobitna strategija.

---

Članak je pisan prema elementima Modela univerzalne izvrsnosti – MUI, cjelovitom modelu za postizanje izvrsnosti na univerzalan način bez obzira na vrstu problematike i korisnike (pojedinac, grupa, organizacija ili zajednica)
Model je cjelovito prikazan u knjizi MUI KNJIGA ZA USPJEH.

Autor teksta:
Milan Grković
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
+385 99 280 4210

  • 30
  • Tra

Kako razvijati karijeru u prodaji? Što čini dobru prodajnu strategiju? Kako iz Zagreba prodavati u Brunejima, Chicagu ili Komorosu? To su samo neka od pitanja na koja su odgovarali panelisti prvog zagrebačkog Sales foruma u organizaciji Mediatoolkita prošli tjedan. O tome što čini prodavača i kako se isprofilirati kao vrhunski prodavač u IT ili Saas industriji govorili su vrhunski stručnjaci koji su se isprofilirali u prodajnoj branši kao top lideri a danas educiraju i rade na nekim od najzahtjevnijih pozicija u različitim poslovnim okruženjima u zemlji i inozemstvu.

"Prodaja i prodavači su često na nezasluženo lošem glasu. Moguće je biti uspješan u prodaji i bez previše gela u kosi, nasilnog nastupa i svih ostalih negativnih stereotipa koji okružuju prodavače. Dapače, tipični stereotipi su danas prototipi lošeg pristupa prodaji" istaknula je Sanda Piragić koja vodi prodajni tim u Infobipu. diplomirala je na Ekonomskom fakultetu, smjer organizacije i menadžmenta te nastavila svoje obrazovanje i postala INNLP practitioner and business coach. Nakon studentskih poslova u telekomunikaciji, 2011. je počela raditi za Infobip na poziciji Sales Managera te više puta napredovala do pozicije Sales Team Leadera za područje istočne Afrike, Kenije i Ugande.

Tanja Matošević je Enterprise Sales Manager u Agriviju. Diplomirana je ekonomistica, koja se Agrivi timu pridružila prije gotovo dvije godine. Zadužena je za strateške projekte, ali i koordinaciju prodajnog tima. Tanja se super snašla u odjelu prodaje i voli to što radi iz puno razloga, ali najviše zbog timske dinamike i uvijek prisutnih izazova. Na panelu je istaknula kako su krajnji korisnici s kojima radi često vrlo jednostavni poljoprivrednici pa je za uvođenje novih tehnologija potrebno mnogo strpljenja i objašnjavanja. Njezina je tajna uspjeha u upornosti, ali i odličnim komunikacijskim vještinama kojima pristupa svim sudionicima prodajnog procesa. Od ideje do proizvoda i njegove primjene.

Marko Kovač je CPO Repsly Hrvatska. Inženjer računarstva i poduzetnik. Voli puno puta prodati jednom napisan softver. Kad ne radi, hoda ili trči po planinama. I njegov prodajni put krenuo je od jednostavne ideje. Na panelu je istaknuo kako nikad nije ni sanjao da će biti lider u prodajnom timu. Početna ideja bila je samo plasirati proizvod na online platformu kako bi ga korisnici sami počeli tražiti. no, zakoni uspješne prodaje iziskivali su sve više vremena i angažmana te je ubrzo počeo zapošljavati ljude i razvijati prodajne timove u Americi gdje i danas posluje s golemim uspjehom na velikom tržištu.

Petar Ćuk vodi prodajni tim u Mediatoolkitu. Kao prvi zaposleni u prodaji, rastao je praktički od početka s tvrtkom, zbog čega zna sve izazove koji dolaze s razvojem SaaS startupa. Danas je najviše posvećen traženju i uvođenju novih zaposlenika u tim.

IMG 0256

"U Mediatoolkit sam došao prije ravno dvije godine. Vizije tvrtke je i tada bila ista kao i danas: napraviti alat koji će u najkraćem mogućem vremenu dostavljati kvalitetne informacije tvrtkama diljem svijeta. Prije Mediatoolkita sam, među ostalim, radio i u prodaji u jednom call centru. Bio sam okej u tome, ali mi se nije posebno sviđalo, jer bih zvao nasumične ljude i nudio im proizvode u koje iskreno nisam vjerovao. S druge strane, stekao sam iskustvo i generalni pojam o prodaji. Pa kad se pojavio oglas, pomislio sam – zašto ne pokušati? Odluka je bila dobra – rad u Mediatoolkitu je promijenio način na koji razmišljam o prodaji i zavolio sam je iako mi nije bila prvi životni odabir (po struci sam povjesničar). "- istaknuo je Ćuk čiji proizvod Mediatoolkit danas koriste gotovo sve ozbiljnije tvrtke kako bi u realnom vremenu saznali gdje ih, tko i kada spominje u digitalnom svijetu - na društvenim mrežama, forumima ili internetskim stranicama. Jedino pravovremenom reakcijom koju Mediatoolkit omogućuje svojim korisnicima u PR-u možemo sakupiti mjerljive podatke, reagirati na potencijalnu krizu ili proučavati ostale tvrtke koje se bave istom vrstom poslovanja, te tako postajati sve uspješniji.

Polaznici panela bili su itekako oduševljeni ovim poslovnim događanjem koje se nakon samog razgovora nastavilo u ležernijem tonu uz igru razvoja komunikacijskih vještina i poslovno umrežavanje sudionika koji su iz prve ruke mogli saznati sve što ih zanima o prodajnom procesu od nekih od najboljih stručnjaka koje je Mediatoolkit doveo na panel.

""Prodaja nije i ne smije biti stereotipno uvaljivanje proizvoda. Cilj mora uvijek biti krajnjem korisniku pomoći nudeći mu RJEŠENJE za situaciju u kojoj se nalazi. Najbolje rješenje je povećanje profita a smanjenje troškova korisnika. Korisnik mora biti zadovoljan i zato članovi sales tima trebaju graditi dugoročne odnose s klijentima rekao je na panelu Petar Ćuk s kojim se u potpunosti slažem." istaknuo je jedan od posjetitelja panela, Nenad Hervatin, vlasnik tvrtke NH MEDIA ENTERPRISES i prodajni suradnik ClickAttack mreže. Hervatin je dugogodišnju novinarsku karijeru na Novoj TV nakon završenog poslovnog studija na Univeristy of Cambrdige zamijenio poslovnom te na hrvatskom tržištu uspješno posluje već tri godine.

IMG 0269"Mediatoolkit koristim u svom poslovanju od samog početka i upravo je sadržaj koji korisnici mojih klijenata poput Zračne luke Pula izuzetno bitan za komunikacijske kanale poput društvenih mreža. Korisnici danas provode oko 5 sati u prosjeku dnevno koristeći mobilne telefone. Pravovremena reakcija na njihove komentare i građenje sadržaja koji sami ističu kako im se sviđa (user generated content) trebala bi biti okosnica dobrog poslovanja na društvenim mrežama i svim digitalnim platformama. Upravo tu mogućnost pružio je i mojoj tvrtki i klijentima Mediatoolkit alat. Nadam se kako će ovakvi paneli koji su doista korisni za nas mlade poduzetnike - postati bar mjesečna praksa" - istaknuo je Hervatin.

Stranica 1 od 31

HR News

HRnewHR logo

HR News je neovisni istraživački portal u vlasništvu fizičke osobe. Svi objavljeni članci činjenično su potkrijepljeni dokazima. Svaki autor osobno odgovara za iznesene neistine suprotno objavljenim Uvjetima korištenja i stavci o odgovornosti.

Web stranica HRnews.hr koristi kolačiće kako bi omogućili bolje korisničko iskustvo. Više o kolačićima. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice HRnews.hr kliknite na Slažem se